Metsäläinen
Piirimestaruustason postaaja
Meillä pieni alko viime yönä nukkuun vähän ennen puolta yötä ja heräs puol neljältä syömään tissiä, sitte sammu uudestaan. Lypsin toisen tissin ja mitä tein? NO EN SAANUT UNTA! Kerrankin poika olis nukkunu niin vaivattomaati niin meikku ressipallona mietti päivähoitomaksujen korotuksia ja miten saa rahat riittään. Sain mä sitten onneks vielä nukuttua jostain kuudesta eteenpäin, kun
Pauliina, arvostan kovasti luovutustyötäsi. Meidänkin poika sai elämänsä ekat päivät luovutettua maitoa teholla, kun itellä alko maito nousta vähän myöhemmin. Kotikaljaa varmaan saat juoda? Sen pitäis kans nostattaa maitoa. Mulla on oma panimo pyörinyt ja tänäänki juuri tein uuden satsin pöhiseen. Ei ehkä hyvä viinin verosta tosin
Pauliina, arvostan kovasti luovutustyötäsi. Meidänkin poika sai elämänsä ekat päivät luovutettua maitoa teholla, kun itellä alko maito nousta vähän myöhemmin. Kotikaljaa varmaan saat juoda? Sen pitäis kans nostattaa maitoa. Mulla on oma panimo pyörinyt ja tänäänki juuri tein uuden satsin pöhiseen. Ei ehkä hyvä viinin verosta tosin
Meidänkin tyttö sai luovutettua maitoa ekoina päivinä osaltaan. Sen takia olisin itekin halunnut luovuttaa omaa maitoa.