Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wildside, ettekö saisi jostain lainattua sen verran että pääsisitte ruokakauppaan? Mun tekee huonoa jo kun ajattelen että joutuisin noin vähällä olemaan.

Ymmärrän senkin, mutta ehkä tässä tilanteessa kannattaisi laittaa vauvan hyvinvointi jääräpäisyyden edelle..

Oon onneks aina vähällä ruualla pärjänny eikä se oo haitannu.
Tässä kuussa mun piti palkka tosiaan saada 10 päivä mut oli jotain sekaannusta enkä saanutkaan.. Lisäks mun fretim yllättävä lääkärikäynti vei rahaa aika paljon.

Voi Wildside :pale, mulla sydän pomppas jo kurkkuun, kun sanoit poistuvasi! :confused2. Elä luovuta ystävä hyvä:stop. Paljon tsemppiä huomiseen :signs003

Manitoba ihana kun sielläkin äiti on ollut tosi onnellinen! :) mulla äiti jo 67vuotta niin kovasti toivonutkin että saisi olla ihan oikea mummo :D siis mä tein positiivisen testin (3x ) lauantaina ja sunnuntaina vielä 2x ja nyt huomen aamuna ois tarkoitus tehä vielä digitesti ja pelottaa ihan pirusti jos viikot ei vastaakkaan mitä pitäis tai sit ei näy mitään!

Äippä x3 ihan uskomattoman törkeä lääkäriki ollut! Itsekkin mietin että mitäköhän ne minun painosta tuumaa neuvolassa sitten kun/jos neuvolaan selviän! Itsellä paino on muistaakseni indexin mukaan lievä ylipaino :/

Tica ihania ultrakuulumisia!!! :)

Lucky87 onneks pääsit tutkimuksiin ja toivotaan että nyt pääset tehoseurantaan niin jos kohdunkaulaan tulee muutoksia niin ne havaitaan ajoissa ja niihen ehditään sitten hyvin reagoida!

Wildside eiköhän siellä kaikki ole hyvin! Onneks enää yks yö ja sit pääset ultraan! <3 voin kyllä niin samaistua tuohon tunteeseen ja pelkoon! Ja et sinä kyllä täältä minnekkään oo menossa! Tullaan vielä ehtimään sut jostain jos lähet täältä! :)

Anskunen tsemppiä sullekkin ultraan <3

Joulutonttu helpottava kuulla ettei sinullakaan ole oireita ollut vielä näin aikaisin eli 4+3 menossa vasta ja oireet lähes olemattomia enkä tiiä oonko keksiny päästäni nuo pahoinvoinnitkin ajoittain :'D

Hei Kaikki!

Onnea ultra-uutisista jotka ovat käyneet! Itse en raski mennä täytyy sinnitellä sinne 12 viikolle.
Jospa tämä kolmas raskaus onnistuu (:
Ainakin oireiden perusteella on pahinta laatua tänää ollut niin pahaolo että kiva, ja väsymys on ihan järjetöntä. Mulla oli jo ennen plussaa tosi selkeitä oireita.

Yölläkin täytyy ravata vessassa.. Jospa tämä kaikki on sen arvoista!

Noin 5-6 viikkoa niin pääsee odotettuun ultraan mikäli sinne asti selvii, Toivottvasti !
Veden juonti on täälläkin lisääntynyt, koko ajan vesipullo kourassa!

Vaimomamma 5+6

Mulla alkaa mun hysteerinen käytös tarttua mieheen. Se polonen viime yönä näki unta ja unissaan alko puhua "nyt on joka paikka veressä. Mitä nyt tehdään?"

Arvatkaa säikähdinkö ite kun heräsin et oonko oikeasti veressä... en onneks ollu.

Onko muilla ollu sellasta paineen tunnetta alakerrassa? Ei siis mahassa vaan ihan tuolla tavarassa :D Ärsyttävän kivuliasta...

Wildside: Tsemppiä huomiselle. Itsellänikin on huomenna ultra ja tavallaan tunnistan tuon fiiliksen. Alan itse pikkuhiljaa olla varma, ettei siellä kuitenkaan mitään ole.

Meillä siis ultrataan jo ekalla neuvolakäynnillä. Alan olla hyvin skeptinen kaiken suhteen, kun tällä viikolla esimerkiksi tanssiharkkojen aikaan ei ole ollut mitään oireita, kun aiemmin on aina tullut kauheat alavatsakivut ja alkanut oksettaa. Maanantaina ensimmäinen kerta viiteen viikkoon, kun ei mitään. Tänään kahden tunnin treeneissä sama homma.

Jos tuolta nyt jotain kuitenkin huomenna löytyy niin toivon kovasti, ettei turvotusta ilmene vielä ainakaan viikkoon. Meillä on nimittäin näytelmän esitykset viikonloppuna ja ensi viikolla niin ei kyllä muuten prima ballerinan asu mene, jos turvottaa, on nuo balettiasut sen verran tiukkoja. : D

Huomenna olisi ihka ensimmäinen neuvolakäynti ja stressi senkun nousee, ei mitään hajua mitä siellä tapahtuu. Aikaa varatessani en saanut minkäänlaista infoa, onko esim virtsanäytettä annettava? Netissä olen täyttänyt alustavat lomakkeet, mutta mitä paikan päällä tapahtuu......?

Wildside: voimia tuohon tunteiden vuoristo rataan. Mulla myös olo ettei mitään elollista tuolta löydy. Mies ilmoittaa ettei haluakkaan toista lasta, mies ilmoittaa ettei halua elää mun kans ja pilaan sen elämän olemalla tällainen hormooni hirviö ... kaikkee sitä ajatteleekin vaikka yritän tosissani skarpata. en enää stressaa tupakan polton lopettamista mutta kaikista muista asioista onki sit tullu stressiä. ..tollasista hemmetin keksityistä asioista. :( ja välillä on niin hyvä olo ettei mitään järkeä.

Neppppsu, virtsanäyte annetaan joka neuvolassa :) Ekassa neuvolassa jutellaan, täytetellään lappusia, otetaan verenpaine, hemoglobiini, paino, pituus ja se virtsanäyte. Samat nuo otetaankin sitten joka neuvolassa jatkossa. Pääasiassa siis vaan jutellaan :D

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :) Mulla poika kuumeessa niin en oo kerinnyt koneella käymäänkään koko päivänä.

Vielä 6 päivää ultraan, en kestä miten aika taas matelee..

5+6

Suvi, kiitos! Ihmettelin vain kun puhelimessa ei mainittu mitään ja koitin kaupungin nettisivuilta ettiä mutta turhaan :)

Takaisin