Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakkohan työnantajan on taata turvalliset työolosuhteet raskaanaolevalle.. Ei saa olla vaaraa et tulee iskuja mahaan. Kai sen lakiki määrää..Hyvää yötä mammeliinit
Mä jään tänne pähkäilemään, et mitä mä oikein teen sen ipanan kanssa, joka mua nyrkein lyö, vähintään kerran viikossa Sapettaa ihan tosissaan!
Ihanaa et tääl on joku muuki lyhyellä ikäerolla lapsensa saava :) Miilon teijän pienin tyttö on syntyny? Meillä on kesäkuinen.. Imetätkö sä vielä? Mää imetän, imetin viimeraskaudessaki puoliväliin saakka :) Onko sulla muita lyhyen ikäeron lapsia?Liityn myöskin joulukuisten joukkoon :-)
LA 9.12 eli viikkoja 7+6.
Varhaisultra oli eilen jossa näkyi pienen sydämen syke sekä jalat ja kädet
Raskaus on jo viides :-D Neljä tyttöä, ikähaitarissa 18v-11kk
Pakkohan työnantajan on taata turvalliset työolosuhteet raskaanaolevalle.. Ei saa olla vaaraa et tulee iskuja mahaan. Kai sen lakiki määrää..
Ihanaa et tääl on joku muuki lyhyellä ikäerolla lapsensa saava :) Miilon teijän pienin tyttö on syntyny? Meillä on kesäkuinen.. Imetätkö sä vielä? Mää imetän, imetin viimeraskaudessaki puoliväliin saakka :) Onko sulla muita lyhyen ikäeron lapsia?