Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wildside mäkin odottelen sun kuulumisia! Toivottavasti ei tarvitse kauaa sun siellä odotella ja kärvistellä :love022

Mikäs tilanne wildside?

Oon niin pahoillani huonoista uutisista :oops:
Mutta sitten iloinen niiden puolesta, joilla hyviä uutisia.
Ja tervetuloa uusille ja onnea plussista :happy:
Meitsil ollu tänää pieniä vihlasuja jossain kohdun kohilla ja nenäki alkoi vuotaan ja aivastelen koko ajan.
Joku kyseli duunien kurmittavuudesta fyysisesti. Mä koen, et meillä on aika fyysinen duuni, kun oon liikuntapainotteisessa päiväkodissa. Sit mikä inhottava asia, niin mun ryhmän yks poika ottaa aina pultteja ja kun raivostuu, lyö nyrkillä. Toivotaan, ettei mittää iskuja masuun tulis :sad001

Johkuliini kyllä ne vapauttaa sut sen pojan käsittelystä raskauden edetessä. Tai hetikin jos ilmaiset huolesi. Ainaki mun kohdalla toimittiin niin :) Mullakin on nyt ilmenny alamahan juilimista. Flunssa yrittää kans pukata päälle mut ei onneks oikeen ota tuulta purjeisiin. Pitäs käydä varalta ostaan panadolia kaappiin..

Mulla teille mielettömän hyviä uutisia naiset!! Näin meidän katkaravun sydämensykkeet <3 Siellä se kovasti hyppi ja vastasi viikkoja <3 Kaikki siis vallan mainiosti. Lääkäri ei osannut sanoo mistä kivut johtu, mutta otti muutaman bakteeriviljelmän ja soittaa tuloksista jos niissä on jotain :)

Vai että Nepsu pepsu, pienellä jutulla sait mutkin iloiseksi! Ja toki uutisesi oli MAHTAVA! :)

Täällä taas iltaa kohden saa tehdä tuttavuutta vessanpöntön kanssa ja mahassa nipistelee.. Mistäköhän mahtaa johtua..

Wildside : jee! !!!! Onnea paljon! Sun kohdalla sit kivut kuulu asiaan!! Toivon todella että nyt saat nauttia raskaudestasi loppuun asti! ♡♡♡♡♡

johkuliini: Mä olen kanssa liikuntapainotteisessa päiväkodissa töissä. :) Ja meilläkin on välillä sama vaara.
Wildsidelle onnittelut hienoista uutisista!

Mä jännäilen huomista labrareissua. Mihin suuntaan hcg arvo on menossa. Koko illan nippaillut alapäätä. Mä niin toivon ettei ollut km eilinen vuoto.

Wildside aivan mahtava uutinen iltaan, nyt vaan nauttimaan odotuksesta :)
Toivottavasti sun labrat on puhtaat niin selviät laittoman pitkällä odotuksella :)

Ihanaa wildside, että kaikki on hyvin! Täälläkin oltiin jo todella huolissaan sun ja pikkuisen puolesta. Mutta onneksi kaikki oli hyvin! <3 :)

Johkuliini älä itke! Näin sen piti mennä ja uutta yritystä vaan putkeen...
Niin, onhan se totta, että toki sillä oli tarkoitus, kun kävi näin, vaikka ikävää se onkin. Mä vaan niin kiinnyin sinuun täällä :). Onneksi itselläsi on noin reipas asenne. Toivon sydämeni pohjasta pikaista tärppiä ja loppuun asti menevää raskautta :Heartred.

Ja wildside-IHAN MAHTAVAA! Onnea ja rutistukset :smiley-bounce012

Johkuliini kyllä ne vapauttaa sut sen pojan käsittelystä raskauden edetessä. Tai hetikin jos ilmaiset huolesi. Ainaki mun kohdalla toimittiin niin :) Mullakin on nyt ilmenny alamahan juilimista. Flunssa yrittää kans pukata päälle mut ei onneks oikeen ota tuulta purjeisiin. Pitäs käydä varalta ostaan panadolia kaappiin..
En tiiä, oli mun duunikaverikin meijän ryhmässä raskautensa ajan, minkä nyt duunissa pystyi olemaan. Ja kun mä en halua vielä kertoa pomolle.

Wildside jeee!!!! Huikeeta!!! Täällä itkukurkussa jännitetty sun kanssa! Nyt sit kaikki padot auki!!! Aivan ihanaa!! Onnea onnea onnea!!! Ihanaa!!! Pompin ja itken täällä <3 voin vaan kuvitella kuinka ihana tunne oli kun sait tietää että katkiksella on kaikki hyvin <3 :)

Takaisin