Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Stemppiä Tata ja onnea tulevaan synnytykseen :) jospa pikkunen vielä muutaman päivän malttaisi odotella. Mustakin aika hurjaa, että siellä on synnytys jo lähellä. Itellelläkin just samat päivät menossa kuin sulla.

Lilith paljon onnea!

Ja terkkuja periytymisgenetiikan luennolta, osa geeneistä additiivisia, jolloin jälkeläisen ilmiasu on sekoitus vanhempien ilmiasusta. Osupa sopivasti :D

Tata: toivotaan että kaikki menee kuitenkin hyvin ja teillä on kyllä niin hyvä hoito siellä.

Se viime raskaudessa ollut istukka ja napanuora oli ollut huonoja jo pitkään kun poika oli rv:34+2 syntyessään vain 1.6kg ja sehän pitäs jo olla tässä 30viikon alkupuolella. Siitä tiedetään että häikkää oli ollut jo viikkoja ennen syntymää, välillä toimi ja välillä ei.

Yhyy.mä oon niin väsynyt tähän yö pissimiseen.. mistä tätä virtsaa tulee vaikka en edes juo moneen tuntiin ennen kuin meen nukkumaan :( väsy

Jemina mulla sama homma!! Taitaa vauvat painaa rakkoo jo sen verran. Mulla ainaki mahan laskeutumisen jälkeen alkanu kusettaa tunnin välein.

Hurjaa Tata, paljon tsemppiä ja enkeleitä sinulle ja ennenkaikkea pikkuiselle! Onneksi olette molemmat hyvässä hoidossa.

Jemina voimia täälläkin ollaan juostu alusta asti max 2 h välein kusella... Aika kypsää oletaan olemaan kans:/

Katseltiin tossa edellisten raskauksien masukuvia ja voi juma miten ylhäällä tää on verrattaen tyttöihin... Sillon toi roikku paljon alempana:)

Onnea lilith!

Ja tsemppiä Tatalle.

Täällä kanssa odotellaan kovasti että viikot etenisi ja sais pusattua pienen murusen ulos. Sitä en sitte taas tiiä että miten käy, yhtään en oo varma onko nytkin joku herpes menossa vaiko ei vai onko vaan hiivaoireita, eli sektio odottaa jos herpestä. Mut mitäs jos käy samalla lailla kuin viimeksi eli synnytys vaan käynnistyy ja menee tällä kertaa vielä nopeammin? ? Mulla pelko etten ehdi sairaalaan. Ja mitä jos onkin herpes?

Täytyy suosiolla ottaa se aika sinne pelkopolille...

Ja eiku taaaas pissalle. Puuh. .

Nannuska, eikö sulle voida määrätä siihen herpekseen lääkitystä varmuuden vuoksi, jollain ylläpitoannoksella?

Tyksin vaikutuspiirissä ymmärtääkseni herpekseen määrätään siin 36 viikon paikkeilla estolääkitys. En oo koskaa kuullu, et ton takii joutuis sektioon :-o

Ja meillä isoimmat bodyt tais olla kokoa 86. Hyvin pysty käyttää, vaikka pottailtiin, ku pisti nepparit olan yli kiinni.

Moikka kaikille pitkästä aikaa! :) mulla ei oo toiminut tää vau.fi foorumi pitkään aikaan, se ei oo suostunut avaan mulle tätä sivua. Nyt on uus puhelin ni sain toimiin.
Oon koittanu parin päivän sisällä vähän hajanaisesti lueskella teijän kuulumisia mutta nii hirveesti tekstiä että kaikkea en ole jaksanu lukea :D tsempit täältä kaikille niitä tarvitseville!

Meillä on 2-vuotiaalla 92 cm:n bodyja. Ei niitä ole viime aikoina käytetty, mutta kylmällä ilmalla ulkoillessa vois edelleen laittaa päälle, niin ei pääse paidanhelma nousemaan ja selkä paljaaksi.

Meillä esikoinen täytti helmikuussa 2v ja käytettiin bodeja vielä talven ajan ja isoin koko mitä päästiin käyttämään oli 86-92 tosin noita 92 koon bodeja ei raaskinu ostaa kuin kaksi eikä nekään montaa kertaa päälle kerenny kuitenkaan. Kesällä sit jäi bodit kokonaan pois kun alettiin pottailua harjotella :)

Takaisin