Täällä parisuhdetta hoidetaan samalla tavalla ku ennen raskautta, joka viikko pyritään tekemään jotain yhdessä. Vähintään käymään isoilla/viikon ruokaostoksilla ja usein siinä samalla kahvilla tai syömässä :) ollaan sovittu, et rohkeesti pyydetään lähipiiriä hoitamaan muksua, jotta voidaan mennä ulos syömään tai leffaan yms vastaavaa vähintään kerran kuussa. Välillä tietty muksun kanssa, mutta en halua unohtaa tuota parasta kaveriani lapsen syntymän jälkeen :D
Tällä viikolla mä tunsi eka kertaa kunnon kipuja alavatsassa ja helpotti vasta 1000mg panadolin jälkeen (otin osissa). Oli kyl inhottava, varmaan jotain liitoskipuja. Päätin kuitenkin hidastaa tahtia ja vähentää päivittäistä liikkumista. Tähän asti oon kävelly väh.10km päivässä plus työssä tapahtuva liikunta. Olen päiväkodissa ja tulee aika paljon liikuttua sekä nosteltua lapsia. Nyt ole alkanut istumaan tuolilla kun autan lapsia pukemaan ja pyrin välttämään kumartelua yms. Mutta vähennän eniten tuosta hyötyliikunnasta.
Tänään kelaan selvittämään noita vanhempainraha-asioita, vähän meinaa jo jänskättää :D paljonko tulen saamaan ja onnistuisko tällä tapaamisella haku