No huh huh naiset ku ootte ahkeria! Vietin pari päivää poissa foorumilta ja nyt vihdoin aikaa istua alas ja lueskella mitä täällä on tapahtunut ja kappas 40sivullista uutta tekstiä!!! :'D olen jo valmiiksi pahoillani jos unohdan jollekkin kommentoida kun nyt kahlaan läpi nämä sivut! :)
Eikiko ihana kun sielläkin toinen pienillä päivillä oleva joka juttelee mahalleen ja paijjailee sitä :D luulin että olen ainut höperö!
Suosittelen lämpimästi tuota raskaus päiväkirjan kirjoitusta! Itte tilasin netistä semmoisen odotus kirjan johon voi kuulema isä sekä äiti kirjoitella. Nyt odottelen että koska se kolahtaa postiluukusta :)
Sylikinkku ihana kun siellä jo voi itte kuunnella pienen sykettä! Tuota hetkeä odotan kuin kuuta nousevaa, että saa todisteen siitä että siellä massussa on jotain :)
Tsc siellähän on pieni massu ollut viimeksi viikolla 18! Tuonhan sai helposti piilotettua kaikilta liian uteliailta vierailta ihmisiltä! :) itsellä muutama ylimääräinen kilo niin luulen että alussa ihmiset vain ajattelee mun lihoneen jälleen :'D oi! Sielläkin on päästy tanssimatolla heilumaan! Meilläkin tanssimatto on ahkerassa käytössä viikottain! Jotenkin se on vaan ihan huippu! :D
Äyriäinen taisit flunssasta/kuumeesta kysellä? Mulla vasta nyt alkaa flunssa helpottaa, kestihän tätä flunssaa jo kaksi viikkoa :D olen kuullut ettei kuume olisi raskaana hyväksi? Että parasta olisi että koittaisit levätä taudin kunnolla pois! Jospa tauti olisikin jo helpottanut ja oisit selvinnyt mahdollisimman vähillä lääkkeillä! :) ja ihan mahtavaa kun miehen vanhemmat ovat noin onnessaan ensimmäisestä lapsenlapsestaan! Minunkin vanhemmat liikuttuivat melkein kyyneliin ja olivat aivan onnessaan tästä raskausuutisesta :)
Täällähän on jo paljon osteltu ja katseltu ja mietitty pientä joulutonttua varten! :) me ei vielä olla uskallettu lähteä niin täysillä mukaan tähän raskauteen, että odotellaan nyt sit kaikessa rauhassa kunnes nähdään pieni siellä ultrassa joskus viikolla 12 :) mutta onhan meillä sittenkin vielä hyvin aikaa intoilla ja ostella kaikkea :D
Tiuh minäkin täällä tuskailen kun ultraan olisi ihan mahdoton aika vielä! Vasta joskus kesäkuun lopussa taitaa olla meillä vasta se! Odottavan aika on hurjan pitkä!!!
Tata87 tervetuloa :)
Täälläkin yksi joka meinaa äitiyspakkauksen ottaa näin esikoisen odottajana :)
Neppppsu kyllä noita kysymyksiä on etenkin miehen vanhemmilta tullut että "oliko ihan suunniteltua ja loppuun asti harkittua? Kannattaisiko sitä katsoa millon sitä kuksii kun kyllä joulu ja uusivuosi on huonoimmat ajat syntyä". Kyllähän ne muisti onnitellakin mutta kait niille tämä että ne saavat jo toisen lapsenlapsen niin ei ole iso juttu. Onneksi mun omat vanhemmat ja veli on aivan innoissaan! :) ja tosi hyvin sun mies on suhtautunut tuohon teidän ihanaan "vahinkoon"! :)
Lumikatriina aivan ihana idea tuo että kerää jokaiselle lapselle omat lapsuusmuistot ja jotain muutakin pientä sälää niin lasten on sitten aikuisena ihana katsella niitä ja vaikka ottaa omille lapsilleen käyttöön! :) minunkin äitini kerännyt talteen minun sekä veljeni vauvakenkiä ja muutamia vaatteita jne. Liikutuin kyyneliin kun äiti näytti minulle niitä viikonloppuna kun kävimme kylässä :) en uskaltanut vielä ottaa niitä matkaan koska raskaus on vielä niin alussa, että valitettavasti mitä vain voi tapahtua. Jospa sinulla ei olisi pissitulehdusta vaan liittyisi tuo rakon toiminta vaan raskauteen!
Olitte jutelleet että kumpaa toivotaan? Meillekkin on ihan sama kunhan pieni selviää loppuun asti ja on terve
vähän ehkä jännittää että entä jos siellä onkin kaksi kun miehen suvussa kaksosia on paljon! :D toisaalta ihanahan se olisi kerralla kaksi pientä saada, niin niillä olisi leikkikaverit ihan valmiina :)
Johkuliini siellähän on ihana mies sulla kun aamupalan oot sänkyyn saanu :) joo, meilläkin la 27.12 eli voi syntyä jouluna tai vasta tammikuussa.
Äippä x3 repesin täysin tuolle teiän siemen tarinalle :'D
Krissee joo paljonkin olen kuullut negatiivista tuosta LA:sta etenki miehen vanhemmilta. Kyselevät oliko tämä vahinko ja että kannattaisi varmaan katsoa koska kuksii jne. Pahaltahan se tuntuu kun ovat sitä mieltä mutta toivon että niidenkin asenne muuttuu kunhan pienen sitten joulukuussa näkeevät :)
Sarina mullakin oudot rytmit! Aikaisin nukkumaan ja aikaisin ylös ja sit aamupäivästä jo alkaa olla tosi iso väsymys! :O
Lähetän tämän viestin välillä ettei vaan puhelin taas hävitä tätä :D vielä ois reilu 20sivua kahlattavana :'D