Käytiin eilen siellä sairaalassa.. No ku mentiin sinne, pääsin synnärille ja alottivat seurannan.. Hups heijjaa verenpaineet oliki yhtäkkiä ihan normaalit.. Henkee edelleen ahisti, matkalla alko supparit, päänsärky ja huonovointisuus. Niin ja valopallot juoksi silmissä.. Lääkärit siellä oli sitä mieltä, että kun verenpaineet normaalit niin eukko kotiin vaan. Ensiavussa kun annoin pissinäytteen niin leukkareita löyty. No sairaalassa ei pississäkään ollu enää niitä leukkareita. Ainoastaan ketoaineet miinuksella eli kroppa oli kuiva.. Minne ne verenpaineet ja leukkarit sitte ihan yhtäkkiä hävis, en tiiä.. Jotain omituista tässä nyt on. Ensiavussa tosiaan verenpaineet ihan pilvissä ja yhtäkkiä putooki normaaliks.. No kaikki mitä sain sieltä synnäriltä sain, oli grammasen panadolin pääkipuun eikä sekään auttanu.. Lisäks sain tosi tylyn kohtelun mielestäni, kun eivät ottaneet mua tosissaan sitten alkuunkaan. Hoitaja oli eka ihmeissään, et mitä vittua sä täällä teet ja ku selitin (taas miljoonannen kerran) niin tylysti pisti mut vaan synnytysaliin makaamaan ja sano, että otetaanpa nyt ne verenpaineet.. Jouduin siis kovalle synnäripöydälle, missä meni selkäki kipeeks.. Hengitys oli perkeleen vaikeeta, mut en saanu siihen mitään helpotusta.. Haukoin koko matkan happee.. Ei oo luotto joensuuhun sairaalaan kauheen korkeella ja sinne pitäis muka mennä synnyttää!!
Katottiin me vauvaaki ultralla ja siellä kaikki hienosti. Pikkunen oli raivotarjonnassa kasvot selkään päin, eikä oikein suostunu siitä liikahtaa niin mitat saatiin vähän alakanttiin. Pari päivää pienempi oli. Mut kahen viikon päästä uudelleen ja otetaan vielä tarkemmin. Kiveksiä se siellä heilutteli eli poikana on pysyny. Painoarvio 890g ja seki pään asennon takia vähän alakanttiin.. Mutta potra poika oli ku anturia mojautteli ja lääkärille yritti kertoo, et mee pois ku mä nukun.
Niin ja kohdunkaulaa on jälellä 3cm ja kiinni on. Eli ei oo poika ulos tulossa! Mut ei ottanu kyl mitään viljelmiä tms sisältä. Ei edes kattonu miltä limakalvot näyttää vaikka kyssissä tekivät sitä joka kerta. Kokeili vain kohdunkaulan sormilla ja senki niin kovakourasesti, et sattu.
Mut joku häikkä oli jossain, ei ne sieltä ensiavusta turhaan laita isoon sairaalaan lähetettä ja kiireellistä sellasta vielä.. En tajuu. Nyt oon vaan levänny kotona ku oon niin puhki, etten jaksa mitään! Tekis mieli melkeen vaihtaa synnäri takas kuopioon ku jäi paha maku tuosta joensuusta..
Rv 26+3