Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wildside uskoa tulevaan! Täällä niin toivotaan että kaikki menee sinulla huomenna hyvin!

Itku täälläkin tosi herkässä, mieheni ollu tässä 5 päivää kotona ja nyt itkettää kun se lähtee kohta töihin :(
Jättää mut tänne ihan yksin :,(
Lapsetkin lähtee kohta nukkumaan:,(
Onneks sentään toi karvaturriainen seurana :)

Onko kellään ollu raskaus diabetestä? Mulla oli viimeksi ja nyt vähän sekin jännittää kun mua janottaa siis aivan älyttömänä!!!! Sellainen 5 litraa per päivä! :/ voisko olla oire siitä?

Äippä x3, voihan tolkuton juominen olla merkki raskausajan diabeteksestä ja varsinki riski on suurempi kun olet sen jo aiemmin sairastanut. Oletko menossa sokerirasitukseen? Tai sitten voi olla vaan kyse siitä niinkun moni täällä on puhunut, että on vaan kova jano ilman selitystä :)

Wildside, paljon positiivisia ajatuksia sinne ja toivotaan että kaikki olisi hyvin! :) tiedän meinaan tuntees paremmin kun hyvin.

Sarina, onko pahoinvointi helpottanut? Saitko lääkkeitä tai ranneketta?

Tsemppiä hirmuisesti muillekin :)

Huomenna tosiaan kauan odotettu (pelätty) ultra. Mä todella haluan nähdä siellä pikkuisen sykkeen tai en oikeasti tiedä mitä teen. Kaks kertaa oon ultraan päässyt todistamaan elotonta alkiota ja sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla. Eniten pelottaa se että huomenna on kaikki hyvin ja nt-ultrassa jälleen ihan muuta :sad001

Mua hermostuttaa jo niin paljon että oksettaa :sick009 kaiken huippu että mun hermostuminen alkaa tarttumaan myös mieheen :grin

Vainoharhainen täällä hyvää iltaa: oletteko te muut tehneet uusintaraskaustestin viikon päästä kuukautisten poisjäännistä? Virallisestihan vasta tuolloin raskaustesti on täysin luotettava. Liian nopeasti tehdyt testit voi antaa tiedon kemiallisesta raskaudesta... Tein siis itse neljä testiä yhteensä, ekana päivänä menkkojen poisjäännistä, tokana päivänä ja viel kolmantenakin. En enää sen jälkeen. Toki tässä on kaikenlaisia raskausoireita, eikä kuukautiset ole tulleet.
Jäi kyllä vähän epäselväksi, että näkyykö kemiallinen raskaus vain ENNEN kuukautisten oletettua alkamispäivää tehdyissä testeissä.

Aivan hiton vaikea luottaa saamaansa tulokseen ja oon selkeästi lukenut taas liikaa muita palstoja. :(

Mietin pitäiskö tehdä uusi testi.

Minä oon yleensä luottanut niihin kahteen testiin mitkä olen tehnyt muutaman päivän kuukautisten poisjäämisestä.

Muokattu viimeksi:
Manitoba, en ole edes kuullut mistään kemillisesta raskaudesta ja että semmonen voi näkyä testissä. :D Olen tehnyt 6 testiä ja kaikkiin olen luottanut. Viimeisin taisi jopa oll pari viikkoa ekan testin jälkeen :)

Ninni22 joo kyllä mä sinne sokerirasitukseen meen tai siis molempiin, just kun ei oikein haluais sitä taas kun on aika kettumainen hoidettava! Ok toi mun diabetes vauva paino 2,6 kg ja synty 2 viikkoa etuajassa, eipä se siis mikään suuri sokerivauva ollu:) onneksi onnistuin hoitaa vaan s******n tarkalla dietillä...

Kummastuttaa vaan kun tää meidän 6 raskaus ja tätä ei janoa ei ole ollu kertaakaan ennen :/

Onnea teille ultraan menijöille! Uskoa tulevaan:) toivottavasti kaikki menee hyvin<3

Manitoba oi anteeksi! En edes ole huomannut, että olen sellaista klikannut :D kännykällä selaillessa tulee sohittua milloin mitäkin nappia :)

Wildside, et varmasti poistu oikealle etkä vasemmalle - olet ainoa kenen nimimerkin täällä muistan =D meilläkin on huomenna ultra ja tänään ollut lähes oireeton päivä, joten odotan tietysti huonoja uutisia... vaikka toisaalta piilee ajatus, että juuriko toinen keskenmeno heti perään, ei kai sentäs...

Heh, TiuH - mullekin sattuu kännykällä noita näppäilyvirheitä =D mutta oletan, että ihmiset ymmärtää niistä edes osan =D

Tänään rv 6+1 ollut perempi päivä kuin vajaaseen viikkoon... Olen jopa jaksanut tehdä jotain! Toki parin tunnin päikkärit nukuin, mutta silti. Ja sille/niille (anteeksi, ei vaan jää nimimerkit vielä mieleen) jotka murehtivat oireettomuutta: itse olin rv 5+2 saakka TÄYSIN oireeton, ei siis yhtään mitään. Sen jälkeen ollut nännien lievää (vain lievää) arkuutta ja kovuutta ja tyhjän mahan palaa oloa sekä tosiaan viimiset 5päivää "masennusta". Eli kyllä ne oireet ehtii tulla, olkaa onnellisia niin kauan kuin ei ole mitään =D

Joo mullaki aika oireeton päivä ollu. Lisäks ei oo vara ostaa ruokaa kun perjantaina tulee vasta palkka niin oon syöny sipsejä kaks päivää... Ja neki löyty kaapista vahingossa, muutahan siellä ei ollukkaa.. Voi olla että nälkäki tekee pientä mielen tepposta.

Wildside, eikö teidän toisella puoliskollakaan ole yhtään rahaa? Noin pienellä syömisellä ei todellakaan ole terveellistä olla, varsinkaan kun on raskaana :/

Olishan sillä mut asuu 200 km päässä omien töiden takia ja meillä on eri pankki.
Muuttaa onneks kesällä mun luo. Kyllä hän lainaa mulle aina kun on tarvetta ja pääsen siellä käymään mut nyt on tosiaan vähän tiukkaa koska en pääse käymään siellä kun vasta perjantaina ja sillon tulee palkka. Samoin jos tilille laittaa rahaa niin tulee vasta perjantaina sekin..
Ei auta kuin kärvistellä

Takaisin