Itte oon kuullu että usein ambulanssiin otetaan kätilö mukaan jos on pitkä matka. Ja siis siinä tapauksessa että jos ambulanssi ehtii noukkia kätilön kyytiin jne. Ja kyllähän ne ambulanssimiehet/-naiset varmasti yhdestä synnytyksestäkin selviäis ilman kätilöä :) Ainakin äitini joskus sanoi, että kun hänet piti siirtää yliopistolliseen sairaalaan (200km) terveyskeskuksesta niin silloin ambulanssiin hyppäsi kätilö mukaan. Kyllähän siellä synnytystapauksessa lisäkädet aina avuksi on :) Ku synnytyssalissakin sitä porukkaa oli ku pipoa ku esikoista synnytin :D Tai siis loppuvaiheessa oli kätilöitä 3-4 ja sit oli lääkäri ja näillä oli kandit ja hoitajaopiskelijat ja sitten ku pieni saatiin maailmaan niin tuli vielä lastenlääkärikin niin nopeasti katottuna alkoi jo ahdasta olla huoneessa :D
Verotoimistoon soitettu ja loppuvuodelle 0% ennakonpidätykset etuuksista :) Olis kyll ollut kysyttävääkin enemmän, mutta asiakaspalvelija oli sen verran kyrpiintyneen oloinen ja äkäinen, että onneksi olin itse varautunu kaikkien laskelmien ja muiden kanssa. Mutta jos sitä soittaa vuoden vaihteen jälkeen uudestaan ja tekee ens vuodelle verokortin niin toivotaan, että sit ois paremmalla tuulella oleva asiakaspalvelija vastassa.
Äippä, toivottavasti ois ihan jotain normijuilimisia vaan, ettei pieni ilmoittele vielä tulostaan kuitenkaan. Ittelläkin menkkamaisia kipuja ollut, tai siihen suuntaan olevia. Välillä tuntuu, että tuntuis supistuksen kaltaiselta, mutta tähän mennessä mennyt ohi.
Wopwop. hienoa että asia selvisi kuitenkin :)
Verotoimistoon soitettu ja loppuvuodelle 0% ennakonpidätykset etuuksista :) Olis kyll ollut kysyttävääkin enemmän, mutta asiakaspalvelija oli sen verran kyrpiintyneen oloinen ja äkäinen, että onneksi olin itse varautunu kaikkien laskelmien ja muiden kanssa. Mutta jos sitä soittaa vuoden vaihteen jälkeen uudestaan ja tekee ens vuodelle verokortin niin toivotaan, että sit ois paremmalla tuulella oleva asiakaspalvelija vastassa.
Äippä, toivottavasti ois ihan jotain normijuilimisia vaan, ettei pieni ilmoittele vielä tulostaan kuitenkaan. Ittelläkin menkkamaisia kipuja ollut, tai siihen suuntaan olevia. Välillä tuntuu, että tuntuis supistuksen kaltaiselta, mutta tähän mennessä mennyt ohi.
Wopwop. hienoa että asia selvisi kuitenkin :)