Olen ystävällinen ja sydämellinen ihminen yleensäkin kaikille, mutta kun minut hermostutetaan niin leikki on kaukana. Olen ehkä pieni, mutta kyllä pippuria löytyy tarvittaessa x)
Mies aina vitsaileekin (kai) että rakastaa erityisen paljon tätä minun "darkside" puolta xD
Eipä homma nyt täysin toiminut. Pyysin kasvotusten tuolta laitoshuoltajalta jogurttia yms iltapalaksi. Sain muuten mitä halusin paitsi sen jogurtin. Kätilö oli huoneessa myös ja kuuli mitä pyysin ja näki mitä sain.
Menin käymään vessassa ennen kuin rupesin syömään ja vaatimaan sitä puuttuvaa jogurttia.
Kuulin kun kätilö sanoi tälle luimijalle että jogurtti puuttui. Vastaus kuulosti olevan sille kätilölle että ei ole kuin tavallista jogurttia. Kätilö kerkesi poistua paikalta ennen kuin itse olin siinä heidän kohdallaan.
Menin itse siinä sit ruokakärryn luo kun siinä kohdalla sattumoisin olin ja nostin jogurttien seasta laktoosittoman jogurtin. Niitä oli tosi paljon siinä btw. Mitään en sanonut vaan tuijotin vain ja katsoin miten reagoi. Lähti hipsimään pois siitä mitään sanomatta aika nopsasti. Ja nyt kävi hakemassa tarjottimen erittäin vaivaantuneena.
Tästähän saisi kohta synkän komedian kirjoitettua. Itseä alkaa jo ihan naurattamaan että voiko tämä enää nyt tottakaan olla. Tuollekaan tyypille ikinä ole ollut epäkohtelias tms. Kaipa ei vain naamani miellytä
...nojoo, on tosiaan totta että murto-osahan tästä maksetaan vain siitä mitkä on todellisia kustannuksia kun tutkitaan yms, mutta periaatteesta on homman kuitenkin silti pelitettävä ^^