Nyt onki harvinainen tilanne, kun olen nyt herran iltaunien aikaan saanu hoidettua kaikki pakolliset "iltatyöt". Nyt siellä pieni ähinä kuuluu,että kohta heräillään, vaihdetaan yövaatteet valmiiksi ja leikitään että seuraavan tunnin sisään päästään nukkumaan... HA! :D Nykysellään herätäänki sitte jo kolmen/neljän aikaan ja sitte kuudelta noustaanki jo ylös, hiukan jää lyhyen lännäks noi äiskän yöunet mut haitanneeko tuo mitään... kyl me sit tänäänki otettiin tunnin tirsat sylikkäin ku tuntuu päivällä olevan varmin keino vaunun jälkeen nukkua kauemmin ku 10 minuuttia.. :D
Kauhean paljon rauhallisempi vauva ollu tänään, tissittelyt alkaa olemaan kokonaan historiaa... aamulla hiukan vielä yritti, mut eipä sieltä paljoo enää tullu tavaraa... pieruja ei oo sitte myöskään niin paljoo tullu... Kyllähän minä sen toki tiesin että mun syömisistä se kiinni on...
Meil on kyllä muuten ton puklailun kanssa samoja oireita kun täällä jollain refluksitautisella... Mut johan minä neuvolassa siitä ite jo viimeks mainitsin että meillä selkeesti on sellasta vaivaa.. Hirvee rohina vaan käy ku toinen hengittää ja äänikin on sellanen kröhinä krähinä krää... väliin maidot puskee sekä nenän että suun kautta ulos, siinä on sitte jo oltava pikkasen nopee,että saa hengen kulkemaan... Kaupasta ostin kyllä refluksivaivaiselle korvikejauhetta, kun kaikkee sitä nykyisin kaupasta saa... Mä en oikeen tiedä oliko siitä apua, munsta tuntu että se vaan teki puklusta niin paksua,ettei toinen meinannu saada sitä ollenkaan ulos, oli hirvee työ saada henki kulkemaan...
Meillä kakataan noin kerran päivässä, joskus harvoin kuten tänään tuli kaks, kun eilen sitä relaa kokeilin joka pisti mahan kovaks, niin tänään tuli vielä yks kova kakka ja sen jälkeen monta normaalia perään :D siinä meni suojaa poikineen vaihtoon ku joka kerralla kun luulin että se loppu ja vaihdoin puhtaan, ni sitä vaan tuli ja tuli... :D
Kantoliinaa mullekin suositeltiin, mut ei ole se, eikä reppu mun juttu, kun mä olen niin pirun lyhyt, kun tähän 150cm varteen koitat änkee melkeen 60 senttisen vauvan könöttämään tohon rinnalle, niin mä en pystyis tekemään mitään...
voi jee, nyt se ei sitte herännykkää tuolta, alkoko se piru yöunille piruuttaan jo :D voi helevetti sentään :D Pitää kohta herätellä, en ala oottelemaan tunti tolkulla koska herää :D
Meillä on nostettu ruokailumäärä melkeen 130ml ja 2 tunnin välein päivisin... hiukan hirvittää mihin suuntaan tuo syöminen meitä johtaa... :O ja tiiän ettei se ihan joka kerralla syö nälkäänsä, mut jos sinnittelee tosta sillee kolmeen neljään tuntiin ni vaippa on kuiva, joten en ole vähentäny sitte mihinkään... pitää neuvolassa katsoa ku torstaina mennään, jos on paljon tullu painoa, niin pohtia sitte miten sitä siitä ratkaistais... enemmän vaunuttelua varmaan niin tulis pidemmät välit syömiseen... voi tosin olla että määrätki kasvais sitte jos toinen on päättäny syödä paljon :D
Hei anteeks... tuli kauheen pitkä juttu... !!!