Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wautsi. Moni käynyt nyt ultrassa- isot onnittelut kaikille heille :happy090.

Mullon niin kipee ristiselkä, että on tosi vaikee olla. Makaaminen auttaa. Sit on närästys.
Muutapa ei viel ookaan. En muista mis vaihees esikoista oottaessa tuli se jäätävä rintojen kipu, kun ei voinut ilman liivejä ees nukkua ja mieletön oksentelu. Nyt jänskätellään, tuleeko niitä oireita tässä raskaudessa.
Itkeminen senku jatkuu, ihan tyhmätki asiat itkettää :smiley-angry017 ja suututtaa. Tuntuu, et kiehahtaa ain nollast sataan parissa sekunnissa.
Se aiheuttaa vähän vaikeuksia duunissa..

Mulle tuli ihme itkukohtaus ku mietin huomista ultraa.. Jännittää ja pelottaa.. Pelottaa ettei tuu hyviä uutisia.. Tosi vaikee pidättää itkua tässä omalla työpisteellä.

Todellisuus alkaa valjeta pikkuhiljaa!

Itsekin olen joutunut seuraamaan kerran vierestä raskaana olevan tupakointia :/ tuntu vierestä seurattuna tosi pahalta! Ilmeisesti kuitenkin terve lapsi tuli. Ja äippä x3 on oikeassa, että varmasti olis voinut jättää moniakin asioita tekemättä ennen plussa tietoa. Ennen ensimmäistä raskautta oli itsellä kovat menohalut ja tuli otettua alkoholia (olin sillon 21v). Menemisen päättykin sitten plussaan ja terve lapsi on :) Tämänkin raskauden kohdalla sattui illanvietto just "viime tippaan", jos olisin tiennyt olevani raskaana niin totta kai välistä olisin jättänyt :)

Mulla äippä x3 sama homma, menossa 8+0 eli noin neljän viikon kuluttua eka ultra :)

Kylläpä te ootte taas kirjoitellut, tuli taas luettua 5 sivua :) Sitä mukaa vähän kirjottelen.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tsemppiä tuleviin ultriin ;) Toivon, että kaikilla pysyy pikkuiset matkassa <3

Kyllä itseä vähän jännittää, kun eka raskaus ja pitää odotella sinne viikolle 12 :S

Rv 8+0<3

En tiedä. Fiilis vaan on että tuskin huomenna kovin hyviä uutisia tulee ja mielessä käy jo luovuttaminen jos tästä ei mitään tuu.. En tiiä johtuuko tää mun suru huomusesta jännityksestä vai onko hormoonit sekasin..

Ei kannata luovuttaa. Samanlainen fiilis mullakin ennen ultraa oli, kun on niin huonoja kokemuksia ollu. Mutta positiivisia uutisia sieltä ultrasta sitten kuitenkin sain.. Kyllä näiden asioiden takia kannattaa taistella ja olla sisukas.

Joo kyllä mä ymmärrän, varmasti stressaa ja pelottaa. :/ meitä kaikki jännittää tuleeko hyviä uutisia. Ja hormonit vaikuttaa ihan varmasti myös.

Joo jotenki on päähän iskostettu, että meille ei nyyttiä suoda koska aiemmatkin on otettu pois. Tulee vain mieleen, että miksi sit nytkään tulis..

Toivotaan wildside_ että huomenna ultrassa kaikki on hyvin! Elä ainakaan luovuta ennen kuin on syytä :)

Wildside_ Tsemppiä! itellä oli vähän samoja fiiliksiä kun plussasin. Eiköhän sunki fiilikset nouse ku huomenna pääset jo kurkkimaan pikkuista.

Täällä kärsin myös tästä juomisongelmasta. Vettä tulee juotua näin raskauden myötä aivan tolkuttomasti. Ennen olen helposti voinut olla päivänkin ilman että olen juonut juuri mitään. Nyt tuntuu että mun janon tunteella ei ole mitään rajoja :D

rv 6+4

Samaa mieltä, älä todellakaan luovuta ilman syytä! Huomenna on todennäköisesti kaikki oikein hyvin ja pääset iloitsemaan entisestään <3 siihen asti ainakin lippu korkealla!

Ja mun piti vielä kommentoida et muakaan ei haittaa tupakkakeskustelut täällä. Itsekin entisemä tupakoitsijana ymmärrän sen lopettamisen tuskan. Mutta kyllä siinä on niin moni onnistunu!!

Takaisin