Huh yli 100 viestiä lukaistu kun eilen ei ehtinyt foorumille ollenkaan :D Ihanan aktiivista porukkaa :)
Tatalle kovasti tsemppiä!! Oli varmasti järkytys tuo ja ainahan se on että tieto lisää tuskaa, mutta kaikesta selviää omalla tavalla
Ihana että tulit kertomaan kuulumisia ja mukava jos pysyt edelleen foorumilla kanssamme :)
Metsäläinenkin ollut paljon ajatuksissa ja oli kiva kuulla että vauva edelleen kyydissä!! :)
Täällä tosiaan eilen paukkui 31+0 ja pieni tuntui sen kunniaksi pitävän kunnon myllyä masussa :D Ihan mahdoton pikku viikari
Ehkä oon ite jollain tavalla masokisti mut mitä kovempaa pieni potkii sen iloisempi oon, jotenkin vaan rakastan kaikkia noita liikkeitä ja mylläyksiä etten saa niistä tarpeekseni! :D
Neuvoloista piti kommentoida et täällä meillä ollut aika hyvin neuvoloita. Tähän mennessä lääkärineuvola mukaan lukien tainnut olla 7 tai 8 kertaa, ja nyt 30 viikon jälkeen alkaa olemaan 2vko välein ja ihan viimeisillä viikoilla viikon välein. Ja mulla ei siis oo radia tai muuta kontrolloitavaa, ja esikoinen tulossa :)
Mukavasti alkaa monella olee jo hankinnat hyvällä mallilla! :) Täällä myös lähes kaikki hommattu ja minä oon malttamattona alkanut jo tuota korisänkyäkin petailee :D Joutunee vielä vaihtamaan lakanat vähän myöhemmin.. Tosin, eihän tässä ole kuin reilu kuukausi täysiaikaisuuteen
No vähän enemmän mutta kuitenki
On tää aika menny hurjaa vauhtia!
Lopuksi vielä kuva kun huvitti aamulla kun pieni köllötteli vasemmalla puolella ja masu oli ihan alien :D