Lumikatriina
Vauhtiin päässyt keskustelija
Raskaus huolettaa ja keskenmeno pelottaa, mutta pelot ovat jotenkin pysyneet hanskassa nyt viikonlopun ajan, kun on keskittynyt touhuamaan kolmen jo olemassaolevan lapsen kanssa. Vappuna kävimme lasten vapputapahtumassa, eilen kivassa leikkipuistossa touhuamassa, jonne tuli myös samanikäinen serkkuni lastensa kanssa. Tänään huomasimme lounasajan lähestyessä, että kaapissa ei ole mitään ruokaa, joten hyppäsimme pyörien päälle -lapset pyöräkärryyn ja istuimeen - ja poljimme kaupunkiin pitsalle. Pitsojen päälle kävimme vielä pyöräilemässä kymmenen kilometrin merenrantalenkin.
Huomisaamuna menen sairaalan ravitsemusterapeutille. Syöminen tuottaa ongelmia, kun vuosikausien anoreksiapirulainen kummittelee elämässäni. Sen vuoksi minulla on tiukkia sääntöjä, joista on vaikea joustaa, ja tämä tuottaa erityisesti nyt ongelmia, kun minulle Sallitut ruoat aiheuttavat pahoinvointia. Saatan kyllä joskus joustaa, kuten tänään, kun kävimme pitsalla, mutta tosi orjallista syömiseni on eikä missään nimessä riittävää. Varsinkaan, kun olen sekä raskaana että imetän.
7+5
Huomisaamuna menen sairaalan ravitsemusterapeutille. Syöminen tuottaa ongelmia, kun vuosikausien anoreksiapirulainen kummittelee elämässäni. Sen vuoksi minulla on tiukkia sääntöjä, joista on vaikea joustaa, ja tämä tuottaa erityisesti nyt ongelmia, kun minulle Sallitut ruoat aiheuttavat pahoinvointia. Saatan kyllä joskus joustaa, kuten tänään, kun kävimme pitsalla, mutta tosi orjallista syömiseni on eikä missään nimessä riittävää. Varsinkaan, kun olen sekä raskaana että imetän.
7+5
Muokattu viimeksi: