Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Asioista suoraan puhuminen ja epäkunnioittava käytös ovat täysin erillään olevia asioita.
Tän tasoisia ihmisia jos täällä on niin olen väärällä foorumilla ja poistun kokonaan joukostanne.
Hyvää odotusta kaikille!

Vitsi kun mä tykkään susta wildside! Ihana suora nainen:D

Mun puolesta saa puhua ihan just mistä jokainen haluaa, mutta jos nyt moni on pyytänyt jättämään 1 aiheen (politiikan)pois odotus/parisuhde foorumilta niin kunnioitan sitä toivetta! Vaikka myös politiikka on ok aihe kanssa jos kaikki tai ainakin suurin osa on samalla aaltopituudella!

Mindis Minäki aattelin ekan kylkipotkun jälkeen ettei potki enempää, mut väärässäpä olin :D
Joo kaikki on hommattu melkein mitä pitääkin, pari pientä jutskaa vielä mutta neki kerkii. Vielä pitäis äippäpakkauksen vaatteet pestä ja keksiä niille paikka kun toi hoitopöydän lipasto on jo täynnä :D mites teillä? Joko on kaikki hommattu? :)

Täällä kanssa potkitaan välillä kylkiluita ja potkut on niin voimakkaita että ne pystyy kauempaakin näkemään, silloin kun oikein kovin potkii. Välillä kyllä käännytään pomppimaan virtsarakon päälle ja sillon on käytävä tiheämmin vessassa.

mindis, sinne se potkiikin loppuajan sit :)

Wildside, kunnioitettavan suorasanaisesti sanottu.

Air4M kanssa samaa mieltä että jos politiikasta haluaa välttämättä täällä jutella niin erottaa sen omaksi ketjukseen kun kerran useat on sitä pyytäny. Niin pysyy tämä yleinen ketju sit ihan näille raskausajan vaivoille ja hormonihuuruille :)

Mä kannatan noita omia viestiketjuja. Oma perhe on tosi kiinni politiikassa ja oon nauttinu, kun tämä on se ainoa paikka missä ei puida. Toisaalta olen kyllä itse alkanu hyppimään jo noita viestejä yli, missä puidaan perheriidoista yms. Sori, en aina ehdi enkä jaksa. Minua eniten kiinnostaa täällä muiden vointien seurailu :) kuka on tänään sairaalassa, neuvolassa yms.

Vauvan liikkeistä kysyisin sen verran, et kuinka aktiivisii teijän mukulat on? Mulla tää liikkuu lähes poikkeuksetta samaan aikaan vuorokaudesta. Aamulla, puolen päivän aikaan vähän, 4-6aikaan vähän (jos istun) ja sit illalla. Ja siis liikkuu sillee aamuisin ja iltaisin, et maha ihan liikkuu :D

Wildis meillä on edelleenki remontti kesken :'D jospa tässä parin viikon sisään pääsis/mahtuis täällä kotona jo valmistelemaan pientä varten kaikkea :) eli ainut mitä ollaan hankittu on pinnasänky ja sitteri, kirpparilöytöjä molemmat :) ois vielä vaikka mitä järjesteltävää ja hankittavaa.. :O

No se on voi voi jos mun mielipide on jotakin kohtaan "epäkunnioittavaa". Ja mitä, minähän puhuin suoraan. Olemme sitten varmaan mielestäsi kovin ahdasmielisiä ihmisiä. Voit varmasti paremmin ilman foorumia, kun kerran herneitä meni nenään mielipiteistä.

Olen puhunut..

Kettukuittaa ittellä suht samoihin aikoihin muksu heiluu ainaki arkisin. Viikonloppusin ku on vapaata ni sillon vähän erilainen meininki :)

Saini jaiks! Kuinkakohan monella meistä tulee sit lopussa olemaan kylkiluut murusina :D

KettuKuittaa, täällä on about sama rytmi noissa liikkeissä. Itte oon välillä ihmetellyt kun tuntuu että on pitkiäkin hetkiä noi masuvauvan hereilläolojaksot :) Tai sit ei vaan muista enää esikoisen raskauden ajalta.

Mindis, kyll se aavistuksen lopussa helpottaa kun tila alkaa mennä pienemmäksi niin ei saa niin "hyvin" monotettua enää kylkiluihin mutta sit ku se saa sen sinne osumaan niin alkaa tuntumaan. Onneksi sit loppua kohden ne laskeutuu tuonne alemmas niin pääsee kylkiluutkin pienen turvavälin päähän :D

Ja voisiko sanoa että toivotaan että kaikilla tulee lopussa olemaan kylkiluut murusina niin sehän tarkoittaa että vauvelit ois oikeassa asennossa syntymää varten :)

Mindis on tässä vielä onneksi aikaa vaikka käääääk seki menee nopsaan. :D Vastahan sitä plussa pärähti testiin ja hermoili keskenmenosta. Nyt kun vauvva riehuu välillä, niin toivoo että rauhottus :D

Kirpparilta löytyy onneks käytettynä hyvää tavaraa ja kannattaa hyödyntää. Meilläki 50 euron vaunut ja oikein toimiva peli. Juuri pesin ja imuroin ne odottamaan käyttäjäänsä tuonne ulkovarastoon. Niihin renkaiden sisälle oli vain paljon hiekkaa menny, mut pienellä kiukuttelulla sain miehen ne puhistelemaan. Raukkaparka ähräs vessassa niitä pyörän kumeja pois hikipäissään, että saatiin hiekat pois :D

Jäiks saini elä pelottele :D :D Kaippa ne kylkiluupotkut on vaan kestettävä. Monesti aina miehelle sanon, et kun sais sille siirrettyä osan näistä potkuista niin tietäis ettei nää aina kivoilta tunnu :D

Mie oon hiukan hukassa nyt tuon valmiuden kanssa :D Jotenkin tuntuu että jotain on vielä tekemättä, mutta sitten en saa päähäni että mikä meinaa unohtua :/ Pinnasänky on kyll paikallaan, mutta en haluais vielä laittaa lakanoita valmiiksi ettei pölyty jne. Vaatteet on kyll paikoillaan jo lipastossa pestyinä. Rattaatkin on. Turvakaukalokin on. Koko ajan fiilis että mitä vielä...

Se helpottaa kyll loppua kohden se potkiskelu tai sit se muuttuu siksi alien-leffa fiilikseksi kun vauva kääntää kylkeä masussa niin näkyy ja tuntuu selkeästi :D Itte oottelen jo että alkais laskeutumaan niin sais hengitettyä ja touhuttua paremmin. Toi masu vaan niin edessä ku ei oo yhtään ns tuonne sisuksiin painunu vaan kaikki tuossa edessä. Miehelle oon sanonu että voi kun itte tietäisit miltä nää potkut ja nyrkkeilyt tuntuu niin mies näyttää siltä että onneksi ei tartte :D Se ois kuulemma outoa :D Sit kun hän vielä sanoo että ole ny tyytyväinen että potkii. Ihanaa tuntea liikkeet ku ne tarkoittaa että pikkuinen voi hyvin, mutta voi ne silti tehdä kipeää tai tuntua epämukavilta :)

Joo mullaki kokoajan tunne mitä vielä... Ihana ois tosiaan sijata pinnis jo, mutta kun lakanat pölyttyy. Sama kun tekis mieli laittaa hoitopöytä kondikseen, siis esille kaikki vaipat ja rasvat yms mutta ku neki pölyttyy vielä. Toi hoitopöydän alustakii on meillä tuossa oikeella paikoillaan, mut muoveissa vielä.

Itte oon vaippapaketin repiny auki ku piti muistella ja tutkia millainen se 1 koon vaippa olikaan :) Hoitopöydän kondikseen laitosta tulikin mieleen että pitäis saada järjestettyä tuo hoitopöydän ympäristö siten että siihen saa kahden muksun tarvikkeet. Onneksi ne kuitenkin suurimmaksi osaksi samoja, mutta nyt ollut helppo ku yks vaippapaketti siin pyöriny mutta sit ois kaks... Hmm...

Mitä siihen pöydälle olis muuten järkevää ottaa esille? Siis vaippojen lisäks. Mulla on tuommonen rottinkinen pikkukori mihin aattelin laitella tavaraa. Siellä yks sinkkirasva jo on, mut mitä muuta? Tutteja? :)

Apua! Teillä on hankinnat ja järjestelyt jo niin hienosti mallillaan! Ja me ei olla hankittu vielä yhtään mitään!! En ole saanut aikaiseksi edes hakea kelan tukia tai pakkausta. Enkä yhtään tiedä missä niitä vauvan vaatteita ja tavaroita tullaan tässä pikku asunnossa säilyttämään. Kun en edes oikein tiedä mitä kaikkea tavaraa sitten pitää olla...
Ja asutaanko edes tässä enää silloin...
Kääks jos tässä vielä muuttokin tulis :)

Kärryjä käytiin yks päivä kattelemassa kun ollaan niistä niiiiin ulalla. Miten voi yhtään tietää millaiseen käyttöön ne itsellä tulee ja mitä ominaisuuksia tarvis olla. Ja tarviiko mukitelineen, hahha :)

Käytettynä ajattelin kyllä silti hankkia kaiken muun paitsi autoon turvakaukalon ja telakan. Ja se turvakaukalon valinta tietty ohjaa jonkin verran vaunujenkin valintaa...

Täälläkään ei ole juuri mitään hommattu!
Vaunut on ja joitain vaatteita :p jos vaikka sitte ens viikolla alkais hankkia noita kun muutto on suoritettu! :)

Täälläkään ei ole vielä muuta, kun vaunut ja äippäpakkaus. Veljeltä on tulossa tavaraa lähiaikoina. Pinnasänky pitäisi ostaa tai kehto alkuun, mutta en tiedä vielä kumpi.

Takaisin