Mä oon taas vaan lueskellu teidän juttuja mut nyt mul tuli sellanen mieleen et onks kukaan hommannu tai hommaamassa sellasta kantoreppua jossa voi ulkona vauvaa kantaa toppavaatteiden kanssa? Kantoliinaa käytän sisällä. Tai jos jollain on kokemusta.?
Aattelin et saattaa olla hankala kun olis koira, 3-vee stigassa ja rattaat lisäks. Ja sit kun me käydään paljon metsälenkeillä niin sinne ei paljoa rattailla lähetä. Noita merkkejä kun on vaikka minkälaisia, täytyis tietty olla sellanen joka käy tosi lyhyelle. Meillä nimittäin oli joku kirppikseltä hommattu ja se roikku mulla polvissa, ja selkä ei oikein siitä tykkää.
Ens viikolla olis tarkotus tehä joululaatikot pakkaseen
. Kyllä tässä jo joulua odotellaan, en vaan yhtään tiedä mitä ihmettä meidän pojalle joululahjaks keksis. Ja kohta pääsee tekemään piparkakkutaloja ja kuuntelemaan joululauluja
Mulla on kans vaikka mitä pikkuvaivaa mut olo on ollu jotenki aivan mahtava, ehkä toi joulufiilis hiipii pikkuhiljaa.
Mahassa on hirvee myllerrys ja se tärisee ja värisee ja mietityttää että nukkuuko tuo pieni tyttö koskaan. Onhan se ihanaa
Mäkin oon tässä miettinyt että mitäs Ninnulle ja pienelle kuuluu? (vai onko multa jääny kuulumiset välistä?)
Paljon voimia ihan jokaiselle joka painii minkä vaan kivun tai ongelman kanssa. Toivotaan että jokaisen meidän pienet pääsee turvallisesti maailmaan ja hyvillä viikoilla, vaikka usealla tuntuukin pikkusen liian hoppu olevan.