Äippä x3: Ei mulla kaksosista muuta kummempaa oiretta ollut, kuin että maha kasvoi omituisen nopeasti ja varhain! Mulla oli jo 2 raskautta ennestään, joten tiesin suurinpiirtein miten se maha yleensä kasvaa :) Vitsailtiin miehen kanssa että nyt on tuplapulla uunissa, mutta en oikeasti sitä uskonut. Mutta kun ekaan ultraan mentiin siinä rv 12 tienoilla, mulla kädet tärisi ja melkeinpä tiesin mitä kätilö siä sanoo
Hyvin kaikki kuitenkin meni ja vaikka raskaus oli aika rankka (maha oli yhtä iso rv 20 kun se oli edellisistä ihan lopussa... ) ja kaksi vaippaikäistä siinä lisäksi hoidettavana... Ihanat rauhalliset ja kiltit tyttöset heistä on kasvaneet, ikää nyt vajaa 4v.
Kyllähän mies on naureskellut, että mitä jos taas on kaksi, mutta jos on niin sit mennään sen mukaan ja kyllä sitä apua saa sitten jos tarvitsee :)
Sulla kyllä jännät paikat edessä, jos jo nyt on maha kasvanut sillain että sen huomaa
Pianhan se selviää :)
Ei kyllä täällä taaskaan mitään oireita, että olisi raskaana, ei kyllä oikeestaan edellisistäkään ollut, paitsi väsymys, mutta se ei kyllä ole mikään uusi oire...