Voimia vuodepotilaille !!! Uskomattoman huonoo kohtelua kyllä jotkut saakin tuolla vuodeosastolla :O Itsellä myöskään kuin oikeestaan negatiivisia kokemuksia, mutta itselläni se johtuu myös osittain siitä, että olen hyvin kärkäs kertomaan aina omat mielipiteeni hoitoni tasosta, ja olen myös kova vahtaamaan oikeuksieni perään, ja että minua kohdellaan asianmukaisesti. Tämä yleensä aiheuttaa hoitajille varmaan tietynlaisen stressitason, kun jos ei asianmukaisesti hoideta, niin mun huoneessa ramppaa sit yleensä vähänväliä potilasasiamies. Mutta oikeuksistaan pitää pitää kiinni!
Ja voimia kaikille keiden miekkoset juhlii turhan useena vknloppuna! Mitä pidemmälle raskaus edenny, nii tuntuu että sitä enempi sitä tarvii "todisteluja" ja näyttöä mieheltä, että mies pysyy kotona ja vierellä ja tukena, ja on valmis pian alkavaan rumbaan.
Ja voimia kaikille keiden miekkoset juhlii turhan useena vknloppuna! Mitä pidemmälle raskaus edenny, nii tuntuu että sitä enempi sitä tarvii "todisteluja" ja näyttöä mieheltä, että mies pysyy kotona ja vierellä ja tukena, ja on valmis pian alkavaan rumbaan.