Mukavaa kylpyläreissua Josa!
Mullakaan ei kauheesti vauvanvaatteita ole. Aikasemmin niitä on ollut ihan kamalat määrät, enkä kyllä ehtinyt käyttämään kuin pientä osaa niistä ja joskus harmittikin kun huomas, että joku ihana vaate oli jäänyt pieneksi. Nyt muutenkin vain neutraaleja vaatteita valikoimissa, kun ei sitä tiedetä kumpi tulloo... Voi sit vähän ostaa syntymän jälkeen jotain tyttö tai poikavaatteita. Aventin sähköpumppu on matkalla ja itseasiassa tilasin samalla myös manuaalisen pumpun, kun mulla ennenkin oli ne molemmat, ja esim. kodin ulkopuolelle mentäessä, se käsipumppu oli kätevä ottaa matkaan mukaan. Joskus olin yhdissä häissä ja piti välillä käydä wc:ssä pumppaamassa, ja tosiaan pumppu mahtu ihan kivasti käsilaukkuun.
Täällä valmistellaan sushia! Jostain olin saanut käsityksen, ettei sitä sais raskaana ollessa syödä, mutta väite osoittautui vääräksi, kunhan siis kala on varmasti tuoretta ja oikein säilytettyä. No isäntä sai järveltä tänään 55kg:n saaliin, joten graavattua kuhaa tulee tohon sushiin ja varmasti on tuoretta :)
Mukavaa viikonloppua kaikille!