Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nauroin kanss ett esikoisesta maksa ja lakua ei saa syödä missä muodossa (2005) ja nyt jopa 30g päivässä!? Inkivärijuoma olen juonut (2008) tokasta ja jäkä on hengissä :) kyl tämä on niin naurattava jo :)

Kyllä minä aion kolajuomia ihan normaalisti juoda niin kuin ennenkin :) Aiemmissakin olen juonut ja se helpottaa välillä myös oloa. En tietenkään joka päivä enkä mitään yletöntä määrää. On totta kai hyvä, että suosituksia on ja asioita on tutkittu.

Miksihän rucola?! :o

Mulla on mielettömän matalat paineet, niin mulle äitipolin lääkäri määräsi ekassa raskaudessa, että aina salmiakkirasia käsilaukkuun mukaan.

Minäkin olen nyt varsinkin juonut Pepsi Maxia, kun kahvi ei uppoa ollenkaan.

Tässä justiinsa näitä lueskelen ja mussutan vappu torilta ostettua lakua...sitten tuli mieleen että ai nii eihän näitä vissiin saanu syödä... :D nooo ehkä vähän ei haittaa :D viimeks söin salmiakkia välillä ja join cocista päivittäin,ne autto huonoon oloon ja ihan kelpo tyyppi neidistä tuli :D joten ehkä ei kaikkea niin pilkulleen tarvii ottaa..

Kohtuuskaikessa, vesikin liiassa määrin pahasta.
Olen vilkuillut ton suositus listan läpi näissä meidän raskauksissa ja en niitä nyt ihan noudattanut ole, ja ihanat likat kyllä olen saanut:)
Ikuna kyllä mitään rucolasta kuullu ole että se vaaraksi olis :/ mikäs siinä nyt sit on?

Tosta kohdunkasvusta, täälläkin alettu mahapallo huomaamaan, mun takin alinnappi ei mene enää kiinni ja huomenna alkaa rv 9, jänskättää että monta siellä on kun muiden kanssa näin aikasin ole maha kasvanut :)
Juon kyllä aika paljon vettä 3+ litraa päivässä, voiko se vaikuttaa mahan kasvuun? Tietääkö kukaan? Vähän jännittää jos siellä onkin vaavit 4 ja 5 :)

Lumikatriina kieltämättä pikku anarkisti taidat olla... Radikaalii :)
Mulla tekee mieli ruisleipää ja cokista, hitsi kun ei ole cokista :)

En tiiä mitä aatella. Täällä alkoi vuoto ja olen menettänyt kohta kaiken toivon. Mies sanoi vain, että ei ihmekään tolla stressaamisella jne ja että se oli sitten tarkoitettukin päättyvän ja meni pelaamaan tietokoneellaan.
Oon menossa huomenna heti aamusta käymään lekurissa tuon kuumeisen tytön kanssa, joten taidampa mainita sitten samalla keskenmeno epäilyksestäni. Kai ne osaa jotain sanoa, ettei tartte enää miettiä sit, et onko se tyyppi tuol vai lähteny autuaammille vesille. Täällä tyttönen ihmetteli, että "miksi sinä itket äiti"? "Äitillä on pahamieli".Sain ihanan halin :Heartred
Ehkä mua ei ole tarkoitettu muiden äidiksi. En tiiä- melkeen vois lähtee röökille.:sad010:confused005

Johkuliini,ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu. Mä oon torstaista asti joutunu miettiä samaa,vasta huomena voin soittaa uudestaan neuvolaan ja katotaan sitte mitä tehään.tää odotus kun ei tiedä mistään mitään on niin raastavaa :(

Voi Johkuliini! Toivottavasti huomenna jo tulee selvyys mitä ihmettä on tekeillä. Onpa tökeröä käytöstä sun mieheltä :sad001
Toivotaan parasta <3 ihan kylmät väreet menee. Niin epäreilua!

Voi johkuliini :( jos se huominen lääkäri vois laittaa sut eteenpäin ultraan, asioilla on tapana järjestyä ja jos on tarkoitettu niin että saatte toisen niin kyllä te sen saatte! Mulla tuli niin suru sun puolesta! Miehet kyllä osaa olla niin tunne vammaisia! Sulla ainakin ihana tyttö :Heartred
Toivotaan nyt vielä että viatonta vuotoa! Mulla ainakin sormet ja varpaat ristissä täällä. Voima hali!

Johkuliini piti kysyy et millä viikolla oot?jos sulla on vaan vuotoa eikä kipuja ni se ei välttämättä oo yhtään vaarallista.koita jaksaa luottaa vielä.mustaki välillä tuntuu että tottakai se on menny kesken ja sit välillä taas tuntuu että no ehkä ei kuitenkaan,vaihtelee olot ihan koko ajan.tosi typerää käytöstä sun mieheltä..mutta ehkä sekin säikähti ja toi on sen tapa käsitellä asiaa?...koita vaikka puhua vielä sen kanssa ni helpottaisi sunkin oloa.tsemppiä!

Äsken tuli ukko tänne yläkertaan halimaan ja kysymään miten mä voin. Sanoi, että ei heitetä nyt kaikkia toivonrippeitä vielä menemään, mut jos ei kaveri pysyny matkassa, niin se ei ollut valmis tulemaan. Sanoi vain, että sitten yritetään uudelleen.

Mä en oo varma, alkaako nyt pieni menkkamainen jomotus. Muutoin mulla oli tuossa perjantaina jotain ihme kipua vasemmalla puolella kylkeä, ristiselkää ja munanjohtimien kohil. Alkoi yhtäkkiä ja pisti makaamaan, mutta loppui. Tänään ei oo ollut viel kipuja, vaikka muuten ihan tunnemyrsky päivä. Mitään oireita kun ei ole oikein muutenkaan (oksennus ym) niin ei osaa senkään osalta sanoa mitään. Kävin vessassa ja siteeseen tullut läntti taas ja pyyhkiessä tulee..
Muutenki ollu outoo, kun tuota tyttöä oottaessa oksensin kokoajan ja ne tissit oli niin kipeet, et pelkkä katse sattui niihin.
Mulla nyt 6+1, niinkuon toi allekirjoitus näyttää "Väyrysen" olevan.
Tais mennä Väyrynen paskaks! En uskalla silti mennä röökille, vaikka ette arvaa, kuinka paljon tekis mieli. Sit meen, jos alkaa kivut ja vuoto ei ota loppuakseen :sad001

Takaisin