Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Johkuliini: haju on ihana mutta aina mua harmittaa että oon ees koskaan aloittanut kun on niin vaikea lopettaa. Oon polttanut 6 luokalta asti. Tyhmä kun olin. Eikä se musta ihanaa ole :D miksi sitte on niin vaikeeta... no nyt mä päätän että ei se vaikeaa voi olla...vika on mulla tuolla korvien välissä vaan ja aion näyttää ukolle närhen munat tän viikon aikana että pystyn siihen. Se saa olla vielä musta ylpeä enkä enää sen jälkeen siihen tartu jos irti pääsen. Käyn vaikka lenkillä aina ku tekee mieli. Mut ilman tupakkaa... :)

Toiset tytöt anteeks tää tupakka keskustelu täällä.. mä kyllä oon teidän tsempin kokenut tärkeäksi ja hyväksi :)

Voi Mammu, paljon voimia <3

Hieno tsemppi teillä lopettajilla on päällä, aivan varmasti lopettaminen onnistuu jos jaksatte noin positiivisin mielin olla!

Onkos muilla muuten ollut aikaisin neuvola? Mulla on näillä näkymin neuvola ens maanantaina, silloin viikkoja 6+2. Tuntuu kyllä kauheen aikaselta, kun ton jälkeen voi vielä tapahtua vaikka mitä.

Ihana muuten Lucky sun poika :grin

Salli 5+4

Mulla on toi eka neuvola ensiviikon ke eli viikolla 8+2 ja muistelisin että sinne se aina on menny 8-9 viikoilla.
Kieltämättä viikko 6 on aika aikasta...
Jos teidän neuvolassa ei ole paljon ruuhkaa että voivat antaa aikasia aikoja :)

Tsemppiä tupakan kanssa painivien kanssa. Isäni sai keuhkoahtauman jälkeen lääkäriltä pillerit että sai lopetettua 40 vuoden röökaamisen jälkeen, voiskos sellaista olla hyötyä pahimman yli? :) ainakin teillä tuntuu olevan positiivinen vire tossa polttamattomuudessa :) hyvä naiset!!!

Mulla on nyt 4+5 menossa ja eka neuvola on vasta 20.5. eli viikolla 8. Tuntuu, että pitää odottaa iäisyys... Varhaisultran varasin yksityiseltä, se on 13.5. Miten tän odottelun kestää? Ihan sama mitä tässä yrittää tehdä, niin kaikesta palaa vaan mieleen tämä raskaus. Yritin jo kovasti leipoakin tuossa saadakseni muuta ajateltavaa ja siitäkin tuli mieleen vaan "pulla uunissa!" :laughing002

Tänäänkin taisi ainakin yhdellä olla ultra!? Hyviä uutisia jäädään odottamaan <3

Täällä rv 6+1 ja huomenna ultra, joka jännittää... Onneksi mies lähtee mukaan. Onko teillä muilla ollut mies mukana? Ja hei muuten, saako varhaisultrasta mitään valokuvaa mukaan? Mies haluaisi kertoa isommille lapsille huomenna jos vaan ultrassa syke löytyy....

Tupakkakeskustelut ei haittaa, toivotan hurjasti tsemiä lopettaville! Mietin, että itselle pelkkä etova olo ja väsymys tuntuu vaikealta kestää - en kestäisi varmaan mitenkään jos lisänä ois tupakkahimo!!!! Joten hyvä te jotka LOPETATTE!!!!

Joulutonttu, minä ainakin sain muutamankin kuvan mukaan rv 6+4 :)
Meillä mies tulisi kaikkeen mukaan, mutta on vuorotyössä eri paikkakunnalla niin ei aina pääse, ekaan neuvolaan kyllä pääsee :) ja toivottavasti myös sit nt-ultraan.

Hei te, jotka olette käyneet varhaisultrassa jo viikolla 6+, ilmeisesti sydänäänet ovat löytyneet? Mä otin ajan varmuudeksi viikolle 7, ettei tartte panikoida jos sydänääniä ei vielä kuulukaan... Tekis kyl mieli aikaistaa.

Ja lucky+muut tupakan polton lopettavat, tsemppiä siihen. Se on vaikeeta, mutta on kyllä kärsimyksen arvoista. Ite aloin polttamaan kans ihan pentuna, ja loppujenlopuksi tupakkaa meni melkein maxi-aski päivässä. Sit viime syksynä kun mulle määrättiin clomit lapsettomuuden vuoksi, niin lopetin samalla. Käytin kylläkin hetken aikaa nikotiinilaastareita. Nyt alkuvuodesta retkahdin polttamaan, mutta siitä oli helppo jo lopettaa iman mitään korvaaviatuotteita kun oli ollut jo sen n. puoli vuotta hetki sitten polttamatta. Nyt ei tee enää yhtään mieli, ei siinäkään vaikka muut polttais vieressä, se vaan haisee pahalle :)

Johanna, pitäis hyvinkin näkyä. Alkion syke on havaittavissa rv6+. Onneksi se on aamulla, ettei sun tarvitse päivään asti odottaa :) tule kertomaan sitten että miten meni!

Takaisin