Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi miten mukavaa wildside, että sait hyviä uutisia ja pääsit näkemään pienen sykkeet! :smiley-bounce013

Hyvää yötä mammeliinit :sleep002
Mä jään tänne pähkäilemään, et mitä mä oikein teen sen ipanan kanssa, joka mua nyrkein lyö, vähintään kerran viikossa :scared001 Sapettaa ihan tosissaan! :mad:

Ihanaa wildside! <3 Odotin täällä sydän sykkyrällä uutisia, ja aivan mahtavaa että tuli noin hyviä uutisia!! Niin onnellinen puolestasi :)

Täällä onkin näköjään muitakin päiväkodissa työskenteleviä, kiva! Itte oon siis kanssa 1-5 vuotiaiden ryhmässä töissä. Iso ja haastava ikäjakauma kaikinpuolin js itte ainaki toivon siirtoa toiseen ryhmään tarvittaessa missä ei olis nostoja ym. Niin paljon. Kiva että on muitakin tältä alalta! :)

Ja wildside ihania uutisia! ♥

Pahoittelut lucky <3

Mutta ihanaa lukea tämän harmaan maanantain päätteeksi ihania uutisia wildsidelta<3 niin parasta!!!!! Täällä ollaan kans yhtä hymyä!!!! :smiley-bounce012

Mulla oli muuten pissalabrat puhtaat joten ne on nää iki-ihanat hormonit kun juoksuttaa vessassa ja tekee tunteen ettei rakko tyhjene kunnolla.

Toi miekkonen kävi ostaa kaapin täyteen hedelmiä, mehukeittoa ja pilttiä koska mun ei tee mitään lämmintä mieli syödä kun yököttää. On mulla huikee tuleva isukki, elämän pienet ilot <3

Hyvää yötä mammaset!:goodnight

Heippa kaikille! Liittyisin seuraanne :) täällä LA 24.12 :)) toista odotellaa, ja esikoinen kohta 5v. Joten vihdoinkin saan kokea uudelleen raskauden riemut! Tänään rv5 +5, eikä vielä muita oireita kuin kipeät tissit ja ajoittain kireä vanne ylävatsalla... Varsinkin kun vetäs mäkkärin hampparin :D

Mistä päin kirjoittelette, onko Espoolaisia?

-Henriikka

- Ihania uutisia wildside_ :smiley-bounce013
-
Voimia kovasti ninni22, mulla km-kierto kesti 35pv, normikierto kestää 29-33pv.Sitten tuli kohtuu normaalit menkat, ja siitä kierrosta sitten sain plussan :happy: Toivotaan että teilläkin tärppäisi mahdollisimman pian ja tuska helpottuisi uuden plussauksen myötä :happy:
- Ja Lucky87, toivotan runsaasti tärppionnea myös sinulle!!! <3

Onnea Wildside! Olipa mukava lukea hyviä uutisia! Mitenhän itse jaksaa odottaa vielä melkein kolme viikkoa omaan ultraan... :wideyed:

Aamulla taas sellainen fiilis, että piti keittää puurot ennen kuin tästä selviän aamukävelylle... Ja en tajua, kun tää kaurapuuro maistuu muka niin hyvälle! :hungry: Vedellä laimennettua appelsiinituoremehua kans juon, Se tuntuu sopivan.

Wildside, heti itkut, onnenitkut, tähän aamuun, kun luin kuulumisesi - aivan ihanaa!!!

Krissse, sulla on sama ruokavalio kuin mulla - mehukeitot, piltit ja hedelmät. Tai lisäksi mulle maistuvat myös hedelmäjogurtit.

Tämä päivä alkoi huonolla ololla ja oli oksennus tulla, mutta alkaa nyt helpottaa, kun söin.

6+6

Wildside, ihania uutisia!! :) :)

Mulla aikonaan km jälkeen kierto meni muutamalla päivällä yli, mutta km tulikin spontaanisti 6+4.

Ja täällä kans yks lastenhoitaja, 1-5 -vuotiaiden ryhmässä, jossa muutama erityislapsi. Hieman pelottaa aggressiivisimman ja arvaamattoman lapsen kanssa touhuta välillä.

Tänään 9+0 :)

Ammateista ollut puhetta täällä. Minä olen ammatiltani toimittaja. Olen yhdessä lehdessä päätoimittaja, toisessa lehdessä vakituinen kansainvälisten ja kulttuuriuutisten toimittaja ja lisäksi teen freellance-töitä. Yliopistossa pääaineeni oli suomen kieli.

Krissse, täällä on vähän sama, lämmin ruoka aiheuttaa pahan olon aaltoja. Varsinkin sen valmistus! Söisin varmaan pelkästään rahkaa, turkkilaista jogurttia, ananadta ja pakastemarjoja, jos ei esikoinen vastisi kahta lämmintä ruokaa päivässä...

Muumimamma: minä oon kuopiosta eli savon mualta tiälläki ;) Opiskelen siilissä ite puusepäks ja iltasin käyn ovitehtaalla töissä. Hion, kittaan, maalaan ovia eli korjailen aikalailla. Niin ja helotuksessa oon myös välillä eli kiinnitän lukkoja oviin :)
Koulussa valmistan tällä hetkellä lasiovellista kaappia, joka on mun opinnäytetyö. Tosin itse en pysty lakkaamaan sitä, mutta opettaja lupasi sen tehdä puolestani. Opettaja ihanasti sanoi, että eivät ota mitään riskejä vauvvan suhteen ja vaikka meillä suhkoht hyvät suojautumisvälineet onkin niin silti ei päästä mua ite lakkaamaan. :) Onneks musta pidetään koulussakin hyvää huolta.

Sylikinkku näyttää siltä, että tänään tulee postin mukana doppler, jänskää.. Mistäs sitä sykettä lähetään ettimään :D

Takaisin