Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mua jännittää se neuvola vaikka ei ois mitään syytä :wideyed: mies tulee mukaan nyt ja sit ultriin, muuten käyn yksinään jotta miehen ei tarvi niitä turhia jorinoita (jos semmosia on)kuunnella :woot:

Täällä ilmottautuu mukaan pikku kakkosta odottava mamma pohjanmaalta :happy: esikoinen täytti eilen 1 vuotta ja nyt mennään rv 5+1. Eli ihan alussa ollaan,ei oikeen ees tajua tätä vielä...mutta kaippa siellä joku matkassa on,viime perjantaina tein plussan,viikko sitä ennen varhais testillä tehdyn negan jälkeen. :gen014 suunniteltu masu asukki on kyseessä,yhtiäkään menkkoja ei kerenny tulla pillereiden lopettamisen jälkeen,joten hieman yllätti tämä näin nopea onnistuminen.. La siis 29.12.päivä hieman kismittää,kun on niin joulun kohdilla,mutta eipä siinä mitään,pää asia että pieni pysyisi matkassa ja hyvin voivana loppuun asti :love017

Niin ja oireita ei oikeen oo ollu,menkka tyylisiä kipuja vähän pari päivää,mutta kaippa ne on ihan ok.huono olo ei oo ainakaa vielä tullu...viimeks oli kyllä alku raskaudesta aamusin ihan kauhee olo...millä viikoilla muilla on huono olo alkanu?

Dreamer tervetuloa joulu muorien joukkoon! :)
Täällä esikoista odotellaan sitten joulukuun lopulla syntyväksi ja minulla ei ole oireita ollut ennen plussaa eikä plussauksen jälkeen. Tai jos aletaan oikein etsimään niin sitten löytyy mutta en näitä omia oireita ainakaan huomaisi ellei raskaustesti olisi näyttänyt positiivista :D
Monet ovat sanoneet että kannattaa nyt koittaa vaan nauttia oireettomuudesta ja voihan se olla että joillain oireet alkavat vain myöhemmin. Täällä menossa vasta 5+4

MindiS, kohta on aika :D

dreamer85, tervetuloa! tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan :) mulla alko oireet kunnolla joskus 5+3. Siitä sitten vaihdellen on ollu. Välillä ei tietoakaan oireista, välillä enemmän ku laki sallisi. :grin

Mindis, jos ootkin juonu vaan liian vähän ja virtsa sen takia tummaa/vahvaa? Muista juoda paljon vettä :)

Timbe just tuossa oire-foorumilla mulle annettiinki vinkki siitä että vettä vettä vettä.. minä tyhmä en yhtään ajatellut että voi siitä johtua etten oo muistanut juoda parina päivänä riittävästi!! Heti tuli vaan mieleen pissitulehdus!! :'D vissiin aivotkin on pehmenny tän raskauden myötä :'D ei voi kun nauraa ittelle!

Oli pakko käyä vaa'alla kun tuntuu että maha on paisunut joka suuntaan ihan nyt parin päivän aikana ja hupsis 2kiloo tullut lisää!!!! :O en etes oo syöny enempää ku normaalisti ja liikkunut oon ihan samalla tavalla kun ennen :O

Huhhuh. Tulin kaupasta ja suojatietä ylittäessä miespuolinen henkilö paino tallan pohjaan ja meinas jyrätä mut. Kerkesin juosta juuri ja juuri alta pois mutta ostokset tippuivat matkalla ja sinne tielle ne sitten jäi.. Mies vaan tööttäsi ja näytti keskaria vaikka ensiks näytti merkkiä, että saan ylittää tien.

Ei pelko siitä, että jos itse auton alle jää, mutta kun kyse ei ole vain nyt minusta!!! Mitäköhän ois tuumannut kun ois tiennyt minun odottavan, perkele pistää vihaks saatana!! Anteeksi kielenkäyttö... :( suututtaa.

Rv 9+1

Neppppsu siis ei ole enää todellista mimmosia hulluja on liikenteessä!!!! Vihaksi pistää todellakin!!!! Ihan älytöntä!! Sairas tyyppi!!! Onneks oot ehjänä pienen kanssa <3

Hitto kun ei siinä paniikissa tajunnut ottaa rekkaria ylös olis voinu soittaa tai jotain... Säästölinjallakin mennään rahan kanssa ja VIIKON ostokset tein ja nyt ne on historiaa.. (Onneksi nyt pieni murhe siihen nähden mitä olisi voinut sattua)

Neppppsu joo ihan kaistapää tyyppi!!! Ei tommosissa tilanteissa valitettavasti tajua sitä rekkaria ottaa ylös kun sitä säikähtää niin pahasti :/ niinpä onneks te ootte kunnossa!

Täällä piti vielä tehdä yksi apteekin testi ihan varmuuden vuoksi, ja ylläri ylläri kauhean jännityksen jälkeen sieltä tuli plussa ollu pari vähemmän oireetonta päivää, tai no mitä nyt eilen meinasin raapia nännit irti ja yöllä oli jotai alavatsakramppia. " Eemeli" se siellä vaan mamman massussa puksuttaa

Dreamer tervetuloa ja paljon onnea uudesta masukista, toivottavasti menee hyvin loppuun asti:)
Neppppsu aivan kamalaa, luojan kiitos että sinulle ja vauvalle ei käynyt mitään! Hulluja ihmisiä!
Nyt sitten ekassa neuvolassa käyty, ja paljon taas muuttunut sitten edellisen kerran... neuvola lääkäri nykyään jo alku raskaudessa, labroja tullu lisää ja loppuraskaudenkin käynnit vähentynyt :0 niin ja edellisestä sunnytyksestä vasta se 1v 3kk, nopeasti nää muuttuu :)

Miten loppuraskauden käynnit muuttuneet? Eikö enää lopussa käydä viikottain vai miten?

Takaisin