Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lilith paljon voimia ja murr sun puolesta!:/

Air ihana pakkaus, itse en ole viitsinyt/tajunnut tollaisia tehdä ukkelille.

Metsäläinen mikäs meininki siellä on?

Tosi hieno Air4M!!!

Mä kävin tänään neuvolassa ja otettiin kaikki mahdolliset tulehduskokeet, josko sekin selittäisi osaltaan supistuksia.

Käytiin myös läpi sitä milloin ja miten sinne synnärille lähdetään, koska mulla on hirveä huoli ja pelko toisesta ennenaikaisesta synnytyksestä.

Taksi tilataan aina kelan numeron kautta mutta jos on poikkeuksellinen tilanne niin ambulanssi ehdottomasti. Eli jos taksi tulee kelan numeron kautta niin varmaan niillä tiedossa siinä vaiheessa että synnyttäjä saattaa sotkea penkit jos huonosti käy. . ?! Tai sitten niillä on vermeet taksissa valmiina, periaatteessa pyyhkeet piisaa jos mietitään lapsiveden menoa tms.

Helpotti puhua peloista, ehdotti myös saikkua kun kerran supistelen niin herkästi ja useimmiten yöt menee valvoessa, mutta en haluaisi ihan vielä jäädä kokonaan pois töistä. Päivä kerrallaan. .

Kunpa sais vaan kaikki stressaavat jutut pois päiväjärjestyksestä niin supistelutkin helpottais. Voi tätä elämää... puuh!

Nannuska jospa saisit supparit pois ja ylimääräisen stressin myös!
Siis mikä kelan taxi numero? :O

Ihan mahtava paketti Air4m!

Voimia Lilith! Tää Suomen nykysysteemi on kyllä passivoiva. Mutta jos kaikki ajattelisi noin kuin sinä, ei tässä maassa läheskään näin paljoa ongelmia olisi...
Ite oon nyt ajatellut, että tuhlaan kyllä nyt vähän itseeni, kun en koskaan raaski ostaa itelleni mitään. Tilasin parit imetysliivit ja ajattelin ostaa viä pari paitaa ja housua, kun tuntuu, ettei mulla ole mitään päällepantavaa. Ei noi tavalliset legginsit ole hyviä kun puristaa alavatsalta ja normi paidat jotka menee päälle on liian lyhyitä... Ei nyt luulis konkurssia tulevan jos itteeni vähän panostan. Ajattelin ostaa vaunut, mutta enhän mä niitä vielä vähään aikaan tarvitte, joten se kerkiää sitten kun alan marraskuussa saamaan äitiysrahaa.

Tsemppiä Lilith miehen kanssa taisteluun!

Ihana isyyspakkaus Air4m <3

Mulla on tänään supistellut vähemmän, saikku on ollut tarpeen. Oon ommellut joululahjoja :)

Ihana kuva neppsu :D tulin hyvälle tuulelle. Itelläkin 2 kissaa ja en oo viittiny viel ottaa rattaita laatikosta ettei kisut mene :D

Mä uskalsin nappaa noi jo esiin ku ei tulla säilyttämään vaunuja täällä sisällä vaan alhaalla pyörävarastossa kun ei ole hissiä ;( kisut on mahtavia! Nemo nukku koko viime yön mun mahan vieressä :D olin ottanut sen oikein kainaloonkin yön aikana hehe.

Tänään se äippäpakkaus tuli.. Oli yllätys ku tuli kirje kotiin eikä tekstari.. Oli kyllä pirun isoja vaatteita, pikkunen hukkuu niihin. Melkeen taaperoks kerkiää jo ennenkun ne sopii päälle. Oli muuten tosi ihania kuoseja. Tykkäsin tosi paljon. Sitä ulkoilupukua suunnittelin käyttäväni vaunuissa pussin muodossa ja sitten kun mulla on toinen kaukalopussi niin sitä sitten kaukalossa. Mut eihän tuota talvihaalaria voi pitää haalarina ennenku kasvaa lisää.

Ja suurimmanosan vaatteista saapi laittaa oottamaan kasvua ja ottaa vaan pienimmät ekana käyttöön.

480dde6a71a76bd508025680a079c53f

Tuijottelen vaan tätä kuvaa ja koitan olla itkemättä ! :'( uskon että kullalla kaikki hyvin osastolla !

Wildis, täytyy sanoa ku esikoisen serkkujen kasvukäyriä oon kattonu niin nytkin 6kk tyttö alkaa tarttemaan 74 koon vaatteita ku 68:t alkaa olla pieniä :D Ei siitä kasvusta tiedä etukäteen, jos vauva ottaakin sellaisen kasvuspurtin :) Meiän tytöllä 74 koon vaatteet meni melkein vasta 1v iässä.

Meijän 1v3kk käyttää 74cm, 2,5v käyttää 86cm. Toiset 1-vuotiaat käyttää jo 86cm mut meijän geeneillä ei jättiläisiä tuukkaan.. Samanlai kasvavat ku vanhempansa :)

Miltä supistukset tuntuu? Onks se kipu alaselässä ja mahassa? :\ oonkoha ressannu liikaa ja ku en oo oikei syöny ja en oo nukkunu kolmeen vuorokautee ku 8h

Takaisin