tata, siis tosi harmi että sua nyt siellä siirreellään, oli se sitten sen takia että menit valittamaan asiasta, tai sitten sen takia että siellä tosiaan olis joku "härdelli" päällä. Itse oon nii pessimistinen, että luulen olleen hoitajille vaa helpompaa siirtää sut muualle, ja vielä käytävä paikalle, ihan siksi, että et enää valittaisi tulevaisuudessa, ja kun joku peruste pitänyt keksiä tälle, kun sille ei perusteita ole, niin sanottu että joku "härdelli" päällä.. Mutta ihana ku saat ees vähä jalotella! Niin hyvää kuin vähän negatiivistakin, mutta yritetään keskittyä siihen hyvään, mitä päivä aina tuo tullessaan
Äippä, minäkin yhdyn muiden kirjoituksiin, että nyt vain rauhallisesti ja lepoa, ja ei todellakaan tarvitse potea "huono äiti fiilistä" ! Ei äideistäkään aina supernaisiksi ole ja ihmeitä tekemään
Täällä tullut nukkumisesta vaikeeta, eli siis asentoa ei meinaa löytää, missä olis hyvä. Itsehän pystyin nukkumaan puoli kylki/maha asennossa viikoille 28 mutta sen jälkeen pitäny vaihtaa täysin kylkiasentoon, tai sit todella harvoin selälleen. Nyt viime yönä huomasin, että vähän mukavampi tuossa kylkiasennossa nukkua, kun on tarpeeksi korkea tyyny pään alla.
Muita vinkkejä?
Tilattiin eilen uusi jenkkisänky 180x200
Mahtuu sitten vauva hyvin köllimään meidän kanssa, kun nyt meillä oli tuollanen 120x200 sänky, miten ollaanki pärjätty niin pienellä!
ja halpahan tuo oli ku mikä, kun noin iso ja kotiinklujetus, nii makso silti vain 390€
Ja maanantaina päästään hakemaan matkahuollosta miehen 4w muksun huoneeseen tilatut sisustustarvikkeet, pikkumiehelle sinistä, ja meidän/vauvan makkariin harmaata ja valkosta
Onko kuinka moni muu täällä lukenut tästä vaaleanpunaisesta/purppurasta viivasta, mikä lähtee pyllyvaosta ylhäpäin/pakaran päälle, joka kertoo että synnytys on käynnistyny? Ja joissain tapauksissa siitä viivasta pystyis jopa seuraamaan avautumista. Onko kukaan tällaista viivaa koskaan itsellään bongannut tai tietäis jonku jolla tällanen on oikeesti ilmestyny??