Niin paljon kommentteja tullu taas tänne etten jaksa niitä lukea :D eli jos jollekkin on jo pikku tonttu syntynyt niin onneksi olkoon! <3 Me mentiin eilen synnärille ku oli synnytys käynnistynyt, sit sain yöllä oxynormia ja supistukset loppu ku seinään ja tänään passitti kotiin kun ei suostunut vauhdittamaankaan
Viikkoja mulla siis 38+3. Limatulppa on jo lähtenyt ja vieläkin tulee semmosta verestävää limaa et ei tässä oo enää kun päivistä kyse :) Plus oon jo kolme senttiä auki ja kanavaa ei ollu enää paljoa jäljellä eli eiköhän tää tästä :)
Imetyksen jälkeen vauva on saattanut jäädä viereen nukkumaan sairaalassa, mutta aika jumissa ja puuttuneina paikat on saanut herätä. Myös päivällä oon tykännyt pitää omassa sängyssä, että voi itse yrittää päiväunia tai muuten vaan pötköttellä sängyllä. Mites nuo omat ruokailut hoituu ilman vauvan sänkyä? Ainakin kahdella aiemmalla kerralla yhteiseen ruokatilaan on kuljetettu vauva omassa sängyssä pöydän viereen. Ja tuo vaatettomuus ihmetyttää, koska meillä ainakin tytölle piti ylimääräisiä vaatekerroksia sekä villasukat puke, kun meinasi lämmöt laskea.