Justme tervetuloa !!!
Täällä täytetään ensviikolla 24, parisen vuotta ikäeroa löytyy
Täällä kans kaverit kaikonneet ja kadonneet, karusti ja totuudenmukasesti KAIKKI, paitsi paras ystäväni, josta tulee myös tämän tulevan tyllerön kummitäti. Ja en ole pistänyt pahakseni, ainoa vaan että kyllä välillä meinaa yksinäistä olla, tämä bestiskin asuu 60km päässä, niin häntäkään niin usein näe, mutta tätä foorumia olen pitänyt henkireikänä ja ylivertaisena vertaistukena (neuvolassa ja äitipolilla aina hehkutan kuinka TAAS sain vastauksen VAU mamma foorumilta, että ei mulla ole heille enää mitään kysymyksiä jäljellä, täältä saan aina kaikki kaipaamani vastaukset
), sekä nyt ensikuussa saan lippuja ja lappuja ja infoa, missä voisin tavata täällä omalla paikkakunnalla muita mammoja (sen tiedän jo entuudestaan, ettei täällä ole kuin yksi sellainen "virallinen" paikka, odottelen siis niitä lippulappusia)
Täällä oli eilen IHANA sellanen pikku treffit ilta miehen kanssa, kun oli saanu hoidettua tk:t ja hammaslääkärit. Saunottiin pitkään, ja sain pitkän ihanan niskahieronnan kookosöljyn kanssa, sitten mies oli laittanut makkariin sellaset merensiniset laavalamput, jotka tekee sinisiä meren aaltoja/väreitä joka puolelle makkaria, ihan ku olis ollu ympärillä meri
Päästiin kokeilemaan seksilelua, jonka ostin citymakertista sen isyyspakkaukseen (Hauska, kun ne erotiikkalelut citymarketissa täällä on samassa hyllyssä ku laastarit ja hiuslakat yms nii ihmiset sai pällistellä ku siellä valikoittin välineitä
), ja pitkästä aikaa tuntu että oltais iha "vastanaineita" ja kaikki oli nii uutta ja jännää, haha, se oli ihanaa
Ihanaa
Metsäläinen että oot saanu luvan vähän liikkua !! On varmaan ihan luxusta jo se 50m matkakin
Täällä on tänään harvinainen "vapaa päivä" keskellä arkea. Tarvitse kummankaan lähteä kotoa mihinkään, eikä myös lähdetä. Mies tuhisee untaan edelleen tyytyväisenä, ja minä suunnittelin alkaa hypistelemään TAAS noita vauvan vaatteita