Ja tatalle ja metsäläiselle täältä kanssa paljon lämpimiä ajatuksia ja voimia
Mä oon ollut tässä koko kesän työttömänä, eli oon saanut aina tarvittaessa lepuuttaa, nyt sitten sain pienen pestin lokakuulle ja vähän jännittää se oma jaksaminen, että miten sitä seisomatyössä sitten jaksaakaan olla. Toki on tuttu paikka ja teen vähän lyhyempää päivää ja saan kyllä varmasti huilata mutta silti :) Ihana on kyllä päästä vielä tollainen muutaman päivän työkeikka tekemään kun oon välillä ollu vähä turhautuneena kotosalla!
Voimia kaikille töihin! Kroppa onneksi kertoo aina kun se on levon tarpeessa, joten kuunnelkaa rohkeasti sitä ja älkää pelätkö tai nolostelko mitenkään sitä saikkua. :) Baby on kuitenkin numero yksi!
Olin muuten eilen perhevalmennuksessa, onko muilla ollut jo sitä?
Siellä käytiin läpi synnytyksen kulkua ja kivunlievitysmenetelmiä, katsottiin synnysvideo (joka oli kyllä hyvin siisti versio) ja sitten lyhyesti lapsen hampaiden hoidosta. Oltiin miehen kaa molemmat sen jälkeen kyllä vähän levottomia, jotenkin vaan sit tuli taas niin ison askeleen lähemmäksi koko juttu! Paljon riitti molemmilla puhuttavaa :) ...Eli ihan hyvä käynti oli! ... Vaikka tietyllä tapaa mua vähän puistatti kuunnella jotain juttuja ja koin välillä että "tieto lisää tuskaa", mutta onhan se tietysti oikeesti hyvä tietää asioista. Mua siis normaalistikin inhottaa esimerkiksi kaikki neuloihin ja vereen liittyvät jutut, eikä ajatus aqua-rakkuloistakaan mitenkään viehättänyt
Niin, ja tänään tuli ilmoitus, että äippäpakkaus on noudettavissa, iiik! Jospa huomenna pääsisin viimeistään hypistelmään sitä