Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana ylläri äippä! Mäkin just kattelin Aventin pumppua nettikaupasta, mulla on ollukkin se aiemmin, mutta kerkesin antaa sen pois...

Ihana juttu Saini, että vauvalla oli asiat hyvin!

Muuten millasia sf- mittoja teillä on ollut viimeaikoina? Katoin kortista, että 28+2 oli 29cm, yläkäyrän yläpuolella... Ja kyllä toi maha on inhottavan ylhäällä, painaa niin keuhkoja ja tänään kun ajoin autoa, oli tosi tukala se istuma-asento... :(

Sitä vielä, että kyllä tässä viä rahaa saa kulumaan aikalailla, kun laskeskelin noita ostettavia juttuja: Turvakaukalo ja alusta, vaunut, rintapumppu ja mahdollisesti hoitotasokin... Huoh.. No vaunujen suhteen aattelin venyttää mahd. pitkälle niiden ostoa tori.fi:stä. Meinaan Rovaniemellä on aika hyvin tarjontaa, ja huomaan, että aika moni on laskenut hintoja tässä parin kk:n aikana. Ja tosiaan taidan päätyä emmaljungiin, niistä oon aiemmin vaan haaveillut kun on niin tyyriitä, mutta josko sitä käytetyt raaskii ostaa...

Mulla on alkanu nyt tulee kipuja tuonne kohdunsuulle. Jokainen meistä tietää miltä tuntuu ku papa otetaan kohdunsuulta.. Sellanen samanlainen vihlasu tuntuu välillä. Epäilen, että vauva "räplää" kohdunsuuta ja siitä tulee tuo kipu. Onko teillä muilla? Mulla ainaki nimittäin vauva liikkuu samaan aikaan noiden kipujen kanssa.
Ja välillä vauva työntää lantioluuta niin että tuntuu ilkeeltä :D ja potkii kylkiluihin samaan aikaan :D

Tääll ollu tuollaista tuntemusta ny ainaki viikon parin verran :) ei mitenkään kivan tuntoista vihlontaa. Ja lisänä noi sukkapuikkokivut.

Tänään nyt sit ollu ultran jälkeen huonoa oloa vähän väliä :( nytkin sänkylevossa ku tuntuu huippaavankin.

Ihana ylläri äippä! Mäkin just kattelin Aventin pumppua nettikaupasta, mulla on ollukkin se aiemmin, mutta kerkesin antaa sen pois...

Ihana juttu Saini, että vauvalla oli asiat hyvin!

Muuten millasia sf- mittoja teillä on ollut viimeaikoina? Katoin kortista, että 28+2 oli 29cm, yläkäyrän yläpuolella... Ja kyllä toi maha on inhottavan ylhäällä, painaa niin keuhkoja ja tänään kun ajoin autoa, oli tosi tukala se istuma-asento... :(

Sitä vielä, että kyllä tässä viä rahaa saa kulumaan aikalailla, kun laskeskelin noita ostettavia juttuja: Turvakaukalo ja alusta, vaunut, rintapumppu ja mahdollisesti hoitotasokin... Huoh.. No vaunujen suhteen aattelin venyttää mahd. pitkälle niiden ostoa tori.fi:stä. Meinaan Rovaniemellä on aika hyvin tarjontaa, ja huomaan, että aika moni on laskenut hintoja tässä parin kk:n aikana. Ja tosiaan taidan päätyä emmaljungiin, niistä oon aiemmin vaan haaveillut kun on niin tyyriitä, mutta josko sitä käytetyt raaskii ostaa...
Philips Avent rintapumppuja löytyy edullisesti n.10-20 eurolla hyväkuntoisia mm.fb:n äitiys- ja imetystarvikekirppiksiltä tai tori.fi tai huuto.net.:)

Ihanan hyödyllisen lahjan sait Äippä x3!! :) Onko tuo se sähköinen vai manuaalinen? Pitäis itsekin ostaa joku rintapumppu!

Hei onko suositella jotain hyvää tuttipulloa? Tavoitteena siis imettää mutta isyyspakkaukseen ajattelin ostaa yhden.

Pauliina ny varmaan kysyit kysymyksen johon kaikki vastaa eri tavalla :D koliikkipullo varmaan hyvä olla varuiksi :) itte ostettiin yks aventin natural mallia tuttipullo tulokkaalle varuiksi :) esikoisella taas Nukin koliikkipullo leveäkaulainen malli :)

Meilläki ainun koliikkipullo ja aventin koliikkipullo varuilta. :) Tarkotus meilläki imettää, mut jostain syystä ei onnistukkaan tai ei maitoa tulekkaan niin varuilta ostettiin.

Mukkis mulla sf mitta rv 31 muistaaksen 31, ainakin se meni hienosti keskikäyrillä:)

Wild täällä kanssa vihloo kohdunkaulaan, oletan kanssa että vauva potkii siihen tms ilkeältä tuntuu:/

Voi että no on tosiaan paljon halvempi kun Suomessa! Paljonhan postikulut on??

Niin ja mulla sf mitta oli viikko sitten neuvolassa 28,5cm ja kuulemma optimaalisesti keskikäyrällä, viikkoja oli silloin 32+3 :)

Pauliina ei tullut toimitus kuluja ollenkaan, siellä nyt joku kampanja että saa toimituksen ilmaiseksi :)
Kyllä voin suositella, luotettava kauppa on (meillä ei ole ollut mitään ongelmia) käyttö ohjeet on myös suomeksi :)

Takaisin