Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ngale jos sun itse pakko koiraa itse käyttää niin käytä vaan sen verran että saa pisut ja kakat tehtyä! Pistä miehesi sitten purkamaan energiat koiralta kun kotiutuu... Voisko joku miehesi kaveri tai sukulainen olla apuna tai ottaa karvakaverin hoitoon?

Tata, sinuna pyytäisin arjen tullen, että saat jutella osastonhoitajan tai jonkun potilasasiamiehen kanssa, tuo menee todella törkeäksi touhuksi! Joudut siellä kuitenkin pötköttämään vielä tovin ja jos tollanen jatkuu niin huhhu!!!!!

Yksi laitoshuoltaja luimi minulle hakiessaan tarjotinta. Olisiko se ollut se joka meinasi etten lounasta tarvitse. Se temppu kyllä tosiaan oli se viimeinen niitti xD Sen verran otti pattiin että annoin tulla mielipiteeni asiasta päivällä. Olisiko nämä sitten pitäneet hieman keskustelua tilanteesta, koska viimeisimmän ruuan sain kommelluksitta.

Saa nähdä vieläkö joku "kokeilee onneaan". Joku unohdus silloin tällöin voi olla ok, ihmisiä kun olemme, mutta se että valehdellaan että en halunnut muka ruokaa... se on jo anteeksiantamatonta.

Toivottavasti touhu nyt paranee tai minusta tulee helposti hoidettavan sijaan jotain ihan muuta x)

Jos ei joutuisi mitään maksamaan täällä olosta niin sit ei auttaisi pahemmin valittaa, mutta sen verran tästä laskutetaan että paras on perusjuttujen pelata xD

Ihme sekoilua! Mutta ei siitä kyllä läheskään koko hintaa makseta itse, et sinänsä saa olla onnellinen meidän hienosta julkisesta terv.huollosta.

Selitin jo miehellekin tata sun kohtelusta, ja sekin ihmetteli kovasti, vaikkei millekään yleensä korvaansa lotkauta.

Tata, ihana kuitenkin kun sun kirjotuksissa smaileja ja hymiöitä tyyliin, että olet ottanut asenteen "sitä saa mitä tilaa, kjäh kjäh" :Heartred

Ollut jotenkin aivan veto pois koko päivän. Ei oikein saa mitään aikaiseksi, mutta sohvalla maatessa tulee tylsää :D No kohtahan pääseekin jo yöunia yrittämään.

Vauvalla ollu ihan hirvee meno mahassa! Ja oon kans huomannu, että liikkeet muuttunu selkeistä potkuista enemmän sellaisiksi, että vauva pukkaa jalkaa suoraksi.

Tsemppiä Tata! Toivotaan, että ikävät jutut olis nyt ohi ja saisit hyvää palvelua siellä.

No niin just ku kerkesin kirjoittaa, että jaksoin hyvin viikonlopun reissussa.. Niin harrastettiin miehen kans seksiä, kun pääsin kotio ja sen jälkeen tullut muutama pieni tippa verta :sad001 kannattaakohan asiasta huolestua? Keskiviikkona ois neuvolalääkäri, mutta kannattaisko soitella neuvolaan jo aiemmin?

Olen ystävällinen ja sydämellinen ihminen yleensäkin kaikille, mutta kun minut hermostutetaan niin leikki on kaukana. Olen ehkä pieni, mutta kyllä pippuria löytyy tarvittaessa x)

Mies aina vitsaileekin (kai) että rakastaa erityisen paljon tätä minun "darkside" puolta xD

Eipä homma nyt täysin toiminut. Pyysin kasvotusten tuolta laitoshuoltajalta jogurttia yms iltapalaksi. Sain muuten mitä halusin paitsi sen jogurtin. Kätilö oli huoneessa myös ja kuuli mitä pyysin ja näki mitä sain.

Menin käymään vessassa ennen kuin rupesin syömään ja vaatimaan sitä puuttuvaa jogurttia.

Kuulin kun kätilö sanoi tälle luimijalle että jogurtti puuttui. Vastaus kuulosti olevan sille kätilölle että ei ole kuin tavallista jogurttia. Kätilö kerkesi poistua paikalta ennen kuin itse olin siinä heidän kohdallaan.

Menin itse siinä sit ruokakärryn luo kun siinä kohdalla sattumoisin olin ja nostin jogurttien seasta laktoosittoman jogurtin. Niitä oli tosi paljon siinä btw. Mitään en sanonut vaan tuijotin vain ja katsoin miten reagoi. Lähti hipsimään pois siitä mitään sanomatta aika nopsasti. Ja nyt kävi hakemassa tarjottimen erittäin vaivaantuneena.

Tästähän saisi kohta synkän komedian kirjoitettua. Itseä alkaa jo ihan naurattamaan että voiko tämä enää nyt tottakaan olla. Tuollekaan tyypille ikinä ole ollut epäkohtelias tms. Kaipa ei vain naamani miellytä :p

...nojoo, on tosiaan totta että murto-osahan tästä maksetaan vain siitä mitkä on todellisia kustannuksia kun tutkitaan yms, mutta periaatteesta on homman kuitenkin silti pelitettävä ^^

Hansu samaa mieltä Tatan kanssa että olisko veri tullut limakalvoilta ja tosiaan muutama tippa niin en nyt kamalasti huolestuisi:) tietysti jos alkaa runsaasti vuotaa niin asia eri ja samoin tein synnärille soitto!

Tata mikä ihme sitä sairaala apulaista vaivaa? Luulis nyt ymmärtävän että ei siellä nyt huvikseen ketään makuuteta, että on hyvä syy miksi sulle pitää ruoka tuoda sänkyyn... Ihme tapaus! Mutta hyvä että sinussa kanssa vähän pikku myyn vikaa:) kyllähän sitä puoliaan saa ja täytyy pitää!

Kyllä nyt kuulostaa Tatan kokemukset iha huonolta komedialta oikeesti. Zemppiä kovasti ja enemmänkin siellä makoiluun! Itsellä ei olis kestäny "hermot" tollasta. Olisin saanu aikaan jo aikamoisen shown tuollasesta kohtelusta ja suoranaisesta vittuilusta. Ärrmurrr...

Täällä sunnuntai pizzan syöntiä ja sunnuntai sauna :happy: Kookosöljyt käytetty päässä ja nyt hiusnaamio hiuksissa, elmukelmu käärästynä pään päälle ja pipo vielä päässä, että pääsee varmasti naamiot muhimaan :smug: Sunnuntait :Heartred

Mulla tuota verta tupannut tuleen pyyhkiessä papruun, mutta huomaa verestä jne että se on iha pintapuolista verta, eli limakalvot nii kuivana ja huonos kunnos tossa ulkopuolella, että verta meinaa vähä tiputella vähä väliä o_O Itse oon ollu nii hermoraunio tuon seksin harrastamisen suhteen, kun pelkään, jos se seksi sitten laukasee ennenaikasen synnytyksen, tai jonku infektion, tai mitä vaan. Onneks kaikki hyvin tähän asti, jos seksin jälkeen itellä tulis tippaki verta, nii se olis täys selibaatti loppuajan :eek: Kondomia muuten suositellaan käyttämään seksiä harrastaessa kun raskaana, kun spermassa voi kuulemma olla joku infektio riski :eek:

Itte oon kuullu että seksin harrastaminen just saattaa ehkäistä ennenaikaista synnytystä :) en oo kyll tuosta infektioriskistä koskaan kuullu.

Täälläki oli sunnuntaipizzapäivä mutta tuli huono olo siitä :(

Samaa mäkin mietin, että oisko vaan limakalvojen ärsytystä. Ihan muutama pienen pieni tippa tulee edelleen pyyhkiessä, mutta siteeseen ei oo mitään tullut.Stressaa vaan, kun mietin tota Helsinkiin lähtemistäkin tosi pitkään. Pakarat sekä sisäreidet kipuilut sekä vihlonut vähän alapäähän eilen illasta ja tänään, mutta johtuisko vaan tuosta kävelystä. Supistuksia ei oo ollut. Taidan soittaa aamusta neuvolaan ja kysäistä uskallanko mennä illaksi töihin. Pitäisi seistä sellaset 6,5 tuntia melkeinpä putkeen.

Tata, kyllä sen homman pitää pelittää munkin mielestä, oon vaan oman työurani varsinkin alussa tavannut kyllä niin erikoisia tapauksia hoitoalalla, etten oikeen mitään ihmettele. Mua joskus opiskelijana ja vastavalmistuneena kyllä niin yritettiin kiusata muutamien henkilöiden toimesta, että ei ollut ihan tervettä touhua... Mutta onneksi mun nahka vaan kasvoi ja opin kyllä pitämään puoleni. Mutta siis pointti oli, että olen törmännyt muutamaan niin viheliäiseen ihmiseen sairaalamaailmassa, ettei niillä tarvi olla ees mitään syytä kiusaamiseen. Mutta potilaita ei kyllä kannattais lähteä kiusaamaan, ota ihmeessä yhteyttä siihen potilasasiamieheen jos toi jatkuu viä! Jaksamista!

Meillä mies piti sen vapaapäivän ja mukavaa köllöttelyä on ollut ja nautittu vaan yhdessäolosta :) Ja huomaan heti, ettei oo kipuja ollut läheskään niin paljon kuin normi päivinä...

Ha! Ny mies soitti että hänen pikkuveljensä ois halunnu tulla käymään tänään nii oli sanonu että mie haluan olla rauhassa ku ollu nii paljon vieraita :D sanoin vaan että kunhan ei yöksi jää nii sopii :D tää veli kuitenki likan kummi ja osaa ajatella muitaki ku itteään nii mielellään saakin tulla käymään. Yövieraat vaan on ny kortilla ja kiellossa :D

Hansu noi kivut saattaa olla just kävelystä ja muusta touhusta... Mutta kannattaa neuvolaan soitella jos askarruttaa:)

Mäkään en oo kuullut että mällissä olis jotenkin tulehdus riski, saattaahan siinä olevat hormonit sun muut pehmittää kohdunkaulaa tehokkaammin tässä lopulla mutta en mä sen takia kyllä miehelle pussia munan päälle kääris:D muutenkaan tykätä kortsuja käyttää kun tunnu sen kanssa oikein miltään...

Hansu, joillahan supistukset tuntuu kipuna sisäreisissä. Joten ootko varma, ettei oo niitä?

Mäkään koskaan kuullu tosta infektioriskistä, mut varmasti esim. virtsatientulehdus tarttuu yhdynnässä siinä missä sukupuolitauditkin. Dunno

Takaisin