Mietin itekkin nuita äitiysrahoja ja vähän ketuttaa, että tulee nyt ns. rahaton jakso, kun opintotuki loppu ja äitiysrahat tulee vasta enskuun lopussa. Noh! Onneksi on tuo komeampi puolisko niin pärjätään tää hyppy kausi. Sossulta en ees uskalla mennä kinuamaan ku ollaan tehty poikakaverin kanssa, kun sillä ei oo nettipankkitunnuksia, että on antanu käteisenä ja mä oon laittanu mun tilille automaatilta rahat laskuihin. :D toisaalta, ei mulla oo kamala tarvekaan siihen
Ihanaa, jos näin vois sanoa, että en oo yksin yksinäisyyteni kanssa. Meidänki pitäis tehä tollanen treffipäivä oikein olan takaa joku päivä, nyt ollaan lomailemassa sukulaisilla ja olkkarissa nukutaan niin ei oo kauheena sekstailtu. No ei siinä onneksi oo kiirettäkään.
Ukkoa oon kyllä joskus yrittäny pakottamalla pakottaa olemaan kotona mutta noh, arvatakkin saattaa ei ollut oikea tapa ollenkaan. :D turhautti vaan kun jätkä tulee aina aikaisintaan 9 aikaan kotiin illalla ja lähtee aikasten aamulla, on niin paljon harrastuksia sun muita. onneksi nyt on alkanu rauhottumaan ja mä taas oon tästä antisosiaalisuudesta alkanu nousemaan.
Vitsit ne äitiysrahatkin vielä. mullekki sanottiin että menee 20%, vois kyllä yrittää kikkailla jotenkin, tuohan on ihan naurettavaa musta että miksi valtion antamasta rahasta pitää verottaakkin vielä? antaisivat vaan sen tietyn summan niin ei tarttis hajota näihin. No mullahan opiskelijana nousee tulot enisveis, saan tuon asumistuen vielä kaiken päälle.
On kyllä ressaava lokakuu, pitäis vielä kouluhommat kunnialla jaksaa loppuun ja sitten vielä on näitä pikku asioita mitä pitäis muistaa. sinänsä lukujrjestys ei oo yhtään tiukka, mutta on niin sikana itsenäisiä kursseja tässä jaksossa, että hukkuu tähän! Niin ja kiinnostus alkaa olla tässä -10% luokkaa, haluaisin vaan keskittyä mahaani :D
NOH onneksi se koulu siellä odottaa ja teen nyt niin pitkälle kun jaksan vaan. Äiti on topuutellu mua että hänellä meni plörinäksi aina opiskelut ku lapsi oli tulossa, mutta ajallaan koulut sai kyllä tehtyä ja onhan tuo mun supermamma jo tohtorin hattua alkanu sovitella päähän vaikka nuorimmainen on 5-vuotias ja töissä käydään samaan aikaan. :)
Mites muuten ootte ajatellut tehdä äitiyslomalla? Mietin vain että jotain aktiviteettia pitää kai keksiä ettei ihan jää kotiin lojumaan. Toki jos pystyy! Mulla on vielä uimahallista kausikortissa kymmenisen kertaa jäljellä niin sinne kai aion suunnata heti, nyt ei enää energiaa taho olla koulupäivän jälkeen.