Meikäläinen on ollut sivustaseuraajana ja ajattelin nyt aktivoitua, kun on aikaa. Olen ollut reilun viikon sairaslomalla, joka jatkuu äippäloman alkuun 20.11. saakka. Öisin vaivaa lonkkasäryt ja kun istuin päivät töissä oli illat yhtä helvettiä, kun tuntui että värkki räjähtää ja oli supistelua. Lisänä rytmihäiriöt sairaasta väsymyksestä. Neuvolalääkäri totesi, että eiköhän se työnteko tältä erää sitten ollut tässä. Nyt olo paljon parempi ja verenpainekin laski. Yläpaine ennen sairaslomalle jääntiä 139 ja toissapäivänä neuvolassa 125, joka on ollut tasona muuten koko raskauden. Esikoinen on hoidossa marraskuun loppuun kokoaikaisesti niin saan huilata päivälläkin. Neiti kohta 3 v on aika vauhti mimmi... Joulukuusta sitten 11 pv/kk.
Esikoinen syntyi 29.12.2012 rv 40+1 ja painoarvio käsikopelolla oli siinä 4 kg. No kokoa oli 4660 g, kun pusasin hänet ulos. Sokerit oli ok mulla ja vauvalla. Nyt sitten kokoa on luvattu kytätä tarkemmin ja mulla on Lehmon neuvolassa lääkärille ultraus aika tarjonnan varmistamiseksi rv 34+. Nyt tuntuu olevan poikittain... Jos on perätilassa niin saan lähetteen Tikkamäelle sitten (PKSSK). Laskettuaikahan mulla on täsmälleen sama kuin esikolla eli 28.12. Sinänsä en isoa kokoa pelkää, kun esikoinen tuli ulos helposti 30 min ponnistamisen jälkeen, mutta tietysti mietityttää jos tarjonta on väärä niin sitten voi mennä asiat mutkalliseksi. Perätilassa olevaa en edes suostu yrittämään alakautta.