Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pauliina sama täällä, lenkkeilen ainakin 5xviikossa tuon peruslenkin, ja siihen päälle käyn kerran viikossa uimassa. Mutta tietysti oonhan kyllä herkutellutkin tavallista enemmän nyt raskaus aikana.

Pakko oli käydä vaa'alla. Viikkoja 30 ja painoa tullu noin +6 kg. Herkkuja tullu syötyy ihan hirveesti! Nyt illalla näytti,et 2kg tullu 1 kk, mut eilen aamulla oli 3 kg vähemmän kuin tänään iltana :D nyt jo harmittaa et söin tänään jotain 300-400 g karkkia! Tuli syötyä nälkään >. <

No ei pitäis olla mitään hätää.. Mulla nousee paino 1,6 kg viikossa vaikka oon jättäny sokerin ja muut herkut.. Nyt tosiaan tullu jo 18 kiloo lähtöpainoon. Turvotuskin on valtaisa..

Niin ja kyllähän se paino kai nousee vaan helpommin joillakin, ja hoikille/normaali painoisille tulee kai herkemmin painoa, ja saakin tulla herkemmin. Kyllä ne sit jossain vaiheessa pois lähtee :P

Mulla toi painonnousu näyttää jumittuneen sille tasolle ku mitä se oli ku tuo radilääkitys aloitettiin. Tosin neuvolassa paino näyttää aina nousseen mutta sit ku kotivaa'alla seuraa aamupainoa nii siin ei juurikaan muutosta näy.

Ihana päivä, kyllä suosittelen kaikille jalkahoitoa! Jalat tuntuu kepeälle ja rennoille, kuin pilvissä kävelis:)
Ainut päivän miinus ollu kun vihlonut ja supistelut taas kovin tiuhaan... Olisikohan ollut mamma liian rentona koko päivän?
Onko muilla muuten kylkikipuja? Mulla molemmat kyljet päivän päätteeksi julmetun kipeet:/

Täällä kanssa kylkikipuja, mutta ei onneksi kovin pahoja ainakaan toistaiseksi. Pikkukaveri puskee itseään kylkiluihin mahan puolella ja selän puolella on lihasjumia. Kerran mies sai sen hierottua auki, mutta vaiva on taas palannut. Iltaa kohti pahenee ja yön aikana helpottaa.

Pakko kysyä, että onko ne kipeet supistukset sellasia kovia aaltoilevia menkkakipuja? On mulla ollu aiemminki kipeitä suppareita, mut nää on jotenki erilaisia... Ja tulee jatkuvasti. Tuntuu mahassa ja selässä ja tosiaan menkkamaisia.. Eikä levossa helpotu. Kestää ehken sen 30 sek ja sit helpottaa ja parin minuutin päästä alkaa uudelleen.
Pitäiskö koittaa panadolia? Ja lepoa.
Kunhan ei vaan synnytys vielä alkais.

Wildside, kokeile ottaa se 1g panadolia ja sit lepoa. Jos ei lopu noilla niin sit soittelisin synnäriltä lisäohjeita.

Wild suppareilta kuulostaa...jos tosiaan ei panadolilla helpota niin soittele synnärille! Jospa pikkunen vaan testailee äitiä eikä vielä ulos ole tulossa.

Joo, no mää en ressaa painostaenää tippaakaan. Ei yksinkertaisesti jakda ressata muiden ressauksen ppäälle vielä siitä.

Hohhoijaa. Lähin tänään kouluun ja tulin viideltä kotia. Otin päikkärit, ei enää taho jaksaa nuita päiviä muuten ja ukko tuli klo 19 kotia ja heti ku oli syöny häipy saman tien kattomaan kaverille jalkapalloa. Siis niin vituttaa että toi lorvii joka paikassa kokoajan. Jes jes jes, herran ei tarvi seksistä tänään uneksiakaan. Ei tarvinu eilenkään ku tuli klo kymmenen aikaan kotia. Sanoin sille että ala ihmisten aikaan kinuamaan äläkä sillon ku alan nukkua. Tänään aion sanoa ihan saman. Helvetin jätkä. :(
Näin se loman loppu iski jysäyksellä. Onneksi alkaa kohta äitiysloma.
Loppuu nimittäin jakso ja ensjaksoa en saa tehtyä kokonaan enisveis niin pakko lopettaa aikasin.

Wildside ota panadol, ellei lopu niin sitten soittaisin synnärille. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan ihan vielä vauva olisi tulossa maailmaan.

Kuulostaa Wildside kyllä siltä, että kantsii soittaa synnärille!

Ootpa ihanan yllärin saanu äippä :) Me päästii tänää käymää miehen kans kylpylässä ja kahvilla, piristi kyllä kivasti :) Mulla on kans ollu ongelmia kylkien kans, lähinnä ne kramppailee >.<

Tuleeko teillä muilla muuten kuin usein harkkasupistuksia? Mulla on alkanu nyt viikon sisään tulemaan niitä aika herkästi, kerranki sain kaupassa kaks ihan peräkkäin. En yhtää muista miten esikoisesta oli, mut ei niitä tainnu vielä tässä vaiheessa näi usein tulla...

Mulla on alkanu ny muutamina öinä tulemaan harkkasupistuksia tai sit ne on melkeinpä oikeita supistuksia. En oo ihan varma. Pitää huomenna neuvolassa kysäistä niistä. Harkkasuppareita saattaa tulla ihan kävellessä tai sit sohvalla maatessa. Mutta ne ei satu. Öisin sit välillä tuntuu melko julmilta mutta niitä tulee ehkä se pari ja sit rauhoittuu. Tai herään niihin niin heräämisen jälkeen tulee pari ja sit rauhoittuu.

Takaisin