Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin menee aikaa, ku liityin Vau.fi:n jäseneksi vasta tällä viikolla. Mutta perästä tullaan, Esma! :)

Voinhan mä laittaa sinne viestii. Luulen et tää liittyy siihen ku muistaakseni 2013 oli joku murto tänne foorumiin tai jotain vastaavaa mut piti vaihtaa jotain salasanoja ja jotain muutaki ( kakkonen oli just syntyny ni aika hatarat muistikuvat :D ) mä en sit vissiin käyny tekee mitään muutoksia ni kai mut potkittiin sit foorumilt pois ja jäi kuitenki vau:n tunnukset :/ no pitää selvitellä ja jos ei muuta ni odotella se reilu kolme viikkoa :)

Hei varovasti tänne.eilen iltapäivällä plussa liuskaan.tänään aamulla plussa liuskaan ja apteekin testiin vähä haaleampi (kuvassa) katsotaan kestääkö tämä. Viimeksi kun tänne ilmoittauduin lähti km.

Kiitos esma. Toivotaan joo. Vähän vielä epäselvää onko viikkoja tasan 4 vai 3+6. Et hyper alussa mennään..

Anskumama, me mennään samoilla päivillä :) Mulla omien laskujen mukaan tänään 4+0 ja menkat olis myös pitänyt tänään alkaa vaan monta päivää sitten jo tikutin haamua mikä vähitellen vahvistuikin :)

Mulla oli onneksi halpoja liuskoja niin ei haitannut vaikka joka pv testasinkin :D Tosin eiliseen digiin lopetin, sen tulokseen jo uskon ;)

Onnea plussanneille, tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan <3 sekä tervetuloa joukkoon! :)

Musta alkaa tuntua, että aamukahvi pitää jättää kohta pois, siitä on alkanut tulla huono olo. Ja mä oon kuitenki aina juonu kahvia :( voi tulla pikku viekkarit:smiley-angry019
Tainno.. tunnustan tupakoineeni plussaan saakka, enkä lopettaessani saanu kovia viekkareita siitäkään. :)

Tänään rv 5+6 <3

Anskumama, netistä tilasin jotain halppiksia :D
Sylikinkku, mä just taistelen tupakanhimoo vastaan kun ei pääsekään enää aamutupakalle :S Noissa km oli niin helppoa lopettaa, nyt taas tekee ihan tajuttomasti mieli. Jotenkin sitä ei osaa tähän enää kolmatta kertaa samalla tavalla luottaa niin on hankalampi lopettaakin..

Onnea kaikille uusille plussista :)

Mä tunnustan kanssa tupakoineen plussaan asti ja oon ihan yllättyny kuin helppoo on ollu olla polttamatta oon kuitenkin yrittäny lopettaa parin vuoden aikana ainaki kymmenen kertaa enkä oo onnistunu mut jotenki se on vaan niin helppoo lopettaa pikkuisen takia kun haluaa toiselle parhaat mahdolliset lähtökohdat <3

Tänään rv 5+0

Takaisin