Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ekalla visiitillä sänky oli kuin ohut patja betonilattian päällä. Nyt toisella visiitillä nämä 2 sänkyä missä olen nyt nukkunut on olleet -siedettävissä- =) Esikoisen ajalta en edes muista millainen sänky oli nukkua. Vauvahuuma oli niin kova ^^

Tulipas pidettyä melkein rehellinen keskustelu "naapurin" kanssa :D
-huomenta *minä
-huomenta, olipa kyllä yö ~naapuri
-älä muuta sano*
-taisin kuorsata ~
-nooo -pikkasen- (hieman naurahdin)*
-sori (oikeasti pahoillaan sanottu)~

....ja ei muuta kuin porskuttamaan kohti uutta päivää. Hauskaa viikonloppua sängyn vangeille ja vielä vapaana kulkeville =)

Miullakin vieruskaveri kuorsasi, mutta se oli jotenkin kotoista, kun isäntä kuorsaa myös.
Itsellä oli levoton yö,pitää kysellä että oonko itse miten äännellyt. Vieraat paikat saa miut esim puhumaan unissaan.. Ja näin välillä sekavia unia,mitä nyt nukahdin.. Sintillä oli ja on vieläkin kyllä kunnon bileet. Liekkö sekään nukkunu ollenkaan

Voi himputti mun piti saada mammakaveri aamuksi seuraksi, no eikös ne ole sit kipeenä:( ei yhtään kivaa!!!

Mitähän pahaa minä olen tehnyt?!?

- Eilen mulle ei tuotu välipalaa (ois pitänyt tuoda lounaan yhteydessä).
- Yhdelle ruualle en saanut maitoa, piti pyytää erikseen tuomaan.
- Valitin eilen hajustelijasta -> mut siirrettiin
- Maha kurnien odotin aamupalaa nyt. Lopulta soitin hoitajalle että saanko minä ruokaa -> olin jäänyt pois listasta
- sain aamupalan eteeni -> kylmää puuroa, teekupillinen ja ruisleipä. Lisänä 2 ananaspalaa (en voi syödä ananasta ja sen olen ilmoittanut). Missä rasva leivälle ja kasvikset?! Ketutti jo niin että kävelin itse hakemaan puuttuvat jutut.

Kohta alkaa olemaan virallisen valituksen aika jos tämä meininki jatkuu.

Voi Tata, juuri tuo välillä pelkillä vessaluvillani ollessa ärsytti ja turhautti niin että itku tuli! Kätilö/laitoshoitaja lupasi tuoda jotain mutta unohti, et voinut silti itse tietää oliko unohtanut vai estynyt eikä olisi viitsinyt yhtenään kysellä... Nyt tuntuu juhlalta kun voi itse valita juomansa ruoalle ja ottaa lisää jos tarvii... Toivottavasti sun kohdalla homma kohenee, sillä tiedän tuon tunteen, kun mikään yksinkertainen perusjuttukaan ei tunnu menevän kohtuuella ja olet aivan toisten muistin ym varassa...

Nyt tata sanot asiasta! Tuohan on röyhkeyden huippua jo siellä näköjään :(

Täällä taitaa onneks ruveta vaikuttamaan tuo verenpainelääke. Nyt oli alapaine enää 78 :)
Toivottavasti pysyisi noissa lukemissa,niin olis kiva!

Tänään olis tiedossa vierailuja,niitä odotellessa :) kummityttökin tulee kuulma piristämään päivää <3

Voi ei tata. Ei oo mukavaa kohtelua tuommoinen!! Koita jaksaa siellä ja toivotaan, että pääset pian kotiin. :)

Meillä on kans vauvalle unipesä ni voi nukkua vieressä tai pinniksessä. Pinnasänky tosin vielä ostamatta. Sit saatiin miehen isoukin tekemä kehto vauvalle päiväuni käyttöön. :) Onko kellään semmosta doomoo sitteriä vai onko se säkkituoli nimeltään??. Mä joskus ostin semmosenkin käytettynä, mut en tiiä onko hyvä.?

Ja elkää välitttäkö jos on tullu ihme tykkäyksiä tai tyhmyyksiä, kun koira otti tabletin ja vähän selaili tätä foorumia..:grin

Tata, kannattaa puhua osastonhoitajalle asiasta. Vaikka kyllähän hoitajille on varmaan monenmoista muistamista, mutta silti. Itse hoitajana oon tullu siihen tulokseen, että kaikki potilaiden muistettavat asiat kirjoitetaan paperille ylös, juuri siksi ettei niistä tarvitse toiseen kertaan sanoa! Tsemppiä sinne.

Tata jo on kohtelu... Ei voi muuta sanoa!
Suvituulia hienoa että lääkkeet auttanut:)
Jospa te molemmat pääsisitte kotio siltä makoilemaan...

Tata kyllä on huono kohtelu osunut kohdallesi, juttele siitä jonkun kanssa, muutenkin kun jo on varmasti raskasta olla siellä, niin ei siihen tarvita mitään ylimääräistä ❤️

Voimia petipotilaille! Pitäkää puolianne siellä :) Kyll se ny pitäis kuitenki jokainen potilas muistaa ruokkiakin vaikka petipaikka vaihtuisikin.

Tääll ärsytys taas nostaa päätään ku miehen kaveri tuli eilen kylään ja se on edelleen täällä :/ Katotaan kui pitkään taas on.. Jotenkin tuntuu että ei jaksais vieraita ny ollenkaan ku äitikin lähti vasta keskiviikkoaamuna niin jotenkin haluais olla ihan perheen kesken kotona. Ja sit ku tuo mies keskittyy tuohon kaveriin ja sen ongelmiin. Varmaan taas vaan ittelle ollut liikaa ihmisiä kyläilemässä liian useana päivänä niin ärsytyskynnys herkässä. Katotaan...

Pois täältä pääsen kun ei vauva enää mahassa asusta... eli ainakin 3vko, varautua pitää kuitenkin vielä 5 viikkoon... :/

...Tai tulisihan tämä täältä varmaan vaikka heti mut ei anneta xD

Saini tiedän ton tunteen... Mä en raskaana ollessa kestä yhtään yli yön vieraita, kai se on jotain primitiivistä odotuseristymistä tms, en kyllä kestä missään itsekään yötä olla:/
Pitäs vaan saada keskittyä oman "pesän" hoitoon ja olla vaan oman perheen kesken ihan rauhassa:)

Tata jospa teidän pikkunen nyt jaksaisi tovin vielä kasvaa ja voimistua, tsemppiä sinne ruimasti!!!

Tyttöjen kanssa käytiin sitten metsässä katselemassa syksyn taikaa... Iso virhe, kyllä nyt taas tuikkii sukkapuikkoja syvälle sisimpään! Vaikka kävelin ihan rauhassa pienimmän tahtiin ilman mitään nostoja tms! Hemmetti:/

Nätisti pyysin että saisinko vuodepaikan ikkunan vierestä, koska ikuisuuden täällä joudun makaamaan, niin ihana kätilö lupasikin että pääsen vaihtamaan paikan. Oi näitä elämän pieniä iloja :) Ensin kuulema käy syömässä ja sit pääsen muuttamaan. Nyt täytyy pitää peukkuja ettei kukaan kerkeä kirjautumaan sisään tällä välin ja viemään tuota vapaata paikkaa xD

Ja äippä... ei tuo kyllä nyt kuulosta lepäilyltä... tsot tsot. Paras pysyä vain pihalla ja jättää samoilut ensi vuodelle =)

Yleensä kyll joku yhden yön yli vieras menee mutta kun tässä ollu ku pari yötä mitä sai nukkua ilman vieraita :( ja pitäis saada vihkipäiväki päätettyä ku maistraatille ei käyny meiän valitsema päivä :( eikä näitä viittis suunnitella muiden kuullen ku otetaan tuonne enintään kaks tyyppiä mukaan tai sit ei ketään.
Äippä eikös siun pitäny pysyä siellä sohvalla? Lepo on makuulepoa. Ei kannata mitään kävelyitä ny tehdä.

Vittua täällä ottaa taas hermoon. Mies taas lähössä kavereittenkaa juopottelee! Ei siin mitää jos ulos menee kavereiden kaa mutta ku nyt ollu vähä tiuhaan tahtiin näitä. Argh.
Ärsyttää vaan ku viikot mies töissä ja viikonloput jossain muualla. Ite oon helvetti soikoo 24/7 neljän seinän sisällä. Plaah.

Takaisin