Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mammulle pahoitteluni <3

tuntuu että itellä on joku romahdus vaihe päällä ja varmaan täytyy vähän jättää vähemmälle nuita raskausoireiden lukemisia. alkaa tulla semmonen tunne että näinköhän siellä on mitään tai onnistuu koko homma vaikka yleensä olen aika postitiivinen ja oon pystyny nauttimaan tästä raskaudesta alusta asti, niin nuo monet keskenmenot mitä täällä on ollu ja kavereilla aiemmin niin pistää miettimään. hassua miten täysin ventovieraiden uutiset täällä tuntuvat niin henkilökohtaisilta (ihan kun olisi sattunut tutummallekin) niin pistää itkettämään, tuntuu niin pahalle toisten puolesta. toivottavasti nyt edes loput päästään sinne maaliin saakka

Mammulle jaksamisia :sad001 iha perseestä!

Mikä on tämä KAMALA tihin (tissihien) määrä ja haju... En mä mitää tämmöstä muista edellisistä.. :wideyed:
Ja sit tää ihana rasvaletti, joka pysyis varmaan ponnarilla ilman sitä ponnariakin.. Ja mä siis käyn pesulla ja pesen tukkani :wink yäk!
Röökii tekee niin kovaa mieli, että mulla hajoo pian pää.. Ja tähän mä haluisin laittaa nyt vähän :smiley-angry019. Oon kuiteski pysyny nyt tiukasti polttamatta, mut ei tää kyl helppoa oo. Ja mä kuvittelin aina, et mä pystyn lopettaa aika iisisti kyl jos haluun. No en v***u sitte ois vissii halunnu, mut ei oo vaihtoehtoa.
Onks olemassa semmossii "sähkötupakkeja", joissa olis vaan sitä vesihöyryä tms? En mä mitää kauheeta isoa vesipiippubongia halua ostaa ja mennä tonne sitä polttamaan :oops:

Kivaa omaa aikaa, suihkun raikkaana (hetken vielä) ja lukee tätä saittia. Eka omahetki tänään.

Duphalacia saa ihan päivittäin ottaa raskaana ollessa, mulle sitä viime raskaudessa määrättiin. Mut en uskalla jotenki ottaa, pelkään et on liiän ätäkkää ja oikeesti joutuu juoksee vessaan ettei oo koko kämppä täynnä paskaa :D Ja kauheeta ois kuvitella kaikki tää jossain muualla ku kotona :D
Mä niin repesin tälle!! Nauraa hörötin tääl yläkerrassa niin, et ukko alakerrasta tuli ihmetteleen :laughing025

Mammu, hirmuisesti voimia! :Heartbigred
Km on aina yhtä odottamaton ja raskas kokemus, vaikka tiedostaakin että luonto tekee vain tehtävänsä. Isosti tsemppiä ja halauksia sinulle!

Wau. Onko ne myrkyttömiä siis, ei mitää savua tuu eikä mittää? En tiiä noista mitään, ihan keltanokka siis näis jutuis.
Nii, ja pitihän se tarkentaa, ku luinite sen kirjoitukseni ja ajattelin, et nyt se kuulostaa niinku joku alakerran ukko olis tullu meille kattOmaan mitä nauran :dead:

Kiva, että osaan naurattaa ihmisiä. Tärkeä piirre luonteessa ;)
Täällä tänään ollut nippailujen kanssa hiljasempaa mutta niitä kuitenkin tuntunut, enemmän painetta tuntuu. Ja aamulla ihan kauhee turvotus.

Johkuliini: nicoretteja ainaki suosittelevat neuvolasta jos lopettaminen vaikeaa mutten noista höyry jutuista tiedä ku tuskin nekään vaarattomia ole ja niitä ei oo vielä tutkittu niin paljoo.

Te ootte hassuja

Täällä ei enää oo tullu veristä valkkaria. Mutta limakalvot on ihan oudot. Huomenna selviää...

Mies tulee yöllä kotiin... nyt viimeisetkin tupakat pois ja pelkällä nicotinellillä meen....pakko. en voi olla näin heikko kun oon ollut! Johkuliini tsemppaat mua!

Niimpä. Mut ku se ajatus just et ikäänkuin kävis röppösellä ja sais imasta jotain vesihöyryä niin sit se ois ehkä tunne, et täs oli nyt tää nautinnon hetki. No johan olikin sekavasti kirjotettu :dead:

Onks ne pastillit samanmoista paskaa ku purkka? Muistan ku joskus purin sitä purkkaa ja ai luoja ku se oli kauheeta shaibaa ku oli hetken mutustellu.. Kyll sä pystyt siihen. Täällä on toinen joka kärsii :BangHead ja ajattelee päivästä suurimman osan aikaa röökiä. Yhessä pysytään lujina! Eks jeh?:love022

Voimia kaikille kenen maha-asukit eivät ole jaksaneet pysyä mukana!! :sad001 Se on niin väärin!

Ja onnea uusille plussanneille ja tervetuloa joukkoon! :greet025

On tullut hirveästi juttua teiltä päivän aikana, että on vaikea tulla mukaan teidän juttuihin kun ei kerkeä foorumilla hirveästi olla töiden takia, mutta ei se mitään. :wink

Kovasti kaikille tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan, niinkuin täällä on tavattu sanoa :Heartred

Rv 7+6

Johkuliini: omakokemus noista imeskely pastilleista verrattuna purkkaan on se ettei siitä tuu sylkeä suuhun johon meinaan tukehtua eikä siitä oo turvonnut kurkku. Kestää n. 30 min imeskellä sitä ja on se kaikkein miedoin ni tuntuu että sillä saa pahimmat oireet lievennettyä. Itsellä ehkä se suurin ongelma on siinä tavassa. Joka asian jälkeen tupakalle. Ikäänkuin palkinnoksi. Hetki omaa aikaa ku poika raivoo...saa olla yksin ees sen tupakan verran. Mut todellisuudessa voisin käydä pihalla ilman sitä tupakkaa vaikka haravoimassa tai lakasemassa terassin tai mitä nyt ikinä keksiikään tekemistä samalla kun koiraa pissattaa... Purkkaa en muutenkaan voi yhdistää tupakasta eroon pääsemiseksi kun ne on aina kulkenut mulla rinta rinnan. Kun käyn tupakalla niin aina sen jälkeen purkka suuhun.

Täällä tänään suihkussa pojan kans oli taas ihmetystä. Äiti sulla on ihanan iso maha ja pusu mahalle :D äiti miks sulla on noin isot tissit. Mä vaan että no ei oo...ku ei ne oikeesti oo mihinkään muuttunut. ..nännin pihat on vaan tummunut :D mistä se nyt yhtäkkiä keksii noita. En kestä. :D

Takaisin