Onnea Wildis hyvistä uutisista ja pahoittelut toisen menetyksestä. Pääasia että siellä yhdellä kaikki hyvin <3
Onpas tänne meille joulukuisiin siunaantunut näitä kaksosia. Ei kuitenkaan kovin iso otos olla mutta silti jo useampi kaksosraskaus, jatkui tai ei :) jännää
Ihanaa Wildside❤ Mun tytön aikasessa ryhmässä oli myös yks jolla oli kaksosraskaus ja toinen meni kesken.. Jännä et ei oo missään neljästä ultrasta nähty kahta vauvelia! Mutta saatte jouluvauvan kuitenkin!!❤
Munki mielestä jännää ettei noin monessa ultrassa nähty toista, mut kait se hukku sinne toisen taakse tms. :D Pääasia et joulutonttu tulee kuitenkin <3
Täällä ollaan kuumeessa. Eilisillasta alkaen lämpöä, 36,5-37,4 välillä seilaavat lukemat. Eikö nyt ollu niin, että tämmönen pieni lämpö ei ole haitallista eikä sen suhteen tarvi ryhtyä muihin kuin lepotoimenpiteisiin, mutta jos nousee yli 38 niin sit pitäs saada alemmas tai voi olla sikiölle haitallista? Viikkoja kasassa nyt 11+4.
38,5 astetta oli se raja, minkä joltakin nettisivulta bongasin aiemmin. Itsekin olen yhden kuumeflunssan ehtinyt jo sairastaa raskauden aikana, ja silloin otin yhden Para-tabsin juuri kuumetta alentamaan.
Mäkin oon yhen kuumeen sairastanu tän raskauden aikana, mulla normaalisti lämmöt on aina semmoset (myös raskauden aikana) ni sillo oli 37. Kuume kesti pari päivää ja otin levon kannalla ja sillä meni ohi :) tais olla mulla joskus rv6+ ja nyt siis mennään jo 10+6
Kuivuuko muilla iho normaalia enemmän? Mä oonhuomannu et kädet, jalat ja huulet kuivuu kovasti. Normaalisti ei tähän aikaan vuodesta kuiva näin, enkä muista että aikasemmissakaan raskauksissa olis kuivunu, tai sitten en vaan muista.
Täällä ilmoittautuu toinen kuivaihoinen. Normaalisti näin keväällä ei tarvitse enää joka suihkun jälkeen rasvailla, mutta nyt todella täytyy. Mulla myös nenän limakalvot ihan järkyttävän kuivat.
Sormien välit täälläkin ollu pari viikkoa niin kuivat et ihan aukeilee. Ja naama. Hiusraja täynnä näppyjä. Muuten ihan "hilseilee" iho kun niin kuivaa. Ilenet vuotaa verta hampaita harjatessa vaikka ientulehdusta ei mun mielestä olekkaan..
Täällä myös iho on kauttaaltaan kuiva. Normaalistikin mulla on kuiva päänahka, mut nyt siitä lähtee harjatessa isoja laattoja kuivaa nahkaa. Tosin kohta ei enää oo mitä harjata kun hiuksia lähtee PALJON.
Lisäks ystäväni lisälyönnit on jokapäiväinen harmi.