Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muuten pistäminen meni ohi mutta masuasukki laittoi jumpaksi ja ny hikkaa.

Voi ku se ois helppoo sanoa että ei kannata stressata ja että kyll ne parhain päin kääntyy asiat mutta sit pitäis saada pää uskomaan se.

No yleensä tähän aikaan käyn aina hereillä ku pieni jumppaa. Esikoinenki kitisi jotain ja halus vesihörppyä :D

Niinhän se on ! :( ja miulakin tuollasia asioita joille ei vain mahda mitään :) toivottavasti mindis ja saini saatte unta :) mie meen tekeleen kanssa yrittää jos se haluis rauhottuu yöpuulle :) ❤

Saini niinpä.. vaikka mitenkä koittaa ittellee vakuutella että kyl tää kaks viikkoo menee vaikka päällään seisten ja kirjallisetki hommat menee varmasti ainaki läpi, ni silti stressaa että entä jos joku meneekin vielä vikaan :/ ei oo kauheena ehtiny tästä raskaudestakaa nauttia ja hiljentyä pientä ihmettä ihmettelee.. mut jospa tää stressi helpottais parin viikon päästä ja pääsis nauttimaan pienen liikkeistä <3

No pari viikkoa menee nopeasti ja siitenkin ehtii viel nauttia raskaudesta :)
Yritetäänhän nukkua vaikka pienet laittaaki ranttaliksi masussa :)

Heräsin tunteroinen sitten. Masussa edelleen hiljasta. Illalla kyllä kuunneltiin sydänäänet. Kunpa minunki vauva jumppais niin, että tuntuis... :( Alaselässä menkkapolttoja ja säteilee ne mahan puolellekki. Otin yhen panadolin katotaan auttaako.

Tata ja metsäläinen valtavasti voimia ja halauksia teille <3 jospa pienet pysyis vielä hetken siellä massussa..

Tata, en voi edes ymmärtää huolesi määrää :/ toivon sinne teille paljon suojelusenkeleitä matkaan, ja tsemppiä kaikkeen ❤️toivottavasti pikkuinen voisi hyvin ❤️
Voimia sairaalassa oleville, onneksi pääsette pois sieltä kuitenkin, ei ole enää monia viikkoja jäljellä :)
Tsemppiä niille joiden miehet aiheuttaa harmaita hiuksia.. Puhukaa asioista suoraan, ja kertokaa miltä teistä tuntuu. Meillä mies onneksi on niin ajattelevainen, että ryyppykerrat tämän raskauden aikana mahtuu yhden käden sormiin. Vaikka en ole kieltänyt menemästä, kai me ollaan tultu vanhaksi :P

Huomenia mamat:)

Metsäläinen hyvä että kuuntelevat usein pienen sydämen pumputuksia, uskon kyllä että mieltä painaa kun ei liikkeitä tunne.

Tata voi teitä, niin toivon että teidän pikkusen kuntoon saavat ja saatte pienen kotiin hyväkuntoisena tuhisemaan... Mutta hyvä jos lääkärit ovat optimistisia asian suhteen!

Voimia metsäläiselle ja tatalle<3

Aamu sarastaa täällä ilman kipua, hurraa! Tänään en sinne metsään mene, käsken miehen kantaa mulle patiolta palasen istuinta nii voin siinä katsella niiden sunnuntai touhuja:)

Äh mun piti kommentoida kantoreppu asiaa... Meillä on gracon reppu, ja ainakin tämmöisille persjalkaiselle on ollut hyvä:)

Meillä on ollut käytössä manduca. Antaisin arvosanaksi asteikolla 1-5 niin 4.5.

Sopii kyllä paremmin pitkälle kuin tällaiselle puolitoistametriselle pätkälle.

Kyllä pätkäkin sitä käyttää mutta alkaa äkkiä painamaan kun ei ihan asetu oikealle paikalle.

Parhaimmillaan olen kuitenkin 6km kävelyitä tehnyt sen kanssa. On helppo käyttää (se on mielettömän iso plussa) ja sitä voi käyttää avustettuna helposti myös selkäpuolella kantamiseen. Itse en koskaan saanut esikoista selkään yksinäni laitettua sillä.

Itkuinen vauva rauhoittui äkkiä kun laittoi siihen ja teki normaalisti kotihommia (tiskit koneeseen yms).

Meillä on babybjörnin kantoreppu jossa on lisätuki selälle (oliko ny active-versio). Manducaa olen kokeillu mutta ei ollu miun juttu. Tuota babybjörnin käytön vastasyntyneelle tajusin vasta ku esikoinen oli jo isompi nii jäi alkuun käyttämättä. Sit ku sen hiffasi niin oli kyll hyvä :)
Tata, osittain voin sanoa että ymmärrän huolesi kun ei ole tietoa kuinka pieni syntymän jälkeen pärjää. Ja itsekin useamman viikon mietin että olenko itse jotenkin aiheuttanu sen :( Hyvä että teiän pieni kuitenkin vaikuttaa voivan masussa hyvin ja jumppaa kovasti :) Suojelusenkeleitä teiän matkallenne <3
Tääll mies kyll eilen "pelasti" oman nahkansa ku toi hänen kaverinsa kyseli että lähetäänkö käymään viel jossain nii mies halus mieluummin jäädä kotia ja tulla miun kaa nukkumaan <3 herätessä ilmoitin koko yön kuorsanneelle miehelle että saa hoitaa aamutoimet likan kanssa ku itte valvoin melkein 3tuntia yöllä :/ sanoi vaan että passaa :)

Huomenta,

Hirvretä varmasti jos ei pysty nukkumaan, itse oon niim hyvä uninen ihminen! Mulla alkaa päässä vilistä mitä mielenkiintoisempia unia, viimeyönä mulla oli muka vauva jo tullut ja se oli sellanen 15cm piykä koiran ja ihmisen risteytys. Olin vaan että niin, ukkohan on tollanen hölmö koira..... :D

Sit muka vaa imetin sitä ja vaihoin vaippoja sille

Takaisin