Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä ihan hirmuisesti Metsäläiselle ja Tatalle, olette paljon ajatuksissa ❤️
Me hommattiin Baby Björn kantoreppu, toivottavasti on hyvä vaavin kanssa, ainakin pehmolelun kanssa toimi hyvin :D
Huh ollut kyllä semmoinen aamu että itku meinannut tulla :( Ihmetellyt kun edelleen liikkeitä juurikaan tunnu, herätessä ei ollenkaan vaikka yleensä alkaa jumppaa kun minäkin herään. Iski hirveä pelko ja ahdistus että tää vauva viedään multa pois :( Yritin liikkua ja join vähän mehua ja menin takaisin sänkyyn, ei mitään vieläkään. On kyllä hullua miten paljon tuohon pieneen on jo kiintynyt ja menettämisen pelko on niin suuri. Tuossa hetki sitten alkoi onneksi liikkumaan ❤️ Kyllä tippui kivi sydämeltä! Ihan kauheaa miten sitä heti ajatteli jo pahinta :( Silti jäi vähän huolestuttamaan.. Oon kyllä kuullut että näillä viikoilla voi liikkeet vähentyä, mutta nyt kun luin jostain sairaalan sivulta niin siellä oli kyllä jotain että aika aktiivisesti pitäis liikkua loppuunkin asti :o

Sainpa nukuttua aamulla vielä melkein pari tuntia :) ja ilmeisesti rauhassa saan heräillä ku ovat ulos lähdössä :)

Pauliina nää mun kolme likkaa rauhoittu mahassa siinä 30 viikon jälkeen sen verran että sai joka ikinen päivä olla liikkeitä laskemassa ja nyt sitä vauhtia piisaa jopa liiankin kanssa! Jos sua hirveästi vaivaa niin soittele synnärille tai huomenna neuvolaan:) mutta jos vaavi nyt taas jaksaa muksia niin uskoisin että kaikki pienellä hyvin:)

Saini mahtavaa että sait nukkua aamulla ja heräilläkin rauhassa:)

Porukat soittele hetki sitten ja ne olis ottamassa tytöt viikon lopuksi hoitoon niin saan huilata ihan kunnolla ja miehen kanssa vähän me aikaa:)

Hyvä kuulla, rauhoittaa mieltä kuulla samoja kokemuksia. :) Eiköhän tää tästä, nyt hikottelee masussa ja välillä muljuaa niin mielenrauha palasi.
Ihanaa Saini että sait vähän nukuttua aamusta vielä ja mies hoitaa ja antaa sinun heräilläkin rauhassa :)
Oi että, ihana ylläri äippä teille että saatte lapset hoitoon viikonlopuksi niin on kunnolla kahdenkeskistä aikaa ja sinunkin helpompi sitten lepäillä ihan täysin! :)

Ilmeisesti iltapala oli liian köykäinen nii lääkkeet veti vatsan kipeeksi.
Äippä, ihana ylläri kyllä :)

Ite huomasin jo rv30 paikkeilla kuinka selkeitä potkuja ei hirveämmin enää tuntunu vaan liikkeet tunnisti selvemmin kääntyilyksi ja kokonaisvaltaisemmaksi liikkumiseksi masussa. Joku mainitsikin että liikkeet tuntuu paremmin kun laittaa oman käden masun päälle ja saman olen huomannut itsellä. Kannattaa siis kokeilla jos huolettaa ja liikkeitä ei tunnu olevan !

Tatalle ja metsäläiselle voimia! ❤ kiva saini että sait nukuttua, niin miekin :) ainut et olin unohtanu 7 herätyksen päälle niin piti siihen herätä välillä :D ja kissakin kävi jossain vaiheessa naukumassa ja herättämässä :D

Saini ja Hirni hyvä että saitte vielä nukuttua ja äippä ihanaa, että lapset pääsevät viikonlopuksi hoitoon, niin saat levättyä ja kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa vielä ennen uuden vaavin syntymää ❤️

Mulla nyt viikkoja 30+4 ja tällä hetkellä tuntuu että vauhti vaan kiihtyy. Pari edellistä viikkoa oli rauhallisempi, mutta selvästi liikkui kuitenkin. Nyt sitten sen jälkeen kun 30 vk tuli täyteen, niin on ollu hirvittävä meno masussa. Nyt on alkanu yölläkin liikkua enemmän tai ainakin silleen että siihen on ite ruennu kiinnittämään enemmän huomiota. Nappula ottaa ilon irti tästä vähäisestäkin tilasta mitä vielä jäljellä, kohta rupee oleen ahdasta. :D

Pauliina, meillä neuvolan täti sanoi että kannattaa mielummin huolestua liikaa kuin liian vähän siitä jos liikkeitä ei tunnu. Vuorokauden aikana tulis tuntea selvästi kuitenkin liikkeet ja jos epäselvää niin voi tehdä liikelaskentaa. Ite kyllä kävisin tarkistuttamassa tilanteen, ettei asia paina mieltä. Kun eihän sitä voi tietää että mitä siellä mahassa tapahtuu..

Kenelläköhän täällä osastolla on jotain minua vastaan :(

Odottelin jälleen nälkäisenä ruokaa. Lopulta soitin hoitajalle että saanko lounasta tänään ollenkaan...

Olin kuulema sanonut jollekin joka oli jakanut ruokaa että en halua syödä! Ja tasan kukaan ei ole minulle ruokaa käynyt tarjoamassa.

Riittää tämä pelleily nyt. Alan itse kävelemään tuon "maraton"matkan ja ottamaan itse ruokani kärrystä.

Muutenkin kurja olla niin vielä tuolleen kurjistetaan oloa ettei edes ruokaa meinata tuoda. Itse kun ei pahemmin saisi liikkua niin onpas lystiä.

Pauliina, meillä neuvolan täti sanoi että kannattaa mielummin huolestua liikaa kuin liian vähän siitä jos liikkeitä ei tunnu. Vuorokauden aikana tulis tuntea selvästi kuitenkin liikkeet ja jos epäselvää niin voi tehdä liikelaskentaa. Ite kyllä kävisin tarkistuttamassa tilanteen, ettei asia paina mieltä. Kun eihän sitä voi tietää että mitä siellä mahassa tapahtuu..

Niin on se varmasti parempi huolestua liikaa! Pitää tarkkailla nyt tilannetta ja soitella sitten synnärille jos hiljaisuutta ilmenee edelleen. Sitä kun on tosiaan niin hankala täältä ulkopuolelta tietää miten pieni tuolla sisällä voi.
Toi alkaa Tata kuulostaa siltä että joku tekee tahalleen jotain sabotaasia :o Ihan uskomatonta!! Olis aika kyllä antaa vähän kovasanaista palautetta!

Tata, toi ny on jo ihan posketonta touhua! Ei oo todellista! Ihan ku oisit siellä ihan muuten vaan oottamassa palvelua. Sinut on kuitenki määrätty sänkypotilaaksi nii ei pitäis siell hoitajilla olla mitään siihen sanomista tai tuollaista käytöstä. Yritä jaksaa ja tsemppiä <3

Tata olet varmaan "valittanut" niin paljon, etteivät jaksa enään tehdä mitään ;D
Tai sit kyseessä on vain huonoa tuuria tai todella paskaa palvelua.... perseestä varmasti joka tapauksessa :s

Joo aion todellakin lähettää palautteen touhusta ylemmälle portaalle. Kätilö kun käy niin hänelle ilmoitan että minut voi ottaa ruuanjakolistasta pois. En jaksa tuollaista haista paska touhua enää yhtään. Joka päivä jotain ja vielä joka ikisen ruuan kohdalla melkein. Jos ei ne laitoshoitajat tms osaa (tai tahdo) lukea mitä tarjottimelle kuuluu laittaa ja kenelle tarjotin viedä niin antaapa olla. Toivottavasti saavat lukuopetusta palautteeni jälkeen. Tällainen itutus ei nyt ainakaan tee minulle eikä vauvalle hyvää.

Takaisin