Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anteeksi omanapailu, mutta mua ärsyttää ihan suunnattomasti nämä puutuneet sormet ja särkevät kämmenet Ja lääkäri sanoi, ettei mitään voi tehdä, kun johtuu turvotuksesta. Ärrinmurrin
Anteeksi omanapailu, mutta mua ärsyttää ihan suunnattomasti nämä puutuneet sormet ja särkevät kämmenet Ja lääkäri sanoi, ettei mitään voi tehdä, kun johtuu turvotuksesta. Ärrinmurrin
Parhaiten imeytyvä muoto on tietääkseni magnesiumsitraatti.Oon syöny tabletteina,mut kuulemma suihke/nestemäinen imeytyy parhaiten.Kannattaa ottaa illalla.Mulla on auttanu ennen raskautta päänsärkyihin esimerkiksi.Ja nyt liitoskivut helpotti,niihin auttoi magnesiumsitraatti 400-500mg/vrk,tukivyö ja uinti.:) Uskoisin,että magnesium tehoaa myös kivuliaisiin ennenaikaisiin supisteluihin,se kun vaikuttaa nimenomaan lihasten/nivelten sähkökemialliseen aineenvaihduntaan.Magnesiumia saa muuten mm.vihreistä vihanneksista.Magnesiumia kannattaa vetää sit reilummin jos ei tunnu auttavan.. Mulla auttanu levottomiin jalkoihinkin ja kunnon suonenvedoilta välttyny kokonaan. Aamusin kalsiumnapeissa tulee samassa mankkua ja sit erikseen vielä vedän tabun mankkua. Illalla jos jalat tuntuu levottomilta tai on oloa, että alkas suonta vetää niin vedän sitä yötä vasten tabun mankkua kans. Apteekista myös saatavana ihan suihkeena magnesiumia. Sit se muoto kannattaa katsoa, kun jotkut magnesiumit vetää vaan pakin sekasin ja imeytyvät heikommin kun toiset, nyt ei harva pää muista, et mikähän se paras magnesiumin muoto oli, mut selvinnee googlen avulla :)
Toivottavasti teidän pikkuinen vielä pysyis mahassa mukana! Ootko sä kuinka pitkällä?Täällä puolestaan varauduttu siihen että kuopus syntyy ennenaikaisena kuten esikoinen, viime päivinä ollut voimakasta painontunnetta alhaalla, vihlontaa ja supistellut. Huomenna tutkimukset Naistenklinikalla niin toivottavasti ei tule huonoja uutisia