Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä tehty uusi digitesti oman mielenrauhan tukemiseksi :) Nyt tuli viikkonäyttöön 3+, kun viikko sitten tuli 1-2 viikkoa. Nyt voi taas olla relana vähän aikaa kunnes parin viikon päästä varhaisultra.

Jouduin pitämään muutamia päiviä taukoa tästä foorumista, kun sen verran alkoi pelot kummittelemaan mielessä - suosittelen samaa muillekin, jotka kokevat hetkellistä paniikkitunnetta. Vaikka täällä onkin ihanaa vertaistukea monissa asioissa, niin peloissa tämä saattaa olla jopa lietsovaa. Nyt on taas parempi fiilis.

Manitoba 5+3

Muokattu viimeksi:
Voi ei miten ikäviä uutisia Ninni on saanut!!! ja kun raskauskin kuitenkin jo noinkin "pitkällä" niin tuntuu vielä karummalta saada huonot uutiset :( Mitenkäs tuossa ninni nyt toimitaan, lääkkeellinen tyhjennys vai?

Uusille tervetuloa joukkoon!

Hei, älkää lietsoko turhaan pelkoa. <3 Kuten on todettu niin kaikki oireet ja oireettomuus kuuluu asiaan. Ja tämä nyt erittäin "rumasti" sanottu, mutta koska tosiasia on, että tietty määrä raskauksia keskeytyy niin se, että keskenmenoja tulee nostaa kuitenkin omalla tavallaan juuri Sinun mahdollisuuttasi saada jouluvauva syliin asti!

Hennuriikka, jäädäänkö siellä ulkomaillakin äitiyslomalle 4vkoa ennen laskettua? Onko hyvät äitiyspäivärahat, onko ne työtuloista riippuvaisia? :) Äitiyspakkaustahan ei taida olla kuin suomessa? :)

No niin. Kohtu oli tyhjä ja siisti. Limakalvot jo ohuet ja kaikki niinkuin kuuluu tässä tilanteessa olla. Hcg arvon ottivat vielä verikokeitse. Onko laskenut. Alle 10 pitäis olla mutta jos on jo alle 25 nii ok. Tauko kierto tämä ja clomit vasta ens kierrosta. Helmikuun vauvaa yritetään nyt. Kiitos kun sain tässä ryhmässä käydä. Kaikkea hyvää teille ja onnea odotukseen! Saatte ihania joulu vauvoja ja ootte ne ansainneet.
Wildside: ei myö ollakkaan kysissä yhtäaikaa.

Johkuliini: tsemppiä tupakoimattomuuteen ja onnea raskauteen!

Toivotaan että on vaan pissitulehuksesta johtuvia. Verikokeita ottaavat ja sit naistenpolille kait kontrolliultraan.

Olen tänään pelottavan pirtee.. Tomppasin maton, kävin kävelylenkil ja on vieläkin energia :o
Onneksi alamaha antaa itsetää tietoa ja rinnat yhtä turvoksissa :)
Toi on tosi harmillista kun tulee keskenmenoja :( en ikinä halais tietää miltä se tuntu :( jaksamista naiset ja iso hali teille ❤️

Wildside: kyllä sun pitää jäädä meitä savolaisia edustamaan tänne joulukuisiin! Ei saa olla mitään vauvalla! Tsemppiä ja haleja!

wikdside: Paljonko sulla on viikkoja? Itsekin kävin eilen kysissä vuotojen takia. Mulla vasta rv 5 tänään

Toivotaan ettei mitään vakavaa. Kohta pääsen lääkärille. Viikkoja on mulla nyt kasassa 6+3, edellinen raskaus meni kesken viikolla 6+1..

Jospa lääkäri kohta ultrais kun tänne akuuttiosastolle asti on päästy.

Kiitos teille tuesta! Oon niin surullinen ja silmät on muurautunu kiinni melkeen ku oon itkeny niin paljon. :(

Soittivat keskussairaalasta äitiyspolilta ja keskiviikkona meen sinne, ensin ultrataan taas ja sitten lääkkeellinen tyhjennys..

Muille keskenmenon saaneille: Kuinka kauan teillä on mennyt kuukautisien alkamiseen/hormonitasapainon löytymiseen, haluaisin yrittää uudelleen mahdollisimman pian :(

Pahinta tässä on, että menin hyvillä mielin ultraan.. Miksi keskenmeno ei ilmoita itsestään, ei ole ollut ollenkaan veristä vuotoa ja raskausoireitakin on..

Ninni, mulla oli joulukuussa keskenmeno rv5+ ja seuraavat menkat tuli päivälleen kp 28 kuten aina!

Hui, voin vaan kuvitella sen hetken kun kaikki romahtaa eikä siihen ole voinut mitenkään varautua. Tiedän, että tuntuu nyt aivan kauhealta - mutta usko pois, sitten helpottaa kun saatte uuden plussan. Ja toivotaan sitä plussaa pian!!

Lucky <3 tuntuu pahalta päästää sut joulumammoista pois :(

Ninni, tais olla joku 35 päivää mitä se km kierto kesti mulla nyt viimeksi.

Takaisin