Tein tuulimunaraskaudesta kaksi apteekin raskaustestiä. Ensimmäinen 4+6 ja jälkimmäinen jotain 5+2. Molempiin piirtyi heti vahva testiviiva ja se oli vahvistunut tuossa muutamassa päivässä vielä. Etova olo alkoi minulla, kun kuudes viikko alkoi. Tuo etova olo oli välillä todella voimakasta, mutta se alkoi muistaakseni hiipua n. rv9. Tissit ei koskaan kasvaneet tahi kipeytyneet merkittävästi, mutta repäisykipuja oli loppuun asti. Minulla oli n. rv6 eteenpäin välillä kovia vatsakipuja ja turvotusta. Vatsakivut saattoivat joskus paheta kävelylenkillä, toisinaan liikunta tuntui auttavan. Luulin, että kivut johtuivat ruokavaliosta (liikaa maito- ja viljatuotteita) ja liikunnanpuutteesta - ja saattoivathan ne osin niistäkin johtua... Vkon 10 alussa alkoi kerran päivässä tulla vaaleanpunaista verta pissareissulla. Viikon loppua kohti verta oli melkein joka kerta jo pissalla käydessä, ja ihan vkon 10 lopussa tuli alavatsa- ja selkäkipuja, jotka koveni kovenemistaan ja samalla verta tuli jo siteeseen asti. Tyhjä sikipussi tuli kipujen jälkeen ulos 10+6 ja 11+0 välisenä yönä...
NYT nännit on aikas kosketusarat ja kovat, repäisykipuja on kääntyissä, janoa ja tihentynyttä pissailua myös. Etovaa oloa ei vielä ole ollut, vaan olo on ollut itse asiassa tosi hyvä ja reipas ja mieli korkealla. Toivotaan, että tällä kertaa meillä kaikilla etenee raskaudet normaalisti!