Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iik!! Tänään 11+0!!!! Pahoinvointi on aamusin/öisin/päivisin selätetty ja tilalle on iskenyt jatkuva nälkä :'D illalla tosin edelleen iskee turvotus, pieretys, närästys ja etova olo, mutta tyytyväinen oon jos muuten selviän ilman pahempia oloja loppuajan :)
Edelleen vähän epätodellinen ja epäileväinen olo, kun ei ole päässyt kurkkaamaan onko massussa ketään kyydissä. Tuntuu että 17.6 ei tule millään :D
Mitenkäs täällä jaksellaan tänään?

17.päivää täälläkin odotellaan. Ei oo muita oireita kun väsymys oikeastaan. Tissikipukin helpotti ja samanlaiset tissit on kun ennen raskautta :/ No, torstaina siellä vielä oltiin mukana ja vastattiin 11+2 et eiköhän siellä meidän papu jumppaile tälläkin hetkellä :)

Nyt jo 11+5! Äkkiä menny sittenkin vaikka tuntu alussa et kaksnumeroisille viikoille ei pääse koskaan kun aika ei kulu..

Ninnu sielläkinkö ultraan 17.6? :)
Ihana kun oot päässyt jo pientä ihailemaan, niin malttaa paremmin odottaa (ehkä) :D
Joo! Tuntu alussa että ikuisuus että pääsee etes viikolle 11+ ja nyt täällä ollaan :D

Juu, 17.6. Ois nt-ultra. En tiedä onko noi ultrat antanu muuta kun sekunniks mielenrauhaa. Kun sit on taas olevinaan ainakin niin oireeton ja mahapömppökin hävinny jne et aina stressaa :D

Täällä 11+1 ja tuntuu että plussasta olis ikuisuus!! :D Oireet on tosi lieviä, nekin harvat mitä on ees ollu. Epäilys siitä, että kaikki olis hyvin, on taas alkanu nostaa päätään. 15.6. olis nt-uä, sinnekin tuntuu olevan taas ikuisuus :D

Joo kyl tää tuntuu, et aika menee ihan liian hitaasti vaikka varmaan raskausajan jälkeen ajattelee toisin :D

Nepatti: oi kuinka kiva (: milloin teillä on rakenneultra?

Eikö nyt pitäsi jo pahoinvointi helpottaa, täällä tuntuu että se vaa voimistuu :/

Muille tsemppiä ultraan se on niin jännittävää kunnes näet sen tyypin ruudulla ja näet kuin se siellä vipeltää <3

Vaimomamma rv 12+4

Mulla nyt 13+3, ja juuri kirosin miehelle, etteikö tämä pahoinvointi lopu ikinä. Ja tuosta ultran tuomasta rauhasta... Just noin mulla. Sen päivän on kevyempi olo, mutta sitten taas iskevät pelot ja huolet. Meillä oli ke nt-ultra, ja nyt taas pelottaa. Seuraava ultra on 23. päivä äitipolilla, ja tuntuu, että siihen on iäisyys.

13+3

Minullakaan ei tunnu pahaolo katoavan mihinkään :/ oksentanut en ole onneksi mutta välillä saattaa iskeä hyvinkin kökkö olo :/ Viikkoja kuitenkin 13+3.

Viikko töitä jäljellä ja sitten sais 6-7 viikkoa "oleskella" :) Toivottavasti rakenneultra on heinäkuun toisiks viimeisellä tai viimeisellä viikolla, niin ei tarviis TAAS töistä olla pois!

Muokattu viimeksi:
Pian on kaikilla ultrat jo ohi ja alkaa paras aika eli toka kolmannes :) Toivotaan et loputkin saa ultrassa hyviä uutisia :)

Ite ku asiakkaana HAL-polilla on ultrat tietääkseni kerran kuukaudessa, eli aika onnekas olen kuinka useasti pääsen pikkupapua moikkaamaan <3 3.7 rakenneultra ja tänään 15+5 viikkoa, kamalan nopeasti viimeiset kolme viikkoa mennyt! :)

Ootteko ajatellu hankkia nuita leikkimielisiä testejä sukupuolesta? Siis tarkotan nyt ihan noita "raskaustesti" tyyppisiä testejä. Joku täällä oli sellasen jo tehny. Onko kokemuksia ja onko ollu oikeessa? Itteeni kiinnostais ihan leikkimielisesti kokeilla, toki skeptisesti suhtautuisin, mut onhan noi kivoja :) Jokainen varmasti ymmärtää mitä tarkoitan tällä :D

Täällä kans nt ultra ensi tiistaina <3 nyt vk 12+3 ja todellakin jänskättää ku en oo vielä kertaakaan tavannu pikkuista! Ihme kyllä oon selvinny ekan kolmanneksen käymättä varhaisultrassa niinkuin uhkailin :wink

Vauvamasu näkyy selkeesti ja tänää vetäsin ekaa kertaa mammahousut jalkaan. Paha olo hellittämään päin ja oon jaksanu alkaa käydä salillakin. Tosin vähän noi alaselän liitoskohtaa väsyy iltaa kohden ja vihlasee välillä. :(

Tosi hyvä ja luottavainen fiilis kaikesta. Ja niin kiitollinen tästä raskaudesta<3 kellään muulla tissien kutinaa ja kihelmöintiä?

Lumikatriina.. Täällä tänään 14+3 ja ei oo vielä ainakaan paha olo ja oksentelu vieläkään helpottanu :/

Wildis mä oon tollasta testiä aatellu mutta sit jos se näyttääkin väärin nii harmittaa ku on ehtiny asennoituu pienen olevan joko tyttö tai poika :D eniten haluttais tietää sukupuoli et vois ostaa sopivia vaatteita. Vaikka en halua että on tyttöjen tai poikien värejä mutta monesti tyttöjen vaatteissa pitsiä tai jotain röyhelöö ja joo kieltämättä haluun sit tytölle pinkkiä ja keltasta. Ja pojalle taas raitaa ja nappeja ja taskuja yms coolia :)

Mulla ei vauvvamasua vielä oo ja edelleen menee omat nahkahousut päälle :O Oon kokoo 36 housuissa..

Joo itekki oon aatellu et entäs sit jos asennoituu oottamaan tiettyä sukupuolta.. Kauheesti kyl kuumottas ja kukkaro onkin tossa vieressä jo että tilaanko vaiko en :D

Takaisin