Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa! Mulla jäänyt kokonaan tää ryhmä unholaan kun jostain syystä ei oo tullu ilmotuksia! Täällähän on höpötelty jo vaik kuin paljon ja plussia satelee! :) ihanaa :)

Täällä kans edelleen todella epäuskoset fiilikset eikä vieläläkään voi tajuta et raskaana ollaan. Testejä oon tehny tosi monta, mut ei tätä tunnu tajuavan kun mulla ole MITÄÄN oireita ja kuivaakin on edelleen kun saharassa, ollu oletetusta oviksesta lähtien. Onkohan tää ihan normaalia? Onneks ei oo ainakaan mitään vuotoja ollu, mut jotenkin tää oireettomuus saa mieleen kaikkea kehityksen loppumisesta lähtien. Nää pelot meinaa välillä ottaa vallan ja varsinkin kun esikoista odotetaan niin kaikki on niin uutta. Pääsen onneks perjantaina sen neuvolalääkärille ultrattavaks niin selviää tarkka ikä meijän vauvalle ja eka kunnon neuvolakäynti on sit kuitenki vasta 27.4. :) mä epäilen et nyt olis menossa 5+0 tai vähän päälle, ja jännittää sekin et onkohan se perjantainen ultra liian aikasin ja näkyykö siellä mitään vai tuleekohan siitä vaan turhaan lisää huolta. No kai se neuvolatäti tietää kun sitä päivää ehdotti.

Sylikinkku, yleensä mulla liittyy menkkojen alkuun ja ekaan vuotopäivään tosi kovat vatsakivut ja huono olo. Nyt ei mitään sellaista, mutta veristä vuotoa tihkuu. Menkat oli myöhässä neljä tai viis päivää.

Hitto kun kerkesin jo ajatella, että nyt on viimein pitkä yritys palkittu ja pulla on uunissa. :(

Kiitos Johanna ja sylikinkku <3 kiva kuulla et muilki ollu oireettomii päivii mut silti kaikki hyvin.

Nessu oon pahoillani mahdollisesta varhaisesta keskenmenosta :( mutta jos sulla ei oo kipuja ja vuoto niukkaa niin ei peliä välttämättä ole vielä menetetty. Mä oon varmistanu mun varhaiset keskenmenot aina vuodon lopuks, niinku sylikinkku sanoikin niin tossavaiheessa hormoonit häviää tosi nopeesti ja jo parin päivän pääst pitäis näyttää negaa jos kesken menny

Kaikille uusille tervetuloa ja tarrasukkia matkaan :)

Heippa, tääläkin viihdoinkin on saatu 2 viivaa ja sitä on odotettu 1,5 vuotaa:Heartpink
Raskaus on kolmas ja taas joululapsi ❤
Neuvola onki jo ensiviikolla ja varhaisultra sitä seuravalla koska on ollut super pitkä kierto, kp ~ 32 oli ovis
Tarrasukkia teille mamat:thumleft

Muokattu viimeksi:
Ilmoittaudun minäkin pikkuhiljaa mukaan. :) Tiistai iltana sain ekan viivanpaikan liuskaan, keskiviikkona kunnon plussan apteekin testiin, samoin perjantaina ja tänään raskaana 2-3 digiin. Jaa että jotain epäuskoa havaittavissa? :D Ensimmäistä yritettiin vuosi ja toista tjottailtiin nyt vaan 3kk, olin varautunut taas vähän pidempään yritykseen.

Täällä on ollut juttua vuodoista, niin mulla on ollut kahdessa edellisessä raskaudessa molemmissa vähän vuotoa, toinen oli varhainen kkm ja toinen raskaus sujui silti ongelmitta. Eipä noista oikein tiedä jos ei kunnolla vuoda, mutta olisi se kiva kokea vuodotonkin raskaus.

Varhaisultran ajattelin varata vappuviikolle, niin uskallan ehkä kavereillekin kertoa uutisen ja varmistan ettei ole mikään kkm taas kyseessä.

Onnea kovasti uusille :)

Täällä on niin järkyttävää pahoinvointia et huh huh.. Syödä yritän tasaisin väliajoin jotain pientä mut ku mikään ei oikeen maistu, paitsi mansikkakeitto joten sitä nyt sit juotu.. Lenkillä hetkittäin parempi olo mut ei nyt lenkilläkään voi päivät pitkät olla. :D

Tervetuloa uusille, tarrasukkia ja vauvaliimaa täältäkin <3

hhank, mulla kans helpottaa olo lenkkeillessä, onneks on aktiivinen koira joka on vaan mielissään päästessään usein ulos :D

Miehestä on jotenkin hauskaa tämä mun 24/7 kestävä krapula, mutta onneks se tajuaa olla kiusaamatta enää :D

Tarrasukkia kaikille toivottelen minäkin :love7

Hhank ja sylikinkku (ihana nimimerkki muuten:grin), kyllä sen pahoinvoinnin kestää kun tietää minkä vuoksi se on vaikka onkin itseaiheutettua :D mäkin oikeasti oikeen odotan ja toivon et se alkais, niin tietäs edes jostain olevansa pieniin päin.

Minäkin varovaisesti uskaltaudun mukaan :) Pari päivää sitten testattu haamu mikä vähitellen vahvistunut ja tänään digiin pamahtikin raskaana 1-2 <3 Menkat mulla pitäisi vasta huomenna alkaa vaan jo ovulaatiosta asti kärsin semmosista oireista ettei epäilystäkään mistä on kyse :D

Meillä on ennestään poika 02/14, pikkukakkosen yritys alotettiin 09/14 ja tässä välissä kerkesinkin kaksi keskenmenoa kokemaan. Nyt vaan sit koitan pelkojen seassa pysyä toiveikkaana että tämä pieni on se meidän ja saadaan jouluvauva syliin <3 Viikkoja omien laskujen mukaan nyt 3+6 ja la 14.12, tosin neuvolassa taitaavat laskea pidemmän kierron mukaan ;)

Mulla ei jostain syystä tuu ilmoitusta, jos on tullu uusia viestejä ja olinhan tääl tullu! Surkeeta, kun lumialle ei sovellusta, nii joutuu selaimen kautta tänne tulee.

Me ollaa kerrottu parille sukulaiselle ja mun kaverille. Loput saa kuulla sit ultran jälkee, jos on kerrottavaa.

Mä pääsen sinne vast reilu kolmen viikon pääst ku vasta latasin tän sovelluksen ja en tiiä missä mättää ku tulin tänne kuitenki vanhoil tunnuksilla jotka luotu 2012 mut silti näyttää et 3.4 olisin alottanu :(

Takaisin