Minä en oo stressannu ruoka-aineista. Aurajuusto on ollu aina suurin herkku, sitä oon kyl vähän vältelly, mutta en tod. Kieltäny.
Muut kielletyillä listoilla niin fetaa oon joo kanssa syöny mutta muita ei oo kovin tullu mieleenkään, jotenki vaisto sanonu että ei kiitos muutenki.
Hirni: no joo, meijän suvussakaan ei nää nuoret äidit oo uusinta uutta, itse oon pyllähtänyt maailmaa äidin ollessa 16 ja äitillä on muutenki kokemusta tästä kouluista ja lapsista samaan aikaan. Jos on mamma pystyny samaan niin miksei tytärki.
Poikakaverin suvussa taas on just poikakaveri ite ollu nuorin (24v), ja itseasiassa saatiin serkku tuossa viikko sitten ja heidän perheelle pitkään aikaan vauva kotiin. Perhe asuu kyllä toisella puolella maailmaa niin saa nähdä milloin serkukset pääsee tulevaisuudessa tapaamaan!
Meillä on porukoiden osalta otettu niin ihanasti vastaan, ei oo tarvinmu mitään hankkiakaan kun on suvussa niin paljon pieniä lapsia tullut viimeaikoina että on käytettunä saanut.
Sairaalalaukkua en oo aatellukkaan, oon just tottunu että oon raskaana, ei ei, ei vielä puhuta sairaaloista
Toivoisin vaa että ennen joulua pikkukamu pyörähtäis, olis kivaa vaatetustakin jouluksi hänelle ☺