Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvää yötä mammeliinit :sleep002
Mä jään tänne pähkäilemään, et mitä mä oikein teen sen ipanan kanssa, joka mua nyrkein lyö, vähintään kerran viikossa :scared001 Sapettaa ihan tosissaan! :mad:
Pakkohan työnantajan on taata turvalliset työolosuhteet raskaanaolevalle.. Ei saa olla vaaraa et tulee iskuja mahaan. Kai sen lakiki määrää..

Liityn myöskin joulukuisten joukkoon :-)
LA 9.12 eli viikkoja 7+6.
Varhaisultra oli eilen jossa näkyi pienen sydämen syke sekä jalat ja kädet <3
Raskaus on jo viides :-D Neljä tyttöä, ikähaitarissa 18v-11kk
Ihanaa et tääl on joku muuki lyhyellä ikäerolla lapsensa saava :) Miilon teijän pienin tyttö on syntyny? Meillä on kesäkuinen.. Imetätkö sä vielä? Mää imetän, imetin viimeraskaudessaki puoliväliin saakka :) Onko sulla muita lyhyen ikäeron lapsia?

Meikäläisen oksennuskiintiö aukes äskettäin, ei kiva! :hungover: Koko ruokatorvi ihan tulessa, kuinkakohan täs saa unta :arghh: niin voimaton olo. Onneks huomenna vapaapäivä!

Krissse 6+

Johkuliini mun pittää vielä tarkentaa, että tablettia ei saa ottaa vaan emätinpuikko pittää olla eli paikallisesti pitää hoitaa. Sormella vaan tunget sen :D

Ärsyttää ku toiset laittaa viestin loppuun rv x+x ja itellä ei oo mitä laittaa.. Jotai ööö 5-9 välillä kai :D Jos koittas muistaa to soittaa sinne neuvolaan, huomenna en kerkee :)

eilen piti kokeilla täälläkin doppleria, siis ihan perus kuuntelusysteemi, kun posti sen toi:) en nyt sit tiedä oliko oma vai pienen syke mut jompikumpi ainakin saatiin kuulumaan:grin ja nyt siis rv 8+6

Tervetuloa uusille! :)

Kyfi86, oma syke on suht rauhallinen ja helppo laskea, minityypin syke on semmonen hevosen laukka :)

Tänään eka neuvola, iik <3
Rv 9+1

Darkmint meillä on 1&2 muksun ikä ero 1v 9kk 2&3 ikäero viikon vajaa vuosi ja nyt tän 3&4 ikä ero on 1v 10kk. Meillä siis tuloillan 4 lasta 5 vuoden sisään.
Mun mielestä aika hyvät nää meidän muksujen ikäerot :)
Rv8+2

Meillä ekan ja tokan ikäero on vuosi ja kaksi kuukautta. Kolmas syntyi vuoden ja seitsemän kuukauden päästä kakkosen syntymästä. Nyt ikäero tuntuu huimalta, kun nykyiseen kuopukseen tulee nelosella ikäeroa kaksi vuotta ja kaksi kuukautta :happy:.

Rv 7+0

Pakkohan työnantajan on taata turvalliset työolosuhteet raskaanaolevalle.. Ei saa olla vaaraa et tulee iskuja mahaan. Kai sen lakiki määrää..

Nii, mun esimies vaan on sitä mieltä, että pitää vaan ennakoida enemmän. Niinku ei ois yritetty joka tyylillä, mut ku kyseinen poika saattaa raivostua ihan yhtäkkiä jostain. Ja pomon pitäs kyl tietää varsin hyvin kun on itsekin samassa ryhmässä töissä. Mä en halua kertoa sille vielä raskaudestani. Kerron vasta tossa 8. viikon tienoilla.:sad001

Se pikkuisen syke on niinku nopea pyyhkijöiden suihke :joyful:
Fiu fiu, fiu fiu. :wink

Ja mun rv näkyy aina allekirjoituksessa tuo "Väyrynen".

Hei oliko se sit et primaspania 50g saa ottaa.mulle eilen se lääkäri sano et voisin syödä et kohtu kasvaa tai saa sit varmasti ravintoa pieni kun viimeksi oli ongelmia kun tyttö ei kasvanut..

Täällä tänään eka neuvola, tuntuu toisaalta ihan turhalta mennä jorisemaan jonniinjoutavia sinne kun niin monta kertaa ne samat asiat kuullut... Toisaalta tulee paljon realistisempi fiilis tästä raskaudesta,kun saa taas alottaa tän neuvola rumpan:D
Pääsee sit varailee sitä ultraakin :)
Vitsi kun tää 8 viikkoo on mennyt nopeesti, alkaa jo uskoo että kyllä tää syliin asti tulee :)

Meillä myös eka neuvola tänään, mieskin on tulossa mukaan. Näin ensikertalaiselle tuo on varmaan ihan hyödyllinen, kun pääsee kysymään mieltä vaivaavia asioita :)

rv 7+4

Krissee joo tuo on kyllä tosi raivostuttavaa että ei voi vaan onnitella tai sit ois vaan hiljaa jos ei oo mitään hyvää sanottavaa :/ ihan ärsyttää kun appivanhemmat tuntuu olevan sillä asenteella että meiä ois pitäny maalis/huhtikuun vaihteeseen ottaa ehkäsy käyttöön! Onneks mies on ainaki onnellinen ja mun perhe siitä että vauvva ois tulossa eikä niin väliä sillä missä kuussa vaan pääasia että pieni sinnittelee loppuun asti ja syntyy terveenä :)

Sylikinkku ihana kun siellä jo neuvola edessä :)

Äippä hyvä jos siellä tuntuu että viikot menee vauhdilla eteenpäin! :) musta tuntuu että aika vaan matelee kun ei vielä reiluun kuukauteen ole ultraa :/

MindiS 5+4

Ihanaa et tääl on joku muuki lyhyellä ikäerolla lapsensa saava :) Miilon teijän pienin tyttö on syntyny? Meillä on kesäkuinen.. Imetätkö sä vielä? Mää imetän, imetin viimeraskaudessaki puoliväliin saakka :) Onko sulla muita lyhyen ikäeron lapsia?

Nuorin on toukokuussa syntynyt :-) Toiset ovat 18, 14 ja 11 vuotta eli suurilla ikäeroilla. En imetä enää...pullolla ja sekin on jäämässä jo pois :-) Monta lasta teillä on?

Hyi helkkari! :depressed: Tänään ensimmäistä kertaa kunnolla pahoinvointia. Alko kyl jo eilen illalla (?!?). Eka tuli huono olo rypäleistä, sit söin lempi pizzaa kun teki niiiiiin hirveesti mieli :D No ei tee enään! En pystynyt syömään kaikkea,vaan pakko lopettaa kesken syönnin. Heräilin pahaan oloon ja nyt väsyttää. Mulla on uni aina ennen auttanut huonoon oloon, nyt ei. Kohta pitää töihinkin lähteä ja vaan hapankorput on menny alas....

5+4?

Kettukuittaa voi ei :/ onko pitkäkin päivä tiedossa töissä? Koita jos saat jotain esim mustikkakeittoa ja suolakeksejä alas.. saisit ees vähä sillä helpotusta ni ei ala töissä heikottaa! Tsemppiä töihin ja jos olo pahenee ni kannattaa varmaan lähtee kesken työpäivän kotiin.

Takaisin