Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Metsäläinen, jospa se pieni vielä vähän aikaa jaksais pysytellä masussa :) Täällä kanssa valvotaan. Mitä pidemmälle raskautta mennään, sitä huonommin saanu nukuttua. Onneks päivällä pääsee ihan syvään uneen päikkäreiden ajaks, mut paras olis saada öisin kunnolla nukutuks

Ihanaa että sai muutaman tunnin nukuttua. Vauva ei kyl yhtää tykkää näistä aamu kuuden vuoroista... :( ja täällä pituutta 163cm! Löysin muuten aventin itkuhälyttimen kameralla facebook kirpparilt 35e! Jeeee mikä löyty :)

Oonko muuten ainoo joka kammoo näitä kamerallisia itkuhälyttimiä, joista saa videokuvan yhdistettyä omaan puhelimeen, tablettiin, läppäriin..? Ku on niitä hakkereita jotka voi sitte kattella jne :0 tiedän, että tämä on jossittelua ja jos ja jos mutta itte en tän takia sellaista pysty hankkimaan :0

Tsemppiä Tata!

Me ostettiin itkuhälyttimeksi samanlainen, kun miehen veljen perheessä. Keskihintainen, ei mitään kameroita tai muita krumeluureja :D

Täällä pituutta 165cm. :D metsäläiselle lisäviikkoja ja tatalle tsemppiä tälle päivälle <3

Itsellänikin tänään kontrolliultra isossa sairaalassa. Toivottavasti kaikki edelleen hyvin. Puol kympiltä aika, mut kaks tuntia ennen pitää lähtee eli kohta puoliin. Jännittää!

Meillä on vielä itkuhälyttimet kaupassa kun en oikein osaa valita sopivaa. En halua mitään prameaa vaan ihan perusmalli riittäis. Ja pitäis toimia myös ilman verkkovirtaa kun joskus suunnitelmissa takapihalla nukuttaa eikä meillä ole seinässä pistorasiaa. Kattelin aventin itkuhälytintä, mut se toimii vain verkkovirralla.. Vaikeeta löytää itelleen sopivaa ja sitten jos löytyy niin maksaa pirusti.

Tatalle tsemppiä ultraan ja metsäläisille lisäpäivä :)

Muakin vähän kammottaa ne kameralliset itkarit, mut toisaalta kyllä taitava hakkeri voi esim koneen tai puhelimen kameraan hakkeroida:/

Huomenna olis neuvola pitkästä aikaa, katsotaan minkä kokoinen möhökäle on:)

Täällä myös yöt nukutaan edelleen tosi huonosti. Viime yönä valvoin 2 asti kun ei uni tullut ja loppu yökin oli semmoista pyörimistä. Tähän ei taida olla mitään keinoa mikä auttaisi. Kiva olisi nyt saada nukuttua ennen vauvan syntymää mutta taitaa olla että unet vain vähenee mitä pitemmälle raskaus menee.

Tänään neuvola ja niin toivoisin että tekis neuvolatäti ylläri ultran niin näkisi pienen <3 tosin en usko kun taas tosiaan vaihtuu uuteen tuo th. Jospa nyt loppuajan pysyisi samana.

Täällä 165cm mittaa :)

Noissa itkuhälyttimissähän ei mtn suojausta ole, että jos on samalla taajuudella toimiva itkuhälytin, niin kyllä sieltä näkyy/kuuluu ihan kaikki. Esikoisen aikaan mulla oli joku ihan perus 2-kanavainen itkuhälytin, kyllä sieltä naapureiden kakaroiden itkut kuulu ja välillä tuutulauluja kun naapureilla samalla kanavalla toimivia hälyttimiä :D Hankittiin sit cobran radiopuhelimet, joissa itkuhälytintoiminto, salattu yhteys ja arpoo parhaan&häiriöttömän kanavan. Noissa radiopuhelimissa hyvä sekin, kun saa käyttää pakkasessa ja ei tarvii pelätä oikkaria/syttymistä, jos siis ulkona tykkää nukuttaa päikkäreitä.

Taas lyö tyhjää kun jäi toiselle sivulle jutut mitä ehkä piti kommentoida :D Metsäläiselle ja Tatalle ainakin hurjasti tsemppiä! :)

Itselläkin kammottaa noi kameralliset itkuhälyttimet :/ noi warheartin mainitsemat radiopuhelimet ois kyll ollut kätevät jos ois aikoinaan niihin törmänny :) no noi ikean langattomat toimii hyvin :)

Tääll viel saadaan jotenkin nukuttua. Nukahtaminen ongelmallisin. Päikkärit oon alkanu ottaa likan kanssa jos sillä ois verenpaineisiin vaikutusta. Saa nähdä. Perjantaina ois neuvolaki sen suhteen. Tänään oli "kiva" herätä ku oli vaikeuksia päästä ylös sängystä ku kauhea pisuhätä ja sit päättää samaan aikaan tehdä napakan harkkasuppari :D

mulla on philipsin joku itkuhälytin.. oon ihan tyytyväiinen ollu ku kumminkaan mun muksut ei oo nukkunu kukaan ulkona yksin, vaan aina oon ite ulkoillu sillo... hyvin unet ovat sisälläki maistuneet. Piha sauna ku oli ekan ja tokan kans ni jätin sisälle ne muksut illalla nukkuu ja itkuhälytin vaan mukaan saunalle, kerran tai kaks piti sieltä juosta pois, mut muuten tosi kätsyt myös tuohon...
Tänään pitäs raahautua koko sakilla kauppaan ku palkkaki tuli ni voi taas isot ruokaostokset tehä... käyn yleensä kerran viikossa ne tekemässä, joinaki viikkoina ei paljoo muuta tarvi ku maitoo, jugurttia ja jotain leikkelettä... aikapaljon suunnittelen ruokalistaa eteenpäin moneksi päiväks, ni helpompi itelläki ku ei tarvi ressata niitä sit. Tänään kyllä mennään potuilla ja kalapuikoilla eli helppoo ruokaa tiedossa... huomenna teen hernekeiton ku ainekset oon jo ajat sit ostanu ja sit pitää kattoa tekistkö jonkin keiton jota syödään lauantainaki ku sillo ei kerkee ruokaa laittaa ku se pentuli käydään hakee :) samana päivänä on nuorimmaisen 3 vee synttäripäivä jota juhlitaan sit sunnuntaina, eli pitäs jotain sinnekki leipoo... Ehkä muffineja, kakkupohja ja oma tekoisia sarvia tai sämpylöitä suolaisiks...

Hienoo ku ajat täällä joensuussa myöhässä. Puol kympiltä piti olla aika ja kello jo tasan. Tänne lappaa porukkaa ja kaikki pääsee samantien huoneeseen, mut me vaan istutaan tässä aulassa. Vittu jos ovat buukanneet meijän ajalle jonkun toisen...

Wildis kyllä ne varmaan olis jotain sanonu ilmottautuessa, jos teidän aika oliskin peruttu tai jotain. Ja tsemppiä sinne kontrolliin!
Ja Tatalle tsemppiä myös!

Mä en edes tienny,että on kamerallisia hälyttimiä... Ei kai niitä kannata pelätä, sillä vaan että kyllä tässä maailmassa niin paljon sairaita tyyppejä on, että jos joku haluaa sun valokuvia tai videoita hakkeroida, niin kyllä ne sen tekee... oli sitten kamerallinen hälytin tai ei...

Zalandon vaatepakettia odotan kuumeisesti... Niin imetysliiveissä oon ottanu kuppikoon D kun normaalisti on B. Ja kun on hyvää joustavaa kangasta, niin kyllä mahtuu. Tärkeimpänä oon pitänyt tota rinnanalusmittaa, se kun mulla on nyt taas kasvanut, ja muutenkin on aika iso vaikka ihan normaalipainoinen olen. Olen vaan rakenteeltani suht roteva yläkropasta. Niin siis se on inhottavaa, jos rinnanalusresori puristaa. Enää 4 yötä kylpyläreissuun IHANAA!!!

Joo ei mulla käyny mielessö mitkään hakkerit vaan mun mielestä hyvä idea että kuulee ja myös näkee vauvansa :) yhtä laillahan voidaan hakkeroida puhelimet missä kuitenki kuvia, tietokoneet, yms melkein kaiken :D no mielipide kysymyksiä nämä. Yllätti vaan kuinka moni 'kammoksuu'

Meillä oli ultra viimeks tunnin myöhässä, edelliset oli saanu ikäviä uutisia ja heidän ultraus siksi veny pitkäksi. Vitsit, et oli vaikeeta katottavaa, ku poistuivat huoneesta :'( Hoitsu kyllä ilmotti meille, et myöhässä ollaan.

Ja mä kammoksun itkuhälyttimiä ihan kokonaisuudessaan :D Ei se lapsi itkuun kuole, jos ei ihan heti satu toisen heräämistä huomaamaankaan...

Hei! Mitä ensisynnyttäjä hammashygienisti käynnillä tapahtuu? Miula on se klo 12 ja kauheesti jännittää :( tarkistetaaks siel miehenki hanpaat?

Ite kyl kammoksusin ennemmin lasten kuvien latailua nettiin ku itkuhälyttimien kameroita... Esim facebook saa käyttää sinne ladattuja kuvia miten tykkää, julkiset blogit/foorumit sit jo aivan käsittämättömiä paikkoja latailla lasten kuvia! Parille blogaavalle kaverille käyny niin, et muksujen kuvia löytyny millon mistäkin, sairaita ihmisiä jotka omiks muksuiks väittäneet esim. Enkä edes halua mainita millasilta sivuilta niitä lasten kuvia sit varmasti löytyy :( Hyi hitto tätä sairasta maailmaa ku pitää edes tämmösiä mietiskellä...

Takaisin