No ei niistä arvoista kukaan mulle soittanu.Ajattelin ensin että lähenkö soittamaan sinnepäin kun mieleen tuli että omakanta. Siellä oli lääkärin kommentti että Alat-arvo oli nyt laskenu 10:llä ja jatketaan normaalilla kontrollilla kun ensiviikolla on kuitenkin käynti.Ni en sitte soittanu sinne....
Meillä 140cm runkosänky. Haluaisin isomman,mutta rahatilanne ei kyllä nyt anna myöden, Sänky on kuitenkin sellanen missä viettää suuren osan ajastaan, niin siihen en ihan halpiksia enää huoli. Ennen aina halvimmalla kaikki kunnes selkä alko vihottelemaan... Meille sopiva sänkyhässäkkä tulis maksamaan sellasen tonnin luokkaa, ni ei se ihan nyt sitte käy ei... vaikka miten haluais... Mies on tollanen normaalivartaloinen 90 kilonen , mut minä olenki sitte reilu ton 90 kiloo ja lyhyt persjalkanen... eli siinä syy miksei tommoset normihalpikset käy oikein... Ite haikailen kans jenkkiä, joskus ollu semmonen, se oli ihana,vaikka selälle olikin kamala....
No mutta... noin muutoin on menny tässä tää päivä ihmetellessä, laiskotellessa... kun meni oikeastaan kaikki aika siihen ku ootettiin sitä soittoa...
Haettiin myös matkahuollosta 4 isoo pakettia, kun tilasin isommille lapsille joululahjat hiukan etukäteen :D Ihan en loppuun saakka ajatellu mihin mä ne piilotan, mut työnnettiin nyt kuitenkin tonne alakerran kylmävarastoon, toivottavasti ne siellä säilyy... Siis sellaset Roomoxin jättisäkkituolit.... !
En tiiä sitten mitä muuten saan aikaseks joululahjojen kans, yritän tilata niin paljon ku pystyn, onneks ne ei oikeen osannu vielä päättää mitä ne ees haluais, eli saan hiukan vapautta siitä sitten... Ei jäis joululle sitte ku paketointi... Oletettavasti tää on kyllä syntyny jouluun mennessä, kun nyt jo sanottiin,että tuskin laskettuun saakka ees mennään, eli oikeastaan mun pitäis kai olla tuolla marraskuisten puolella....
Tata, tuo korisänky kuulostaa kivalta, ite en oo vielä päättäny josko ostaisin sen sitterin joka on myös kehto, vaikka oikeastaan en sitä tarvitse, kun meillä on tässä alakerrassakin sänky jossa voi nukkua... mut en tiedä sitte... Oon edelleen kahden vaiheilla...
Meillä ei vauva nuku samassa sängyssä, sillä mä en osaa nukkua... Muistan ikuisesti kun toinen lapsi oli syntyny ja nukuin huonosti, mut silti vauva sängyssä mun kanssa, yks yö mä herätin koko perheen huudollani ku näin näkyjä, jossa vauvaa yritti siepata joku ihme eläin/olio ja sänky sytty palamaan.... ja mä sammutin sitä hakkaamalla tyynyä sänkyyn. Pelästytin itsenikin, en nukkunu enää koko yönä, ku vahtisin vaan vauvaa,ettei kukaan hae sitä. Vasta paljon myöhemmin sain itelleni tolkutettua,että siellä ei ollu ketään ja mä näin näkyjä, koska nukuin niin huonosti...