Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Tata! Enkelisuojelusta sinnekin ja toivotaan että vauva malttaa vielä edes sen 4 vkoa ja siitä edemmäs.

Toivottavasti saatte takaisin takuun WopWop!

Jaksamisia Tatalle, toivottavasti pikkunen malttaisi vielä muutaman viikon! Hankala tilanne toisen lapsen kanssa, kun pitäis olla kotona hoitamassa. Onko tiellä ketään sukulaisia siinä lähellä auttamassa?

Tata hirveesti haleja ja voimia <3 jospa pieni vielä malttais pysyä yksiössään ja saisitte lastenhoidonkin järjestymään.

Tatalle täältäkin paljon voimia ja tsemppausta, jospa pikkuinen jakaisi vielä muutaman viikon!

Kylläpä pikku jouluihmeet pistää mammat koville:/

Tata <3 Voimia sinne ja toivotaan pikkuselle lisäviikkoja <3

Toivottavasti WopWop huomenna selviää tilanne kyttiksellä. Pitäähän teidän takuuvuokra saada takas, jos ei siltä ukolta niin sit joltain muulta taholta. Varmasti joku keino löytyy, että asiat selviää :) Tsemppiä huomiseen. Tosi ikävä tilanne teillä. Muistahan kuitenkin olla kauheesti stressaamatta vaikka se onkin helpommin sanottu kun tehty.

Joo aluks vähän aloin stressaamaa mut kyllä nyt vähä alkaa helpottaa ku äitin kanssa jutskasin tästä ja seki sano että kyllä nää asiat saadaa järjestettyy... ja miekkonenki sano mulle että älä stressaa että hän kyllä hoitaa :)

Voi ei Tata, varmasti ikävä lasta. Inhottava tilanne :/

Mä käytän facebookkia lähinnä vaan lastenvaatekirpputorien selailuun ja samalla onnitellaan synttärisankarit mut omat päivitykset on hyvin, hyvin harvassa.

Tänään oli se ultra ja näillä näkymin tällä vauvalla ei ole kasvuhidastumaa ja kaikki tuntuu olevan kunnossa, painoarvio oli 1100g (rv28+2) ja nyt on kontrolliultria parin viikon välein synnytykseen saakka.
Että helpottaa.

Tsemppiä ja mahassa pysyviä vauvoja teille, joilla jo meinaa kiirehtiä. <3
Kun en ihan pysy mukana näissä viesteissä, niin kysyisin, et oliko teillä kaikilla jotain oireita, että osasitte hakeutua tutkimuksiin. Kun edelleen mietityttää, et mistä voi tietää onko kohdunsuu auki tai paikat pehmeinä yms. Tässä alkaa pelottaan, et jos alkaa itsekin yhtäkkiä synnytään, kun ei oo tajunnu levätä :O

Tatalle suuret tsemppihalit! Kylläpä nyt on joulukuisilla pikkuisilla kova kiire.

Paljon tsemppiä Tatalle, olette rukouksissa <3

Mulla piti olla tänään neuvola aamulla klo 10, mutta vaikka olin paikalla tasan kello 10 niin terkkarin mielestä olin myöhässä. Minä istuin puoli tuntia ja odotin, kun hänellä oli ovi kiinni niin kuvittelin että on asiakas sisällä. Puoli 11 hän tulee ja on hämmentynyt kun odotan aulassa, sanoo että 10:ltä oli aika. Minä sanon että tiedän 10:ltä minä tulinkin, johon hän väitti etten ole voinut tulla kun hän on käynyt katsomassa. Joka tapauksessa neuvola siirtyi ensi viikolle, otti päähän!

Minulla ollut kipeät supistukset (välillä ihan levossakin), kovat vihlonnat alapäässä ja paineen tuntu... noista aloin itse aavistella ja pyysin tarkastamaan tilanteen.

Onneks ootte tata jo hyvillä viikoilla. Toivotaan vielä vähän lisää. Uskon kyllä, että esikoista kova ikävä. Toivottavasti pääsisit edes kotiin, jotta saisitte olla lähekkäin. Paljon voimia sinne vuodelepoon!

Voimia Tata!!!

Hyvä T _87 että kaikki oli hyvin vauvalla ja että pääset sinne ultraan usein!

Wop wop mun mieskin sano, että kyllä lainmukaan riittää kun olet yrittänyt saada kiinni ja rikosilmotushan pitää tehdä jos et takuitasi takas meinaa saada. Mutta ihanat läheiset sulla siellä ja älä murehdi liikoja,asiat aina järjestyy :)

Tänään 29+0 <3 Enää 11 viikkoa laskettuun aikaan, se on ihan pian!

Mies on kovassa flunssassa ja on kyllä nyt niin miesflunssa, että alkaa ärsyttää (oon pystyny silti pitää oman suuni kiinni). Kotihommia ja lapseen liittyviä juttuja ois vaikka miten paljon, mutta itse en töiden jälkeen jaksa ja mies tekee sitä, mitä sairaslomalla pitääkin, eli makaa ja kattoo telkkua. Itteä vaan ärsyttää sotkuinen koti ja keskeneräiset hommat :(

Takaisin