Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harkkareita täälläkin varsinkin iltaisin kun pääsee rauhoittumaan... Uskoisin vaan kuuluvan asiaan kun viikkoja kuitenkin jo aika hyvin:)
Ei ne ainakaa niitä oikeita suppareita ole kun ei varsinaisesti kipeitä vaan epämukavia ja puristavia!

Toivottavasti wild helpottuu olo ja pikkunen pysyy masussa vielä tovin pidempään :)

Toivottavasti. Mun puolesta vois tulla vasta tammikuun puolella, mut eipä taida olla mahollista tällä menolla. Toisaalta marraskuunkin loppu olis jees. :) Jännää tää loppuaika ku koskaan ei tiiä millon lähtö tulee!

Ooih! Sauna <3 ne kerrat o harvassa ku saunaan pääsee. Ja siis vuositasolla kerran tai kaks :(

Tänään taas saa mennä ajoissa nukkuu. Päiväki oli suht rasittava ku käytiin asuntonäytössä. Otin kyll päikkärit sen jälkeen. Miehen kaveri vaan taas tuli käymään. Unohti vaan kysyä että saako yöksi jäädä. Enkä jaksa alkaa ny ärisee aiheesta ku harkkasupistaakin herkästi ja arkana paikat :/ saa kyll jatkossa hankkia jonkun muun yöpaikan. Lähinnä vaan tuntuu että käyttää vieraanvaraisuutta hyväkseen ku vaan tulee ja olettaa että passaa jäädä yöksikin vaikka kysyny vaan että saako tulla käymään. Räyh! No mies kärsii tästä ku oli vähän aamulla ja päivällä sellaista vibaa että peitto ois voinu heilua tänään mutta nyt ei todellakaan. Parempi vaan mennä nukkuu ja aamulla suihkuun ja neuvolaan.

Tunnetteko te liikkeitä pitkin päivää nykyään? Vai vaan iltasin? Yhtäkkiä tuli kamala fiilis, että ei oo normaalia että tämä tytteli möyryää vaa iltasin. Ennen liikuskeli nii paljon enempi, mut onko sitten sitä että vauvalla vähemmän tilaa liikkua?

Mulla tuntuu liikkeet eniten iltasin pötkitellessä. Alkaa olla tyypillä jo ahasta ni ei semmosia kunnon monotuksiakaan enää paljon oo.. Koko mahan mittasta möyrintää vaan :D

Mulla on Lillith ainakin liikkeet vähentynyt selvästi nyt :) Enkä oo huolissaan kun kuitenkin liikkuu kunnolla, ennen oli aktiivinen lähes aina jos pysähtyi hetkeksi mut nyt eniten liikkuu just iltaisin.

Huh koko päivän oon väsänny miehelle isyyspakkausta! Passitin sen kaverille yökylään eilen et saan rauhassa tehdä tätä :D Nyt alkaa olee valmista ja en malta oottaa et pääsen tän huomenna antamaan ❤️

Miten se lapsivesi testi meni? :O Auttakaa idioottia, ku eilen oli niitä kipeitä suppareita, niin niiden jälkeen alko hölähtää jotain housuun. Jotain todella vetistä. En vaan hitto soikoon erota onko tuo vetistä valkovuotoo vai lapsivettä.. En mielestäni haista makeeta, mut ei kyl oo tyypillistä valkovuotookaan kun normaalisti jää housuun pinnalle sellasena "kalvona"... Vauva liikkuu tosi hyvin et siinäei mitään..

Ainiin ja mulla massu laskeutu pari päivää sitten, niin oisko tuo syynä niille eilisille suppareille? Ei kai tää oikeesti ala täältä vielä tulee, ku oon lukenu että maha laskeutuu ennen synnytystä.. Sit noi supparit ja vielä tää hölähtely..

Laita pikkuhousunsuoja ja sen päälle paperinen nenäliina tai wc-paperia. Jos vuoto menee läpi, voi olla lapsivettä. Jos "jää" paperiin on valkovuotoa =)

Minulla on 2 kuorsaavaa huonekaveria.... ja molemmat on tosi iso äänisiä kuorsaajia... voi tätä onnea ja autuutta.

p.s Jos "tuntematon tuttu" luet tätä kotona nyt aamukahvilla, niin toivon todella että pääset vielä tähän samaan huoneeseen =) Viime yönä petipaikkasi vietiin mutta jospa saat sen takaisin. Kuulokkeesi pelastin talteen ku siivooja nosti ne pois tuosta sängystä laittaessaan uudelle tyypille pedin. Tule hakemaan ne miulta sit ^^

Muokattu viimeksi:
Onpa ollut vilkasta keskustelua. Mulla meni aika hyvin tässä lukiessa... Toivottavasti siellä Tata saa vihdoin jatkossa ruuat oikein...! Mulla on ollut nyt eilisillasta saakka selkä kipeä. Käytiin saattamassa poika partioon illansuussa kävellen, matkaa ei ole kuin puolisen kilsaa mut en tiiä oliko se nyt tän selkäkivun aiheuttaja... Ihan outo juttu. Ei oo kysymys supistuksista, ne tuntuu erilailla. Tää on vaan hiton kipee selkä. Lisäks illalla vauva on onnistunut muutaman kerran tekemään tosi kivuliaita käännähdyksiä. Tiiä mitä se siellä oikeen puuhaa :D Meillä ei peitot enää heilu... Ei mies uskalla ku mulla on ollu näitä kipuja siellä sun täällä...

Pauliina jaiks! Jokos sä meinasit sen pakkauksen antaa tulevalle isille? Ittekki oon miestä patistanu usein koiran kans pitkille lenkeille ni saan rauhassa aina hetken aikaa askarella sille sitä ylläriä isänpäiväksi :D kerrohhan mikäs oli miehen reaktio? :)

Tata ei ole enää todellista että mitenkä huono tuuri sulla voi olla ylipäätään kaiken kanssa tuolla sairaalassa!!! :O oot kyllä ihan pirun kärsivällinen ollu! Tsemppiä jatkoon sinne ja jospa siellä alkais vähäse ees kohtelu ja huonekaverit parantua! <3

Painostako oli puhetta, ni ittellä aamupaino jämähtänyt paikoilleen sen jälkeen ku alotin radiruokavalion eli herkkuja kerran viikossa vain ja muutenki salaattia päivittäin jne. Eli yhteensä paino noussu raskauden aikana +8kg :)

Mikäs wildiksen tilanne siellä? Jospa ei ois lapsivettä! Ittekki sillon kuukaus sitten säikähin todella kun housuihin hulahti jotain joka ei näyttäny valkovuodolta ja jossa oli vähän rusehtavaa mukana, onneks jäi vaan siihen yhteen kertaan. Säikäytti kyllä hurjana!

Muillekkin petiin sidotuille mammoille voimia, halauksia ja tsemppiä <3

Täällä isona haaveena kans jalkahoito kunnon hieronnalla <3

Tata tsemppiä ja kyllä olet joutunut paljon kestämään.

Wildside onko siellä kaikki hyvin?

Voimia kaikille mammoille. Ei oo enää montaa viikkoo, niin saadaan nyytit kainaloon.

Tänne ei uutta. Nyt ei oo hulahtanu mitään ja ajattelin seurata tilannetta. Edellinen hulahdus kuivui housuun ja näytti valkovuodolle. Jospa tää tästä, kunhan ei alkais uudelleen ne eiliset supparit. :)

Täällä istun sohvalla lastenohjelmia kattoen kynttilänvalossa. <3 Jakahvia ryystäen. Pitää alkaa neulomaan kunhan näkee.
Mies lähti metälle taas, vissiin jänistä ajamaan. Sillä itsekkin tässä näin aikasiin ylhäällä olen :)

Itte sain viime yönä pitkästä aikaa nukuttua kunnolla ja nyt aamulla tajusin etten pääse eilisen harjottelupäivän ansiosta ylös sängystä ni tänne sängyn pohjalle jäin makaamaan, tai siis miehen avustuksella siirryin sohvalle kahtoo piirrettyjä :'D tänään ois tarkotus hyödyntää tää saikkupäivä ja kuha vähä kipu selässä helpottaa ni hipsin koneelle kirjottaa viimesiä kirjallisia tehtäviä loppuun harjottelun osalta :)
Wildis mitäs oot neulomassa? Ittellä haaveissa ois päästä alottamaan iha perus viltti vauvvelille, näin ens alkuun :)

Neulon itelleni tuollasta huppuhuivia ja vauvvalle virkkaan isoäidinneliöistä peittoo. Kätevästi puolessa tunnissa virkkaa yhen tuollasen neliön. :) Ja tartteis 24 tehdä :D

Takaisin