Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja yrittää ny siitä pöydältä sit päästä turvallisesti alas ku selkä täysin jumissa. Yleensä jaloilleni päästyä joudun siin hetken aikaa keräilemään selän kasaan sit nojaten siihen tutkimuspöytään ku muuten ei jalat kyll toimis ollenkaan.

Mukkis, kannattaa välillä antaa ittellekin aikaa ja vaikka vaan istua sohvalla :) Kyll ne kotihommat ehtii vaikka ihan heti ei teekään :) Ainakin itte huomannu että ei ne minnekään karkaa :)

Hei ihan oikeesti nyt!!
MITÄ TÄSSÄ TILANTEESSA PITÄÄ TEHDÄ?
tänään on vika päivä ku pitää irtisanoo tää kämppä. Noh tähän nykyseen vuokra-antajaan ei saa yhteyttä millääm tavoin.
Numero ei oo käytössä. Sähköposti ei käytössä. Käytiin osotteessa missä tämän henkilön pitäs asua että oltas sinne heitetty toi irtisanomislappu. No hän ei asu enään siellä osotteessa???? :o
Miten vitussa voi irtisanoa asunnon jos ei ole tietoa koko saatanan ukosta? :o
Ei todellakaan aleta maksamaan seuraavan kuun vuokraa enään... vaikka on kuukauden irtisanomisaika.. eihän tässä ole mitään järkeä enään??
Mitä jos tää vuokranantaja alkaa sitte meiltä vaatimaan jotain ylimääräsiä maksuja koska ei olla irtisanottu kämppää??
Voi vittu sanon minä! Tää oliki jo liian helppoo...

Aika kökkö tilanne wopwop :( En valitettavasti osaa sanoa, mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä. Olisin varmaan itsekin ihan pihalla ja vihainen.

Ostettiin besafen IZI go x1 turvakaukalo, kun halvalla verkkokauppa.comista saatiin. Onko kellään kokemuksia?

Joo kyl täs nyt oikeesti ei vaa enää hermo kestä. Luulis että ois ilmottanu itestään jotai että numero vaihtuu tai jotain...

Eikö se oo olemassa jokin viranomainen johon ottaa yhteyttä jos vuokranantajan kaa tulee ongelmaa?

Eikö numeropalvelustakaan löydy mitään. :| Mä varmaan postittaisin irtisanomisilmoituksen siihen osoitteeseen minkä hän on teille ilmoittanut. Päiväys tälle päivälle ja kopio itselle. Tosi harmi tilanne. :/

Mä en tiedä yhtään... no huomen käydää poliisiasemalla kysymässä että mitä tässä tilanteessa voi tehdä..

Wopwop ittellä oli kaks vuotta sit sama tilanne mut otin dokumentit kaikesta mitä koitin lähettää. Noh sit kävikin niin että tää mun vuokranantaja vasta viikon päästä ilmotti että hän tulee näyttämään sitä asuntoa jollekin viiden minuutin päästä!! Eli oli saanut kaikki mun viestit mutta ei silti voinu mulle kertoa että kaikki viestit sähköpostilla, tekstiviesteillä ja kirjeellä oli tullu perille! Siis googletin ja etin fonectasta kaikki numerot ja tiedot jotka sen nimisellä henkilöllä oli ja ilmotin niihin jokaiseen että irtisanon vuokrasopimuksen..

Onko teillä yksityinen vuokran antaja vai joku isompi yritys? Jos yritys niin soittaisin huomenna vaihteeseen, mutta jos yksityinen niin eipä tossa tilanteessa oikein muuta voi kuin laittaa teillä olevaan osoitteeseen kirjeenä irtisanomis ilmoituksen, suosittelen pitämään kaikki yhteyden otto yritykset tallessa, jos alkaa mussuttaa...
Kyllähän vuokran antajan pitää pitää huolta siitä että on tavoitettavissa, en kyllä itsekään makaisi vuokra teidän tilanteessa! Käykääpä katsomassa ja soitelkaa vaikka tänne jos asiasta haluatte puhua paremmin tietävän kanssa http://www.vuokralaiset.fi

Jos olette yksityisellä, niin oletteko vuokranneet sen jonkun välitysfirman kautta vai miten? Jos välitysfirma on ollut välissä, niin sinne kans ilmotusta.

Yksityinen vuokranantaja..Ei mitään välitysfirmaa...ollaan googletettu numeroita ja soiteltu niihin mutta oikeaa henkilöä ei oo löytyny. Huoh... Miten vaan tommonen ihminen jolla on vuokra asunto niin voi vaan kadota ilmottamatta mitään mihkään? Luulis että olis edes laittanut vaikka postissa kirjeen tai jotain.
No vuokraa ei enään makseta.
Huomenna yritetään tehdä niin että tilisiirrolla laitetaan tyyliin sentti ja siihen viesti että se on semmonen juttu että ollaa yritetty tavotella et vois niiku alkaa ilmottelee itestää...

Ja kuvatkaa kaikki ne viestit ja tallettakaa niin on tositetta sit siitä että ootte oikeesti yrittänyt tavotella ja vieläpä ajoissa

Ja ottakaa sinne poliisilaitokselle noi kuvat ja muut tiedot mukaan. Toivottavasti asia selkiää!

Wildis, meillä aina pää iso muksuilla ja reisiluu jätättää. Tyypillistä suomalaisille toi jalkojen lyhyys ja pään kohdalla se kokohaarukka on tosi iso. So no worries...

Facesta, meillä esikoisesta pari yleistä kuvaa, mut vauvana tein kansion johon laitoin kuvia synnäriltä ja oikeudet kuvien katseluun vaan läheisimmille. Siellä on enemmän hänestä kuvia. Mut saahan toki joku ne sieltäkin kaivettua...

Voi ei! Kuulostaapa kamalalta tilanteelta WopWop! :sad001 Kannattaa ottaa kaikista yhteydenotto tavoitteluista kopiot ja ottaa yhteyttä viranomaisiin niin teiltä siirtyy ainakin vastuu pois. Onko teillä joku takuuvuokra annettuna?

On takuuvuokra. Saas nähä että saako sitä koskaa takasi. Voi peeveli! Noh kyllä kai sen miehen jotenkin kiinni saa! Kyllä mää luulen että huomenna ollaa vähä fiksumpia!

Nyt ollaan metsäläisen kanssa samassa veneessä...

Kohdunsuu todella pehmeä ja kohdunkaulaa reilu 1cm jäljellä. Siispä minut pistettiin pakkolepoon osastolle nyt alustavasti ensi viikon alkuun asti että suppailut saadaan kuriin. Sitten jos kotiin pääsen niin pakkolepo jatkuu kotonakin. Täytyy varmaan palkata lapselle hoitaja kun itse en saa kuin mennä vessaan ja suihkuun :/ Todella inhottava tilanne. Kaipaan lapsukaistani tosi paljon :'(

Kankkuun sain keuhkoja kypsyttävän pistoksen varuksi.. nyt rv 30 ja vielä 4 vko pitäisi ainakin pysyä masussa. Mielellään lähemmäs joulukuuta.

Takaisin